g20krsand Skrevet 19. april 2016 #1 Skrevet 19. april 2016 Hei! Nå har jeg såvidt rørt alkohol på rundt fem måneder på grunn av fullt opp med jobb og studier. Til helga skal jeg imidlertid i et bryllup til min fetter i Italia og der vet jeg at det vil bli nok av alkohol Det jeg lurer på er altså: 1. Blir man fortere full etter å ikke ha rørt alkohol på fem måneder? 2. Vil man tåle merkbart mindre alkohol, dersom man har gått ned 10kg i vekt fra forrige gang man drakk?
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #2 Skrevet 20. april 2016 Min erfaring er, ja, man tåler mye mindre alkohol etter lang tid uten. Og vektnedgang spiller også inn. så her bør du være forsiktig. Jeg har også lange perioder uten alkohol, og så perioder hvor jeg drikker oftere. Feks pleier jeg å ta et glass eller to de fleste til maten nesten hver dag når jeg er på ferie. Jeg blir alltid brisen av veldig lite i begynnelsen av ferien, og etter en uke så har jeg bygget opp toleransen såpass at jeg knapt kjenner noen effekt av et glass vin. Så ja, ta det med ro slik at bryllupet blir en positiv opplevelse. Anonymkode: 2aadc...5be
g20krsand Skrevet 20. april 2016 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring er, ja, man tåler mye mindre alkohol etter lang tid uten. Og vektnedgang spiller også inn. så her bør du være forsiktig. Jeg har også lange perioder uten alkohol, og så perioder hvor jeg drikker oftere. Feks pleier jeg å ta et glass eller to de fleste til maten nesten hver dag når jeg er på ferie. Jeg blir alltid brisen av veldig lite i begynnelsen av ferien, og etter en uke så har jeg bygget opp toleransen såpass at jeg knapt kjenner noen effekt av et glass vin. Så ja, ta det med ro slik at bryllupet blir en positiv opplevelse. Anonymkode: 2aadc...5be Tusen takk! Satser på å ta det litt rolig. Får prøve meg litt frem første kveld.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå