Gå til innhold

Kvinner på ferietur til Ghana

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En kvinnelig kollega satt i lunchen i dag og snakket om årets planlagte ferietur til Ghana. Hun er ca 45år, ser ok til bra ut (for alderen), skilt og har to barn på 20 og 23. Tenkte at "hallo, er det mulig? Alle tenker sex-ferie med det stedet som feriemål". Hva tenker dere andre?

Anonymkode: c7985...87b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen spesiell grunn til at du tenker sex? Siden du har postet det her, mener jeg?

Anonymkode: dd563...2bb

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hva oppgav hun som årsak til at hun ønsket å reise til akkurat Ghana på ferietur da?

Anonymkode: 5f44c...31f

AnonymBruker
Skrevet

jeg tenker ikke sex når jeg hører Ghana. 

tenker eksotisk. noe nytt. et sted med mindre turister = mindre utviklet ihht turisme = mer fredelig

Anonymkode: d8b40...eac

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at hun ikke sa Tana? heh.. heh..

Anonymkode: c94a0...a9b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Oj... Er det det folk tenker om meg :(

Nb! Mitt mål var en spennende ferie.

Anonymkode: 6526d...da3

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor skulle jeg tenke sex da? :klo:

Skrevet

Mener du egentlig Gambia?

AnonymBruker
Skrevet

Alle middelaldrende kvinner som drar alene eller med venninner på ferie til afrikanske land tenker jeg sexferie om ja. 

Anonymkode: 9e010...a13

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke holdninger er det dere gir uttrykk for og insinuerer i denne tråden? Snakk om å fordømme andre mennesker! 

Anonymkode: 94a3b...235

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke holdninger er det dere gir uttrykk for og insinuerer i denne tråden? Snakk om å fordømme andre mennesker! 

Anonymkode: 94a3b...235

Hvilke holdninger? Dette er da helt vanlige holdninger og generaliseringer etter flere års nyheter man hører om dette. Mannfolkene drar på knulletur til Thailand og kjøper seg hore de har gjennom hele oppholdet, damene drar til land i Afrika og leker kjæreste med yngre mannfolk der mot "gaver og penger" (les: kjøper sex). 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Lærer stadig noe nytt, har aldri hørt om konseptet jeg...

Anonymkode: ca4b9...d86

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle middelaldrende kvinner som drar alene eller med venninner på ferie til afrikanske land tenker jeg sexferie om ja. 

OMG!!!

Anonymkode: dd563...2bb

Skrevet

Og så?  Jeg synes faktisk folk skal gjøre akkurat som de selv vil.  Alt for mange gjør det motsatte fordi de er redd for hva andre tenker. 

• Liker 1
Skrevet
49 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er da en kjent sak at eldre kvinner i alle aldre, reiser ut i verden for å kjøpe seg selskap og "romantiske tjenester". Ofte skjer det mens oppvarterens familie godtar dette, fordi de trenger penger til å leve av og brødfø ungene med. 
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/prostitusjon/kvinnelig-sexturisme-er-moderne-slaveri/a/10118309/

Denne var litt morsom. :ler:

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er supert jeg!  Mannfolk kan reise verden over og er nesten påbudt å kjøpe sex med mange kvinner.  Synes oss damer skal også ha noe ferieparadis - og Ghana?  Super store, hengende kuker blir sikkert tiltrekkende.

Anonymkode: e0305...e3e

• Liker 1
Skrevet
50 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er da en kjent sak at eldre kvinner i alle aldre, reiser ut i verden for å kjøpe seg selskap og "romantiske tjenester". Ofte skjer det mens oppvarterens familie godtar dette, fordi de trenger penger til å leve av og brødfø ungene med. 
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/prostitusjon/kvinnelig-sexturisme-er-moderne-slaveri/a/10118309/

VG overdramatiserer kraftig når de kaller det slaveri, med mindre alle som selger sex er slaver. De mannlige prostituerte a gambia har ofte vesentlig bedre arbeidsforhold og ingen hallik enn kvinnelige prostituerte i resten av verden.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Zienna skrev:

Og så?  Jeg synes faktisk folk skal gjøre akkurat som de selv vil.  Alt for mange gjør det motsatte fordi de er redd for hva andre tenker. 

Nå er det faktisk ulovlig for nordmenn å kjøpe sex da. Også i utlandet. 

Personlig bryr jeg meg søtten om det, men det er morsomt å se hvor mange som blir fornærmet over at man tror dette ;) 

Skrevet

Det har jeg virkelig aldri tenkt på. Jeg hadde tenkt eksotisk reisemål, varme, strender (?), afrikansk kultur (har aldri vært i syden, men har vært i 5 afrikanske land og synes det virker mye mer spennende enn kreta). Men man lærer stadig nye ting :) 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...