AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #1 Skrevet 22. april 2016 Nå har jeg blødd og hatt mensen i nesten 2 uker med følgende menssmerter. Jeg har kanskje slurvet litt med p-pillebrettene. Jeg fikk mensen midt på p-pillebrettet sist mnd. Denne mnd fikk jeg det sammeleis - men det har altså ikke stoppet. Nå er jeg på den pillefrie uken og tror og håper det vil stoppe når jeg begynner på nytt p-pillebrett. Det jeg lurer på, er altså om noen har hatt en lignende situasjon og kan bekrefte at dette er "vanlig" ? Anonymkode: 351b5...594
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #2 Skrevet 22. april 2016 Har du akkurat begynt på ppiller? Jeg kjenner ei som blødde konstant etter å ha fått satt inn p-stav, så hun måtte bare ta den ut igjen. Anonymkode: 7964d...fdd
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #3 Skrevet 22. april 2016 Snakk med den som har gitt deg p pillene for å få vurdert hvordan du kan gripe dette an. Anonymkode: 72257...5d7
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #4 Skrevet 22. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg blødd og hatt mensen i nesten 2 uker med følgende menssmerter. Jeg har kanskje slurvet litt med p-pillebrettene. Jeg fikk mensen midt på p-pillebrettet sist mnd. Denne mnd fikk jeg det sammeleis - men det har altså ikke stoppet. Nå er jeg på den pillefrie uken og tror og håper det vil stoppe når jeg begynner på nytt p-pillebrett. Det jeg lurer på, er altså om noen har hatt en lignende situasjon og kan bekrefte at dette er "vanlig" ? Anonymkode: 351b5...594 Samma her. Nye p-pillerog jeg har blødd i o er 2 uker Anonymkode: bad8a...b3d
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #5 Skrevet 22. april 2016 Ts her. Har gått på disse p-pillene i årevis. Hadde 2 års opphold, men har nå gått på de i over 1 år. Om det ikke stopper når jeg begynner på nytt brett ringer jeg såklart legen (kan ikke gå sånn) - men har følelsen av at dette er selvforskyldt pga glemte piller osv. Anonymkode: 351b5...594
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #6 Skrevet 22. april 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Har gått på disse p-pillene i årevis. Hadde 2 års opphold, men har nå gått på de i over 1 år. Om det ikke stopper når jeg begynner på nytt brett ringer jeg såklart legen (kan ikke gå sånn) - men har følelsen av at dette er selvforskyldt pga glemte piller osv. Anonymkode: 351b5...594 Det kan nok godt stemme ja. Dersom du ofte glemmer og sånn så skaper jo det en slags ubalanse. Anonymkode: 7964d...fdd
Wisket Skrevet 22. april 2016 #7 Skrevet 22. april 2016 Er helt sikkert hormonforstyrrelse. Ikke farlig, bare sykt irriterende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå