AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #1 Skrevet 20. april 2016 Kort fortalt: Har snakka litt med ei jente på tinder for to og en halv måneder siden, men kontakten dabbet litt av fra hennes side. (Vi har utvekslet både snap og vi har hverandre på face, jeg la henne til.) Jeg har gjentatte ganger prøvd å spørre om hun vil ta en øl, og jeg masa kanskje litt for mye for fire uker siden fordi jeg ikke fikk svar. Til slutt svarte hun, og da var hun irritert og så at jeg ikke måtte mase mer, da hun var i en svært travel periode og hadde noe arrangement hun styrte med. Men hun sa hun kanskje kunne tenke seg det senere. Men nå har det gått fire uker. Har sendt mange snaps siden da, men hun sender aldri tilbake. Sendte en melding i forrige uke om når vi skulle ta en øl, men den åpnet hun ikke en gang (tror ikke hun har sett den), så jeg sendte et spørsmålstegn og et smilefjes igjen i går. Den meldinga har hun heller ikke åpnet. Hva skal jeg gjøre forå få henne til å svare? Hvorfor skal det være så vanskelig å svare? Dette er en jente jeg virkelig kunne tenkt meg å bli kjent med, hun er pen, har sunne interesser, smart +++.... Tips til hva jeg burde gjøre? Anonymkode: f6231...8ff
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 Populært innlegg #2 Skrevet 20. april 2016 La henne være! Hun er ikke interessert! Anonymkode: c0450...3e7 76
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #3 Skrevet 20. april 2016 La henne være! Du trakasserer den stakkars jenta! Ta en hint hun vil ikke ha noe med deg å gjøre! Og det skjønner jeg godt! Anonymkode: 0ac31...b22 18
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #4 Skrevet 20. april 2016 Kjære deg. Det er vondt å innse, men hun er ikke interessert i deg. Du bør bare la det gå, jeg lover deg at du finner en ny en som du ikke engang behøver å mase på. Lykke til! Anonymkode: 03e81...1ab 12
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #5 Skrevet 20. april 2016 Forøvrig visste jeg at så mange ABere skulle hive seg rundt og være krasse. Hva er vitsen? Fyren trenger gode råd, ikke kjeft, for å innse at han må roe ned. Anonymkode: 03e81...1ab 5
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #6 Skrevet 20. april 2016 Men i starten når vi snakket, så var hun jo interessert. Hun sa sånn løst at hun gjerne kunne tenke seg å treffe meg. Hvorfor skulle hun i det hele tatt gidde å snakke til meg om hun ikke er interessert? ts Anonymkode: f6231...8ff
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #7 Skrevet 20. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Men i starten når vi snakket, så var hun jo interessert. Hun sa sånn løst at hun gjerne kunne tenke seg å treffe meg. Hvorfor skulle hun i det hele tatt gidde å snakke til meg om hun ikke er interessert? ts Anonymkode: f6231...8ff Hun mistet vel interessen når du begynte å mase. Anonymkode: c0450...3e7 27
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #8 Skrevet 20. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Men i starten når vi snakket, så var hun jo interessert. Hun sa sånn løst at hun gjerne kunne tenke seg å treffe meg. Hvorfor skulle hun i det hele tatt gidde å snakke til meg om hun ikke er interessert? ts Anonymkode: f6231...8ff Og nå er hun ikke interesser mer, da du pesser og maser! La henne være og gå videre-og lær oppførselen din! Anonymkode: 0ac31...b22 6
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #9 Skrevet 20. april 2016 Jeg syns dere som bruker "slutt å mas!" hersketeknikken bør ta dere en diger bolle. Folk kan knapt vise interesse før dette blir tredd ned på hodet demmes. Bare fordi den andre parten er for feig til å svare skikkelig og saklig at h#n dessverre ikke er interessert lengre. Til ts: send henne en tekst der du skriver at det nå er gått flere uker og hun ikke har gitt noe svar tilbake på å treffes, noe som var virkelig synd da du var veldig interessert. Du har dermed bestemt deg for å gå videre. Ønsker henne et godt liv videre bla bla bla, og så avslutter du der. Antagelig vil du få et desperat forsøk tilbake der hun forsøker å holde deg på gress. Men nå må du spørre deg, ønsker du virkelig en slik person som avspiser din oppriktige interesse med et ord som Mas?? Gjør du? Fortjener ikke du en person som møter deg på samme nivå? Lykke til. Anonymkode: ea481...f1c 4
