Gå til innhold

pappkoffert til å scrappe på?

Susa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lekebutikker selger ofte i ulike str., slike som jeg tror at du tenker på. Sett det tidligere på interiørbutikken princess ved barneartikler også.

Mener jeg har sett verktøykasser som skrin i både tre og plast på Biltema og liknende butikker. Disse kan jo fint males eller dekoreres med decopage eller kartong osv. Det er gjerne mer plass i slike, enn i lekekofferter!

Det finnes også toalettvesker/beauty vesker, som er litt store, firkantede el runde/ovale med stive "stoff" kanter og lokk oppå, som lukkes med glidelås. (eller rett og slett små kjølebager). Slike kan man få tak i rimelig  på butikker som eks europris, sparkjøp, rusta, h&m. Da kan du scrappe på lokket og evt på sidene.

Slenger på et tips mht feste kartong på, som er raskt og gir jevnt resultat, - bruk teppe tape! Den er dobbelsidig, supersterk, og fås veldig billig på europris! ;) 

Morsomt med førstehjelpsskrin, del gjerne hva du velger å ha oppi! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hm har du prøvd en annen søstrene grene? Har kjøpt sånne pappkofferter der som var ganske store! (Nesten plass til et a4-ark oppi) Lekebutikker kan også være verdt et forsøk. Eller TGR, eller Panduro?

Anonymkode: 2475e...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den 20.4.2016 at 22.08, Susa skrev:

Jeg skal gi bort et "førstehjelsskrin til ekteskapet", og trenger en pappkoffert til dette. Panduro har ikke lengre, og de jeg har funnet på søstrene greene er for små! Kan noen hjelpe meg?

Det er en slik jeg har tenkt å lage:

http://mariannebeate.com/tag/forstehjelp-til-ekteskapet/

På Globalhobby.no https://www.google.no/search?q=pappkoffert&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiEsIjmnqjMAhUBHiwKHXK_D5IQ_AUIBygB&biw=1366&bih=645#imgrc=vrYmDCVEhes5FM%3A

Anonymkode: 1b661...a34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svarene! 

Pappkoffettene som er omtrent som et A4-ark blir litt små, tror jeg. Skal ha ei flaske rødvin som skal drikkes på 1 års bryllupsdag, og ei flaske whisky som skal brukes på "dager man trenger noe å styrke seg på". (Brudeparet drikker ikke champagne, men er glade i rødvin og whisky). Derfor må jeg ha litt plass i kofferten. Skal også ha noen småglass med diverse oppi, omtrent som i linken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Disse har jeg sett på! Den største hadde passet veldig fint! 

Men de selges ikke i nettbutikken, og jeg har sendt to mailer med forespørsel om hvor de kan kjøpes  (en i påska og en forrige uke), men har ikke fått noe svar! Noen som vet hvor disse kan kjøpes i butikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Susa skrev:

Disse har jeg sett på! Den største hadde passet veldig fint! 

Men de selges ikke i nettbutikken, og jeg har sendt to mailer med forespørsel om hvor de kan kjøpes  (en i påska og en forrige uke), men har ikke fått noe svar! Noen som vet hvor disse kan kjøpes i butikk?

Har sett på koffertene, de var veldig fine! :) Så på målene til den største, at den er bare ca 5cm lenger enn et A4 ark? Ville bare nevne det matvarer A4 var for smått. Ser for meg trangt om plassen dersom to flasker sammen med annet skal oppi der? 9,5 cm i dybden er heller kanskje ikke så mye mht få igjen lokket med flasker oppi? Mulig jeg tar feil, og at det går fint! :) Håper du får tak i en slik koffert, koselig overraskelse for ekteparet! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...