Gå til innhold

14 år gammel jente død


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei ! Idag på skolen min fikk vi vite at en jente på skolen hadde dødd. Jeg ble i stort sjokk. Jeg kjente ikke denne jenta, men vet godt hvem hun er siden jeg da har gått på skole med henne i 8år. Jeg har hele skoledagen sluppet å være med på fag, fordi jeg har vært så lei meg. Nå sitter jeg her å griner igjen. Denne jenta døde av hjerteproblemer. Hun sovnet, men voknet aldri opp igjen, så hun hadde det ikke vondt før hun døde. Jeg synes det er litt rart at jeg reagerer på denne møten da jeg faktisk aldri har snakket til hun. Men jeg er fremdeles i sjokk og kan ikke se for meg at jeg aldri skal se denne jenta på skolen igjen. Ikke mange dager siden jeg så henne i fysisk aktivitet. to dager senere er hun død. :(

Anonymkode: 6c874...608

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klem til deg.  Det er helt naturlig å reagere slik,  selv om man ikke er veldig nære.  Dette er en person du har sett daglig og det er i tillegg et sjokk å bli minnet på hvor skjørt livet er. Ta tid til å sørge. :klem: 

Anonymkode: dacd6...1fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var leit. Det er alltid et sjokk når noen dør så plutselig, og spesielt når en er så ung, 

Jeg reagerte som deg når det samme skjedde på min skole, en elev som døde i ulykke. Jeg hadde gått på skole med henne i mange år, men ikke i samme klasse, og jeg var heller ikke venn med henne. Men det var trist da hun døde. 

Det er naturlig å reagere når noen dør, og spesielt noen man kjenner til. Som du skriver, du får ikke se henne mer og det er rart. 

Håper du har noen du kan snakke med om du trenger det. Hvis ikke kan du sikkert kontakte helsesøster på skolen. 

Anonymkode: 58249...a06

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt naturlig at du reagerer slik. Hun var ung og hadde livet foran seg, slik som du har. Det første året jeg gikk på videregående døde to av skolens elever i selvmord med noen måneders mellomrom, jeg var forferdelig trist en lang stund, selv om de gikk andre studieretninger enn meg og jeg egentlig ikke kjente dem (vi hadde riktignok mange felles venner). Det blir nært når noen du har sett ofte plutselig går bort, og kanskje føles det ekstra sterkt når det er noen som er jevnaldrende med deg. Tenåringer og barn "skal" jo heller ikke dø, det er på en måte naturstridig og derfor er det veldig, veldig trist. Klem til deg, TS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...