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #11 Skrevet 20. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns dere som bruker "slutt å mas!" hersketeknikken bør ta dere en diger bolle. Folk kan knapt vise interesse før dette blir tredd ned på hodet demmes. Bare fordi den andre parten er for feig til å svare skikkelig og saklig at h#n dessverre ikke er interessert lengre. Til ts: send henne en tekst der du skriver at det nå er gått flere uker og hun ikke har gitt noe svar tilbake på å treffes, noe som var virkelig synd da du var veldig interessert. Du har dermed bestemt deg for å gå videre. Ønsker henne et godt liv videre bla bla bla, og så avslutter du der. Antagelig vil du få et desperat forsøk tilbake der hun forsøker å holde deg på gress. Men nå må du spørre deg, ønsker du virkelig en slik person som avspiser din oppriktige interesse med et ord som Mas?? Gjør du? Fortjener ikke du en person som møter deg på samme nivå? Lykke til. Anonymkode: ea481...f1c Haha, har du lest hi? Her har du noen utdrag Jeg har gjentatte ganger prøvd å spørre om hun vil ta en øl, og jeg masa kanskje litt for mye for fire uker siden fordi jeg ikke fikk svar. Til slutt svarte hun, og da var hun irritert og så at jeg ikke måtte mase mer, da hun var i en svært travel periode og hadde noe arrangement hun styrte med. Men nå har det gått fire uker. mange snaps siden da, meHar sendt n hun sender aldri tilbake. Sendte en melding i forrige uke om når vi skulle ta en øl, men den åpnet hun ikke en gang (tror ikke hun har sett den), så jeg sendte et spørsmålstegn og et smilefjes igjen i går. Den meldinga har hun heller ikke åpnet. Anonymkode: 0ac31...b22 9
StineN Skrevet 20. april 2016 #12 Skrevet 20. april 2016 er du seriøs? Dette er nok bare en tulletråd 3
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 20. april 2016 #13 Skrevet 20. april 2016 (endret) Når en person ikke svarer deg så ikke send flere meldinger. Er hun interessert så vil du høre fra henne, garantert! Er hun interessert så trenger hun ingen påminnelser om at du eksisterer, da vet hun at du er der! Er hun interessert så vil hun savne deg og tenke på deg, hun vil lure på hvor du ble av og hun vil ta kontakt med deg. Skjer dette ikke så har hun mistet interessen. Kanskje hun syns du var hyggelig i starten men at det ikke var noe for henne? Noen ting får man ikke svar på her i livet og det beste er å la det ikke plage deg. Hvorfor, hvordan, hva, hvem. Er dette du føler at du fortjener? Å sitte å mase på noen som ikke responderer? Eller vil du ha noen som kan gi deg sin fulle oppmerksomhet, som tar kontakt og du vet hvor du har? Vil hun ikke svare så svarer hun ikke og det er ingenting du kan gjøre for å endre det. Du kan ende opp med å gjøre henne rimelig forbanna hvis du maser, og få henne til å blokkere deg på alle mulige måter men ikke mer enn det. Endret 20. april 2016 av Steve Rogers
