Spenn13 Skrevet 20. april 2016 #1 Skrevet 20. april 2016 (endret) 😇 Endret 8. mars 2017 av Spenn13
annebanane Skrevet 21. april 2016 #2 Skrevet 21. april 2016 Selv tenker jeg dette om potensielle forhold og tid: om en virkelig liker noen, så lager en tid og satser på det. .Selvsagt vil en ha mindre tid i en eksamensperiode om en er dedikert student, men en kan likevel lage tid til å sees og snakke. En jobber ikke 100% sv døgnet, selv om det kan nærme seg det innimellom. 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #3 Skrevet 22. april 2016 For meg høres det mer ut som en dårlig unnskyldning. Høres mer ut som han ønsker å være singel i sommer. Hvis han virkelig likte deg hadde han ikke tatt sjansen på at du treffer en annen mens han er "opptatt" med eksamen når du i tillegg skal vekk i sommer. Nå får han jo sex, kos og hygge uten forpliktelser og det trives han tydeligvis med. Anonymkode: c5c7f...4b7 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #4 Skrevet 22. april 2016 Jeg kan forså han. Jeg blir helt lost når jeg er forelsket. Holdt på med en fyr under eksamensperioden første året på universitet. Eksamen gikk rett i dass fordi jeg ikke klarte å konsentrere meg  Anonymkode: 041cb...333
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå