Gå til innhold

Nytt forhold og noe skurrer....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han har vel slettet det fordi de skrev noe dirty til hverandre, eller noe klissete og flørtende? Men dette var jo mens dere bare var på "holde på- stadiet", og før man har definert seg som eksklusive så ser jeg ikke hvor frykten din ligger.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har nettopp gått inn i ett forhold med en mann, og noe skurrer ang. en annen kvinne.

Jeg tror de har drevet på før vi ble ilag/mens jeg og han drev på.. Jeg gikk inn på tlf hans, og der hadde han slettet alt av meldinger med henne, men det er bilder der hun holder han i handa. Han sier at de aldri dreiv på, så hvorfor har han slettet meldinger og har bilder av dem ilag? Ja, jeg vet det ikke er greit å snoke, men fikk en dårlig magefølelse på dem.. Hva skal jeg gjøre? Ta det opp med han eller la det være? Han sier selv at han definerer utroskap når man er nødt til å slette unna ting sånn at kjæresten ikke finner det...... Er jo akkurat det han selv har gjort ><

Anonymkode: 2b5c0...f31

Hvordan vet du at han sletta mld ? 

Anonymkode: 44020...e62

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var mens vi rotet/drev på at hun også var inne i bildet... Hvorfor jeg henger meg opp i det og hvorfor jeg snoker, er vel for at jeg blir så fort usikker på dem jeg er i ett forhold med. Kan være at jeg har skikkelig dårlig selvtillit, å ikke tror jeg er god nok for han :( 

Jeg skjønner at du har blitt såret før og leter etter "bevis" ubevisst eller bevisst, men jo mer du leter og snoker jo mer kommer du nok til å finne, om du fortsetter. Jeg synes du kan anta at de har rotet før, nå er det opp til deg om du finner deg i det eller ikke. Og om du skal ta det opp eller ikke. Prøv hvertfall å bli ferdig med det og gå videre, uansett hva du velger :) 

Anonymkode: 3e367...09d

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at han sletta mld ? 

Anonymkode: 44020...e62

For når jeg trykte på personen/meldingen, sto det at innhold var blitt slettet. 

-TS

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dere fra Sunnmøre Ts? 

Anonymkode: 41f35...a11

Nei :)

Gjest smilejenta
Skrevet
Den 21.4.2016 at 23.55, Polly Ester skrev:

Venner kan også holde hverandre i hendene. 

Det er jeg ikke enig i! Wow så rart å holde en mannlig kollega i hånda og sprade rundt. Nei 2 venner som holder hender har skjulte følelser for hverandre enten de vil innrømme det eller nekte.

AnonymBruker
Skrevet

Javel, men så lenge de HAR holdt på og ikke HOLDER på er det jo ikke noe å bry seg om. Alle har hatt noen før en selv, og de færreste gnir tidligere flings opp i ansiktet på sin nye kjæreste så da blir det naturlig å slette meldinger også 

Anonymkode: d2eb2...c29

AnonymBruker
Skrevet

Åh, gode god. Alt det skal laget problemer ut av. Her er hvordan jeg leser situasjonen (ut ifra det du har beskrevet).

Greit nok, kanskje han småflørtet litt med ei annen dame mens dere holdt på, men han har da åpenbart tatt et valg nå. Du er den han ønsker å satse på, derfor ser han på hun andre som historie, og fjerner henne og all kontakt med henne fra livet sitt.

Jeg tror ikke han slettet meldingene - sånn "bare i tilfellet den nye psycho-dama mi skulle snoke på telefonen min så tidlig i forholdet".

Anonymkode: 9568a...7b6

Skrevet
3 timer siden, smilejenta skrev:

Det er jeg ikke enig i! Wow så rart å holde en mannlig kollega i hånda og sprade rundt. Nei 2 venner som holder hender har skjulte følelser for hverandre enten de vil innrømme det eller nekte.

Du må gjerne være uenig, men jeg mener at menn og kvinner kan holde hender uten at det er mer enn vennskapelige følelser mellom dem. 

Jeg hadde ikke hatt noe problem med å holde en venn i hånda. Og så vet jeg ikke hvordan de to på dette bildet som TS fant holdt hverandre heller. For alt vi vet så kan det hende de har holdt hender for bildets skyld. 

Jeg hadde heller ikke holdt en kollega i hånda og "sprada rundt"... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Polly Ester skrev:

Du må gjerne være uenig, men jeg mener at menn og kvinner kan holde hender uten at det er mer enn vennskapelige følelser mellom dem. 

Jeg hadde ikke hatt noe problem med å holde en venn i hånda. Og så vet jeg ikke hvordan de to på dette bildet som TS fant holdt hverandre heller. For alt vi vet så kan det hende de har holdt hender for bildets skyld. 

Jeg hadde heller ikke holdt en kollega i hånda og "sprada rundt"... 

Naiv er vel hva du er 

Anonymkode: a3fbc...146

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde han vært 100% bare med deg da det ble dere to så burde han ha slettet både nummer og alt fra henne og nedgradert henne til en bekjent.  Jeg hadde ikke stolt på fyren som drev med en annen samtidig som han drev med meg, hadde fortsatt både vennskap og holdt masse kontakt. Da hadde jeg bare hele tiden lurt på om de fortsatt bak min rygg og at han ikke er seriøs.  Skjønner skepsisen din ts.  Snakk med han om det og hva du ser etter i et forhold osv. Tror jeg ville gitt beng i fyren. Masse fisk i havet! 

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Naiv er vel hva du er 

Jeg støtter Polly Ester til fulle i det hun sier. 

Det er ikke noe magisk eller umulig i å holde en kompis i handa og bli tatt bilde av.

Tenk at menn også har evnen til å utvikle vennskap uten baktanker med kvinner, - de er ikke så enkle i hodet som noen unntak på KG mener å kunne vite på vegne av 51% av verdens befolkning ;) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har snakket med typen, og han sa at de aldri ha drevet på/rotet.. Var kanskje en liten flørt, men ikke noe mer enn det. Hun var bare med han for å gjøre eksen hennes sjalu, eller noe i den duren.. Så jeg må bare stole på det han sier, og kose meg i forholdet med han. 

Har brent meg før, og det henger liksom igjen, dessverre :/ 

-TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...