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #14 Skrevet 20. april 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns dere som bruker "slutt å mas!" hersketeknikken bør ta dere en diger bolle. Folk kan knapt vise interesse før dette blir tredd ned på hodet demmes. Bare fordi den andre parten er for feig til å svare skikkelig og saklig at h#n dessverre ikke er interessert lengre. Til ts: send henne en tekst der du skriver at det nå er gått flere uker og hun ikke har gitt noe svar tilbake på å treffes, noe som var virkelig synd da du var veldig interessert. Du har dermed bestemt deg for å gå videre. Ønsker henne et godt liv videre bla bla bla, og så avslutter du der. Antagelig vil du få et desperat forsøk tilbake der hun forsøker å holde deg på gress. Men nå må du spørre deg, ønsker du virkelig en slik person som avspiser din oppriktige interesse med et ord som Mas?? Gjør du? Fortjener ikke du en person som møter deg på samme nivå? Lykke til. Anonymkode: ea481...f1c Hold han for gress? Hun har jo bedt han om å slutte å masse og han fortsetter og fortsetter! Hun viser klart og tydelig også ved å ikke svare på de haugvis av snapchat bildene og meldingene, nå har hun til og med sluttet å åpnet opp meldningene! Vi forteller sanheten og at vi skjønner henne veldig godt! Tror du må lære deg hva hersketeknink egentlig er. Anonymkode: 0ac31...b22 9
Cleopatra. Skrevet 20. april 2016 #15 Skrevet 20. april 2016 Om folk ikke svarer, er det som oftest en grunn til det. Helt greit å spørre om å ta en øl en gang, muligens to etter en viss tid, men passer det ikke/hun ikke har tid, er faktisk ballen på hennes side. Fortsetter du å mase slik du gjorde, virker det på veldig mange ganske uattraktivt, og man mister interessen.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #16 Skrevet 20. april 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, har du lest hi? Her har du noen utdrag Jeg har gjentatte ganger prøvd å spørre om hun vil ta en øl, og jeg masa kanskje litt for mye for fire uker siden fordi jeg ikke fikk svar. Til slutt svarte hun, og da var hun irritert og så at jeg ikke måtte mase mer, da hun var i en svært travel periode og hadde noe arrangement hun styrte med. Men nå har det gått fire uker. mange snaps siden da, meHar sendt n hun sender aldri tilbake. Sendte en melding i forrige uke om når vi skulle ta en øl, men den åpnet hun ikke en gang (tror ikke hun har sett den), så jeg sendte et spørsmålstegn og et smilefjes igjen i går. Den meldinga har hun heller ikke åpnet. Anonymkode: 0ac31...b22 Jepp har lest det, og står for alt jeg skrev. Anonymkode: ea481...f1c
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #17 Skrevet 20. april 2016 Du kveler henne. Jeg blir helt matt. Hun avskrev deg i begynnelsen da du maste sånn, og det gjorde hun vel uttrykkelig klart da hun ba deg om å slutte å mase. Når en kvinne gir en slik oppfordring er_hun_ikke_interessert. Det er vel åpenbart. Så gir hun deg en liten ørliten sjanse for at det kan skje noe, så maser du igjen med tusenvis av snapper og noen meldinger til. Du virker masete, desperat og krevende. Anonymkode: 7e471...460 3
Carrot Skrevet 20. april 2016 #18 Skrevet 20. april 2016 Når ble tinder liksom en seriøs greie hvor man forplikter seg egentlig? Ts, beste rådet man kan få i en slik setting; move on! La det ligge - gå videre.. Skulle hun mot all formodning etterhvert ta kontakt så "yey!" ellers - nei! La det ligge.. 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #19 Skrevet 20. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hold han for gress? Hun har jo bedt han om å slutte å masse og han fortsetter og fortsetter! Hun viser klart og tydelig også ved å ikke svare på de haugvis av snapchat bildene og meldingene, nå har hun til og med sluttet å åpnet opp meldningene! Vi forteller sanheten og at vi skjønner henne veldig godt! Tror du må lære deg hva hersketeknink egentlig er. Anonymkode: 0ac31...b22 Den form for "avslutning" er utrolig barnslig. Anonymkode: ea481...f1c 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #20 Skrevet 20. april 2016 Du liker henne antagelig mer, fordi hun er utilgjengelig for deg. Hun misliker deg antagelig mer fordi du blir masete i desperasjon og er altfor tilgjengelig. Det løpet der er kjørt. Snu flisa til neste gang. Anonymkode: 99685...b06 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå