Gå til innhold

Morsom blogg

NinaBergseng

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ett eneste innlegg? Kanskje vente med å promotere bloggen til du har skrevet noe mer... Nei, den var ikke kjempeartig, nei. Da leser jeg heller "Dumme ting kunder sier"-tråden her på KG. 

Endret av accountdeleted
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var ikke morsom i det hele tatt. Du gjør et godt forsøk, men la den gå seg til litt mer med flere innlegg, så kan den bli bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det vel ikke TS sin blogg heller, som går tydelig fram i innlegget? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, NinaBergseng skrev:

Er det ikke ulovlig å ha sitt eget navn som brukernavn her inne? Mener jeg har lest det et sted

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Honey Dew skrev:

Er det ikke ulovlig å ha sitt eget navn som brukernavn her inne? Mener jeg har lest det et sted

Det er ikke mitt eget navn. Det er en karakter fra Kjetil og Kjartan show, som jeg syns er morsom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi da. Her var det jo hyggelige tilbakemeldinger? Skulle gjerne ha skrevet et par innlegg på den bloggen, har mange gode historier fra min tid som butikkansatt, men kjenner dessverre ikke til hvem som eier bloggen :tongue: Var kanskje dumt av meg å nevne den her da, ettersom det bare skulle bli spydigheter. Ville bare dele noe jeg syns var morsomt selv. Men ingen tvang på å lese den :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, NinaBergseng skrev:

Oi da. Her var det jo hyggelige tilbakemeldinger? Skulle gjerne ha skrevet et par innlegg på den bloggen, har mange gode historier fra min tid som butikkansatt, men kjenner dessverre ikke til hvem som eier bloggen :tongue: Var kanskje dumt av meg å nevne den her da, ettersom det bare skulle bli spydigheter. Ville bare dele noe jeg syns var morsomt selv. Men ingen tvang på å lese den :tongue:

Jammen det er jo ingenting å lese der? Og som regel når noen "bare vil tipse" om en blogg på denne måten, er de selv bloggeier.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, accountdeleted skrev:

Jammen det er jo ingenting å lese der? Og som regel når noen "bare vil tipse" om en blogg på denne måten, er de selv bloggeier.

Ok, du syns altså det ikke er noen ting å lese der. Jeg syns det var to morsomme innlegg, så jeg ville bare dele de :) Og for min del kan du gjerne tro jeg driver bloggen, jeg kan godt ta på meg æren :fnise::fnise::laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...