Gå til innhold

Liker gutter at man deler fantasier?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært sammen med typen i 5 år nå, og sexen blir bare bedre og bedre. Fra at vi begge var litt sjenerte i senga, og kjørte safe, har vi nå kommet dit at vi har prøvd det meste. I det siste har han begynt å bli litt hardhendt, han holder meg fast, "tvinger" seg på meg, og jeg elsker det! Blir helt kåt bare jeg tenker på det.

Han er modigere enn meg og er den som foreslår eller gjør litt nye ting først. Jeg har alltid hatt masse fantasier om bl a trekant, der vi har med en jente til. Noen ganger har jeg så lyst å hviske det inn i øret hans mens vi har sex. At jeg har så lyst prøve å slikke fitte, eller se på at han slikker og knuller ei annen foran meg. Men så tør jeg bare ikke, feiger helt ut. Redd han skal bli sur eller ikke like det. Da hadde jeg følt med så utrolig dum..  Jeg ville aldri gjort det i virkeligheten, men tanken tenner meg sinnsykt. Han pleier ofte å la meg smake på meg selv med fingrene hans, så det føler jeg er en slags "inngangsport" til å si noe sånt.

Så hadde dere turt å dele? Er det noe gutter liker? (Veit at ikke alle er like, men vil gjerne høre hva dere tenker)

Anonymkode: f89da...a4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunsten ligger mye i å finne ut hvilke fantasier man kan leve ut, og hvilke som helst bør forbli fantasier. Det må man bare bruke tid og finne ut av. 

Hvis dere kan snakke om fantasier uten at de absolutt må gjennomføres,så snakk i vei. 

Mange menn har jo nettopp fantasien om trekant med to damer. Men trekant utfordrer jo også sjalusien. Er man komfortabel med å se partner med en annen? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror at han hadde digget om du fortalte han dette.

Jeg og min eks snakket litt om fantasier, da fortalte hun meg at hun fantaserte om å ha jentesex... Jeg elsket det :) var kåt i flere måneder

Vi bestemte oss for å leve ut denne fantasien, det tok litt tid før vi fant tredjepart. Etter dette så sexlivet vårt litt todelt, ett hvor vi brøt grenser og levde ut fantasier og ett hvor vi tok vare på forholdet. 

Vil legge til at forholdet tok slutt, men ikke pga dette.

Anonymkode: 0ce19...018

• Liker 1
Skrevet

Hot.

AnonymBruker
Skrevet

Du burde definitivt si det til han under sexen! Dersom han skullle ta det dårlig (noe han sansynligvis ikke gjør, han vil nok heller elske tanken) så kan du bare si at det var så godt at kåtheten fikk overhånd og det bare glapp ut av deg.

Anonymkode: 147f3...371

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har vært sammen med typen i 5 år nå, og sexen blir bare bedre og bedre. Fra at vi begge var litt sjenerte i senga, og kjørte safe, har vi nå kommet dit at vi har prøvd det meste. I det siste har han begynt å bli litt hardhendt, han holder meg fast, "tvinger" seg på meg, og jeg elsker det! Blir helt kåt bare jeg tenker på det.

Han er modigere enn meg og er den som foreslår eller gjør litt nye ting først. Jeg har alltid hatt masse fantasier om bl a trekant, der vi har med en jente til. Noen ganger har jeg så lyst å hviske det inn i øret hans mens vi har sex. At jeg har så lyst prøve å slikke fitte, eller se på at han slikker og knuller ei annen foran meg. Men så tør jeg bare ikke, feiger helt ut. Redd han skal bli sur eller ikke like det. Da hadde jeg følt med så utrolig dum..  Jeg ville aldri gjort det i virkeligheten, men tanken tenner meg sinnsykt. Han pleier ofte å la meg smake på meg selv med fingrene hans, så det føler jeg er en slags "inngangsport" til å si noe sånt.

Så hadde dere turt å dele? Er det noe gutter liker? (Veit at ikke alle er like, men vil gjerne høre hva dere tenker)

Anonymkode: f89da...a4b

Må innrømme at om madammen hadde begynt å snakke om en fantasi om trekant, så hadde jeg tatt det som et ønske om trekant. Vil du ikke gjennomføre det, så hold kjeft :-)

Skrevet

Nok en tråd skrevet av en mann, for menn og  kommentert av menn. 

AnonymBruker
Skrevet

Klart det, jeg turte ikke utforske noe Seksuelt før men med kjæresten jeg har nå begynte jeg å snakke sex og dele fantasier etter bare to mnd,  han digget det og ikke minst så har sexlivet mitt blitt hundre ganger bedre enn jeg noen gang har hatt! 

Anonymkode: f52b2...445

• Liker 2
Skrevet

Vi snakker om fantasier, og presiserer og hvilke som er fantasier som aldri vil leves ut og hvilke vi kunne tenke oss å prøve. Absolutt å anbefale. Om de kommer ut i ren kåtskap med oppsummering etterpå for å avklare at det ikke er noe du er klar for å leve ut enda eller om det å snakke om fantasier kan være forspill blir litt opp til dere og situasjonen...

Skrevet (endret)

Jeg elsker å få høre om fantasiene til jentene/damene. Ikke minst la de få nyte fantasien sin. 

Endret av Klopp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...