Gå til innhold

Anonyme spark til Vinga


LineA

Anbefalte innlegg

Flere ganger (og i flere forskjellige tråder) har jeg registrert at Vinga dessverre får en del ufine bemerkninger fra anonyme - dette er ofte slengbemerkninger om hennes alder og graviditet.

F.eks. startet Vinga i går en tråd under aktuelle saker og raskt var det en anonym pingle på plass med kommentaren: "er dette et typsik kjede-meg-ihvel innlegg?"

Det jeg lurer på er hva disse anonyme egentlig ønsker å oppnå?

Må si meg fullt ening med Milla som ønsker tvungen registrering!

Må forøvrig si at jeg synes at Vinga er tøff, som forsatt holder hodet høyt hevet og heller prøver å ta det med godt humør.

(Dette beviser jo at ikke fysisk alder ikke nødvendigvis er lik mental alder) Apropos alder, så er det jo kjempefint at det er en alderspredning her på KG- skaper litt mer liv og variasjon!

Så Vinga, stå på - post så mange innlegg du har lyst til og om hvilket tema du har lyst til!!!!!!

Vil samtidig ønske alle KG brukere en fortsatt god sommer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg beundrer deg virkelig for måten du takler slike innlegg Vinga.Istedet for å bli lei deg og sint som enkelte andre hadde blitt :roll: svarer du tilbake og de svarene er attpåtil forunftige :o

Jeg har gjort det til en vane og trekke pusten dyyyyypt når enkelte brukere angriper meg, og ikke bli så hissig tilbake.Men den kunsten kan jeg tydeligvis ikke ennda siden en del innlegg signert Thea har blitt sletta her på forumet i det siste :oops:

Synes det er topp å ha deg her jeg Vinga, og innleggene dine er kjempe interessante.Det er jo ikke uten grunn at innleggene dine går over både 2-3 sider ;)

Anonyme personer som ikke tør stå for det de sier har jeg ingenting å si til.Tror nok de som føler seg truffet føler seg dumme nok jeg :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonyme skittkasting er det bare og overse, og det håper jeg Vinga gjør. Eller jeg vet at hun gjør det. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt merke til dette. Det er ikke bare Vinga som er utsatt for dette heller. Jeg sletter det jeg kommer over, men blir glad for tips. Personhets skal vi ikke ha! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personhets og skittslenging er totalt unødvendig.... :evil:

Konstruktiv kritikk bør vi derimot tåle.... alle sammen... (siktet ikke til noen spesielle nå, altså). :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Enig i dette med tvungen registrering, problemet kommer jo hvis man vil poste et innlegg anonymt, men man kan jo registrere seg flere ganger også. og bruke et annet navn enn man vanligvis gjør, uansett er vi jo alle anonyme her inne, selv om vi bruker forskjellige nick.

hvor mye vi vil avsløre om oss selv er opp til hver enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...