Gå til innhold

Tinder date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! møtte en på tinder ute på byen jeg hadde sjåfør, men det endte med at jeg ble med han hjem istedenfor. Vi har snakket en del før vi møttes, men no etterpå har det ikke vært så mye. Jeg sendte meld til han og skrev at jeg hadde det  veldig kjekt på lørdag og om han ville bli bedre kjent. Han skrev at han også koste seg og at vi kunne bli bedre kjent også at han skulle ut på lørdag ;);) Men føler ikke at en blir så mye mer kjent av å treffes på byn? Eller så vil han vel bare ha seg noe igjen. Hva tror dere? burde jeg møte han på byn en gang til han har jo ikke foreslått å finne på noe annet.. 

Anonymkode: b6de6...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er ute etter et ons kan du møte han, vil du noe mer inviterer du han til å gjøre noe på dagtid en dag.

Anonymkode: a4d8b...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bli med han hjem og ligg med han med mindre du vil ha ONS. Det er ingenting du skal skamme deg over, men bare like mye faktum som at man trenger brødkniv for å skjære en brødskive. 

Han virker for øvrig litt useriøs, ts. Sikkert veldig hyggelig og jeg tror heller ikke at han nødvendigvis er en slem fyr, mange av de kan være hyggelige mennesker selvom de ikke er seriøse. Og tror ikke han tenkte at du skulle bli lurt. Men han legger dette åpent for deg; bli bedre kjent UTE på lørdag. 

Det er for casual, skal du si. Si at du ikke er noe 03-jente, men hvis han vil møtes over en kaffe på lørdag kl 16 så får han ta kontakt. Også et blunk på slutten. Trenger ikke noe mer.

Anonymkode: 88c42...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan nok aldri bli noe mer enn booteycall'en hans.

Anonymkode: 3212d...86a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...