AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #1 Skrevet 22. april 2016 Finnes det noe mer turn off enn Science fiction ? Anonymkode: f0727...efc
Citpensacola Skrevet 22. april 2016 #2 Skrevet 22. april 2016 For min del synes jeg folk som generaliserer er verre... 10
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #3 Skrevet 22. april 2016 Klart det. Det er ikke på listen min engang over det jeg anser som turn off. Faktisk havner det på listen over det jeg ser på som turn on. Anonymkode: 2b318...92c 11
Kattekvinne Skrevet 22. april 2016 #4 Skrevet 22. april 2016 Snakker vi her om science fiction litteratur eller filmer? Eller å ha det som interesse? Digger selv sci-fi og er pluss i boka for min del. Men om kjæresten er interessert i noe helt annet enn en selv, så forstår jeg at man kanskje kan få det litt opp i halsen etter en stund. 4
pettersenper Skrevet 22. april 2016 #5 Skrevet 22. april 2016 Ja, pærer er ganske turnoff. Og hvis en jente forteller meg at hun epler bedre enn bananer, så dumper jeg henne der og da. Kan ikke se for meg et liv med noen med så ulike interesser. Men det er meg da 4
Silfen Skrevet 22. april 2016 #6 Skrevet 22. april 2016 Ja, de folkene som ikke liker sci fi er mer turn off. 7
Gjest Mattis Skrevet 22. april 2016 #7 Skrevet 22. april 2016 26 minutter siden, Silfen skrev: Ja, de folkene som ikke liker sci fi er mer turn off. Word!
Belbus Skrevet 22. april 2016 #8 Skrevet 22. april 2016 Kunne nok aldri vært med en som ikke var liiitt interessert i sci fi 2
Wenda Skrevet 22. april 2016 #9 Skrevet 22. april 2016 1 time siden, Silfen skrev: Ja, de folkene som ikke liker sci fi er mer turn off.
Teethgrinding Skrevet 22. april 2016 #10 Skrevet 22. april 2016 (endret) Det finnes en internettside som heter IMDB.com. Bransje-database for Hollywood og den vestlige filmindustrien. Der ligger det en liste som heter "Top 250" - en liste som er anerkjent som den mest troverdige topplisten over verdens beste filmer man kan klare å lete frem. Ut av de øverste 50 filmene er 6-7 stykker Sci-fi. Vi snakker filmer som Alien, gamle Star Wars, Interstellar, Matrix, Terminator 2, Blade Runner, The Thing, Mad Max, Donnie Darko, The Martian, The Prestige, 12 Monkeys, Her, Brazil, Star Trek, District 9, Serenity, Children of Men, etc etc. Greit nok, det finnes andre sjangere som også er artige. Å begrense seg til å si at bare sci-fi er best er litt nerdete, men å være så kvinnemonster at man avviser all science fiction? Fordi? Man er ei interesseløs kjerring som ikke ser lengre enn sminkepungen og The Kardashians på TV Norge? Bitch please. Damer som ikke tåler sci-fi er rett og slett under min verdighet. Det er ikke bare turn off, det er direkte frastøtende. Det forteller så enormt mye om dem - og det er ikke positivt. Endret 22. april 2016 av Arcturus 2
Silfen Skrevet 22. april 2016 #11 Skrevet 22. april 2016 Haha, for et innlegg fullt av piss og enda verre enn hva TS kommer med! 2
stan Skrevet 22. april 2016 #12 Skrevet 22. april 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Finnes det noe mer turn off enn Science fiction ? Anonymkode: f0727...efc Obs! Her ble det en skrivefeil. Du mener jo selvfølgelig turn on! 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #13 Skrevet 23. april 2016 Synes å se på game of thrones er mye værre. MYE værre. Science fiction kan da være ok. Transformers, interstellar, transcendence, the fountain. Mye bra. Alt må ikke være star trek heller. Anonymkode: 95ebf...1a9
Silfen Skrevet 23. april 2016 #14 Skrevet 23. april 2016 GoT er fantasy, ikke sci fi. Get your facts straight. 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #15 Skrevet 23. april 2016 3 minutter siden, Silfen skrev: GoT er fantasy, ikke sci fi. Get your facts straight. Jeg tror det var poenget hans/hennes. Fantasy er mye "værre" enn science fiction. Anonymkode: cab52...f19
HomelessIcecream Skrevet 23. april 2016 #16 Skrevet 23. april 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Finnes det noe mer turn off enn Science fiction ? Anonymkode: f0727...efc 15 timer siden, Silfen skrev: Ja, de folkene som ikke liker sci fi er mer turn off. Går ut i fra at Stifen ikke er 100% seriøs her, og mest sannsynlig ikke TS heller, men må si at hvis en mann hadde sagt noen av de to setningene til meg hadde jeg syns det var turn off. Folk som legger så store deler av sin personlighet på sjanger syns jeg er litt merkelig?
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #17 Skrevet 23. april 2016 2 minutter siden, HomelessIcecream skrev: Går ut i fra at Stifen ikke er 100% seriøs her, og mest sannsynlig ikke TS heller, men må si at hvis en mann hadde sagt noen av de to setningene til meg hadde jeg syns det var turn off. Folk som legger så store deler av sin personlighet på sjanger syns jeg er litt merkelig? Hvem har sagt noen legger store deler av sin personlighet i det? For de fleste er det nok en interesse, en av mange interesser. Anonymkode: 4dc68...4d6
HomelessIcecream Skrevet 23. april 2016 #18 Skrevet 23. april 2016 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem har sagt noen legger store deler av sin personlighet i det? For de fleste er det nok en interesse, en av mange interesser. Anonymkode: 4dc68...4d6 De som mener det er dealbreaker legger for stor del av sin personlighet. Mennesker er så mye mer enn sjanger de foretrekker Endret 23. april 2016 av HomelessIcecream
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #19 Skrevet 23. april 2016 2 minutter siden, HomelessIcecream skrev: De som mener det er dealbreaker legger for stor del av sin personlighet. Mennesker er så mye mer enn sjanger de foretrekker Helt enig Anonymkode: 4dc68...4d6
Silfen Skrevet 23. april 2016 #20 Skrevet 23. april 2016 17 minutter siden, HomelessIcecream skrev: Går ut i fra at Stifen ikke er 100% seriøs her, og mest sannsynlig ikke TS heller, men må si at hvis en mann hadde sagt noen av de to setningene til meg hadde jeg syns det var turn off. Folk som legger så store deler av sin personlighet på sjanger syns jeg er litt merkelig? Jeg er vel ikke 100 % seriøs, men jeg HAR lagt merke til, som elsker av sci fi, at det er en del mennesker som HATER sjangeren. Og meg må si, om man snakker partner, så hadde det vært litt kjedelig å aldri kunne sett favorittfilmene eller diskutert favorittbøkene sammen. Ikke en dealbreaker, ikke noe livsendrende, men du vet, en av de små tingene som man med et sukk kunne ønsket var annerledes. Blir vel kanskje litt som sushi, eller opera, man enten digger eller misliker og om man står på hver sin kant så er det litt dumt. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå