Gå til innhold

Sutrete barn med mamma

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, Klopp skrev:

Enig! Nekter du d ts så får hun bare henge på deg dagen lang. Da liker du det sikkert da.

Jeg liker å amme ja, jeg liker nærheten og kosen det gir, og når jeg ser at det er det mitt barn har behov for så ser jeg ikke god nok grunn til å nekte henne dette. Om amminga er det som gjør at hun klenger mer på meg når jeg er hjemme så for det så være. 

Ellers til dere andre, godt å høre det er flere som har opplevd/opplever det samme. :) Er nok bare å smøre seg med tålmodighet skjønner jeg :) 

ts

Anonymkode: 7297b...419

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er alderen, ikke ammingen sin "skyld" tipper jeg. Små barn er gjerne mer sutrete med mor, det er gjerne hun som koser mest, og som også har passet barnet mest siden fødsel, så det er naturlig. Slitsomt men naturlig, og heldigvis noe som gir seg for de fleste.

Nattammingen ødelegger nok søvnen både for deg og barnet, for så fort det blir kuttet ut, vil hun venne seg til at hun ikke skal våkne, men den kampen får du ta når det passer dere ;) (for en kamp blir det nok, uansett hvor lenge du venter).

AnonymBruker
Skrevet

Husk å si tydelig når du går når du kommer tilbake, uansett hva du tror barnet forstår. Si det med trygghet og sikkerhet at du kommer "før leggetid"  "i morgen etter du har sovet" eller lignende. 

Barn i alle aldre er redde for å bli forlatt, 4åringen her hadde en periode med klenging etter jeg var borte etpar netter. Så kommer det frem at hun var redd... 

Anonymkode: bbc9f...838

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...