Catharinasev Skrevet 19. april 2016 #1 Del Skrevet 19. april 2016 (endret) Vurderer veldig å ta ombre, og dette må selvfølgelig gjøres hos frisør Har stripet hår blondt, men begynner å bli rimelig lei av å ta etterveksten hver tredje måned og det blir en del penger.. Er naturlig brunette, så det kommer veldig godt frem i forhold til det lyse.. Så nå er jeg åpen for ombre med min naturlige hårfarge på toppen med lyst nederst. Noen som vet hvor mye dette ligger på? Endret 19. april 2016 av Catharinasev Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tørkestativ Skrevet 19. april 2016 #2 Del Skrevet 19. april 2016 Med samme utgangspunkt som deg, betalte jeg 3000 for bayalage og klipp...ikke helt sikker på hva som er forskjellen på bayalage og ombre, men det ser veldig likt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adara Skrevet 20. april 2016 #3 Del Skrevet 20. april 2016 (endret) Jeg skal bayalyage håret mitt selv. Bayalage er forresten penere enn ombre da skillene mellom lyst og mørkt går mye mer inn i hverandre. Må nok ut med en del cash for å gjøre det hos frisør! Endret 20. april 2016 av Adara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catharinasev Skrevet 20. april 2016 Forfatter #4 Del Skrevet 20. april 2016 Takk for svar! Var nok mer bayalyage jeg mente, blander det med ombre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #5 Del Skrevet 20. april 2016 Jeg tok en ombre og klipte håret litt og da ble prisen på 1100 eller noe sånt. Men synes ikke ombren var så veldig fint, og klarte ikke å la være å fikse på det i mer enn tre måneder Anonymkode: a29ad...42b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 21. april 2016 #6 Del Skrevet 21. april 2016 jeg betalte ca 2000 kr for balayage, klipp og olaplex :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mm456 Skrevet 22. april 2016 #7 Del Skrevet 22. april 2016 betalte 1300 for å farge toppen litt mørk, og overgang med blondt i lengdene med olapleks Har hår til rett under puppene ca, så det avhenger litt av lengden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå