Gå til innhold

Hatt mensen i 2 uker

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg blødd og hatt mensen i nesten 2 uker med følgende menssmerter. Jeg har kanskje slurvet litt med p-pillebrettene. Jeg fikk mensen midt på p-pillebrettet sist mnd. Denne mnd fikk jeg det sammeleis - men det har altså ikke stoppet. Nå er jeg på den pillefrie uken og tror og håper det vil stoppe når jeg begynner på nytt p-pillebrett. 

Det jeg lurer på, er altså om noen har hatt en lignende situasjon og kan bekrefte at dette er "vanlig" ?

Anonymkode: 351b5...594

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du akkurat begynt på ppiller? Jeg kjenner ei som blødde konstant etter å ha fått satt inn p-stav, så hun måtte bare ta den ut igjen. 

Anonymkode: 7964d...fdd

AnonymBruker
Skrevet

Snakk med den som har gitt deg p pillene for å få vurdert hvordan du kan gripe dette an.

Anonymkode: 72257...5d7

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg blødd og hatt mensen i nesten 2 uker med følgende menssmerter. Jeg har kanskje slurvet litt med p-pillebrettene. Jeg fikk mensen midt på p-pillebrettet sist mnd. Denne mnd fikk jeg det sammeleis - men det har altså ikke stoppet. Nå er jeg på den pillefrie uken og tror og håper det vil stoppe når jeg begynner på nytt p-pillebrett. 

Det jeg lurer på, er altså om noen har hatt en lignende situasjon og kan bekrefte at dette er "vanlig" ?

Samma her. Nye p-pillerog jeg har blødd i o er 2 uker 

Anonymkode: bad8a...b3d

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Har gått på disse p-pillene i årevis. Hadde 2 års opphold, men har nå gått på de i over 1 år. Om det ikke stopper når jeg begynner på nytt brett ringer jeg såklart legen (kan ikke gå sånn) - men har følelsen av at dette er selvforskyldt pga glemte piller osv.

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Har gått på disse p-pillene i årevis. Hadde 2 års opphold, men har nå gått på de i over 1 år. Om det ikke stopper når jeg begynner på nytt brett ringer jeg såklart legen (kan ikke gå sånn) - men har følelsen av at dette er selvforskyldt pga glemte piller osv.

Det kan nok godt stemme ja. Dersom du ofte glemmer og sånn så skaper jo det en slags ubalanse. 

Anonymkode: 7964d...fdd

Skrevet

Er helt sikkert hormonforstyrrelse. Ikke farlig, bare sykt irriterende. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...