AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #1 Skrevet 20. april 2016 Daglig over noen måneder nå har jeg slitt med ubehag i kroppen. Føler meg uvel, kvalm og svimmel (som når man sitter på med en bil og leser mens man kjører eller kikker ned) sånn type uvel. Det begynner gjerne i 10-11 tiden og varer til jeg legger meg. Det er ikke like ille hele tiden, men det går ikke en dag uten denne svimmelhet og uvel følelsen. Det hemmer meg ganske mye for det jeg vil når jeg kommer fra jobb er å legge meg ned og lukke øynene. Det begynner bli ganske plagsomt og går ut over livskvaliteten min. Jeg klarer fungere, men det føles ubehagelig å gjøre noe annet enn å ligge stille. Noen som vet hva dette kan skyldes? Tenkte ta en tlf til lege, men tenkte høre her først om andre som har opplevd lignende. Anonymkode: 066cf...d49
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #2 Skrevet 20. april 2016 Krystallsyke? Anonymkode: 752ae...1a0 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #3 Skrevet 20. april 2016 Tror ikke det er krystallsyken. Det kommer jo ikke plutselig og i anfall slik som krystallsyken gjør. Jeg går bare å føler meg småsvimmel og kvalm fra formiddag til kveld. Ikke noe kraftig svimmelhet som gjør meg ustø, men en svak svimmelhet som hele tiden er der foruten noen små opphold. Men kjenner stort sett på denne uvelheten fra kl 11 til jeg legger meg. Anonymkode: 066cf...d49
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #4 Skrevet 21. april 2016 Stive muskler i nakken eller når man er trøtt kan gjøre at man er svimmel. du kan ha krystallsyken uten og ha de store anfallene. Jeg har hatt det i mange år nå til og fra. Hvis du mangler diverse vitaminer i kroppen kan og gjøre deg uvel. Kanskje en tur til legen å få sjekket ut dette så slipper du og bekymre deg. Anonymkode: f24dd...24c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå