AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #1 Skrevet 21. april 2016 Hei! Jeg begynte på nuvaring i januar, og hoppet over sist periode med mensen. I morgen skal denne ringen ut, og jeg har en ringfri uke. I går hadde jeg litt rødbrun utflod, i dag har jeg blødd litt. Blodet er helt mørkt, nesten sort, er dette normalt? Ringen skal jo ut i morgen, er det bare det at den synger på siste vers og mangler hormoner? Anonymkode: e5cfa...d83
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #2 Skrevet 23. april 2016 Har du hatt i ringen i mer enn 3 uker? Noen babler om at ringen kan fungere i 5 uker. Dette har jeg testet ut. Jeg begynte å blø etter ca. 4,5 uke, så for min del funket ikke det. Men du skal i utgangspunktet ikke blø etter kun 3 uker. Overhodet ikke. Hvis du har hatt ringen ute i mer enn 3 timer - mer typ et døgn, kan du begynne å blø. Men hvis heller ikke dette er tilfellet - er det rart. Når det kommer til dette med å hoppe over mensen, kan jeg kun hoppe over ca. 2 mnd i strekk. Sist jeg skulle hoppe over for tredje mnd, begynte jeg å blø. Anonymkode: 47363...2cf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå