Gå til innhold

Science fiction = Turn off

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes sci-fi er kjedelig. Men hvis jeg har en kjæreste som elsker det, så selvfølgelig skal han få kose seg med det! Det er så mange andre ting som betyr mer enn type filmer man liker, så lenge man har andre områder å dyrke noe felles på. 

Anonymkode: 5f912...bcd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker sci-fi og vil gjerne ha en type som også liker det :nigo:

Anonymkode: ba9d8...ebb

Skrevet

Åhhhh jeg elsker...ELSKER...Sci-fi ^^
Får de mest interresante samtalene med andre som digger sci-fi ; Hva om...

Men med de som ikke liker slike ting er det mer; "Hva om"-Seriøst, det er ikke vits å diskutere "Hva om" Det kommer ikke noen gang til å skje, så det er ikke vits i å si "Hva om", det er så urealistisk, tenk i nuet, det er det som gjelder, ikke "hva om" Så...La oss diskutere været.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Fuel to the fire er en fantastisk sang av Rationale, og tittelen på sangen er ganske så beskrivende når det gjelder mitt forhold til science fiction. 

Ser på det som utelukkende positivt om en jente også liker sjangeren. Med andre ord: Turn ON!

Endret av Rights
Fordi.
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker sci-fi, jeg liker action, jeg liker thrillere, jeg liker komedier, jeg liker fantasy osv. Finnes mange bra filmer innenfor hver sjanger, og det finnes mange dårlige filmer innenfor hver sjanger. Jeg syntes det blir tåpelig å skulle hate en sjanger og mene at alt innenfor er er elendig, det ee faktisk turn off for meg, men mest siden du da ikke klarer å tenke selv... Jeg syntes også det er tåpelig å skulle elske en sjanger/interesse så mye at du "blir" interessen din. 

Er for eksmepel på en dyregruppe på Facebook, har samme dyr slev forøvrig, men der er dt folk som bygger om hele huset sitt etter dyret og hele livet deres omhandler dette dyret bare, de har ikke dyret som et familiemedlem og kjæledyr, de er nærmest blitt dyret.

Vi er komplekse og har mange interesser og ting vi liker/ikke liker, men når ting tar overhånd blir det veldig turn off. Har ikke noe i mot en kjæreste som liker sci-fi, men om interiøret var inspirert, plakater på veggen, sengetøy fra favoritt filmen, siteringer daglig, stemme etterligninger, klesstil og alt mulig slikt, nei det er så turn off at jeg aldri hadde klart å kysse personen noen sinne igjen. 

Anonymkode: 221cd...8e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...