AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #1 Del Skrevet 19. april 2016 1) Bruker du snapchat? 2) Hvor ofte sender du bilder? 3) Alderen din. Anonymkode: 1d806...0b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #2 Del Skrevet 19. april 2016 Ja 50+/- per dag 25 Anonymkode: 48967...8d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #3 Del Skrevet 19. april 2016 Ja Ekstremt sjeldent. I gjennomsnitt er det vel 1 per måned. Jeg er 20 år. Anonymkode: 30a68...2d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 19. april 2016 #4 Del Skrevet 19. april 2016 Ja, men ingen "venner" eller hva det enn er man har der. Aldri 31 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 19. april 2016 #5 Del Skrevet 19. april 2016 Sender kanskje 30 snaps om dagen, i gjennomsnitt. Jeg er 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #6 Del Skrevet 19. april 2016 Er 27. Varierer veldig. Noen ganger kan det gå flere uker mellom hver snap. Noen ganger blir det 10 snaps i løpet av en dag. Men aldri noe mer enn det i løpet av en dag. Anonymkode: 6573f...da6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #7 Del Skrevet 19. april 2016 Sender 2-3 snaps om dagen, noen ganger mer noen mindre 29 år Anonymkode: 214e7...944 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Handymanhedmark Skrevet 19. april 2016 #8 Del Skrevet 19. april 2016 Ja Varierer veldig mye 42. har også kik hvis noen vil taste der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morgendis Skrevet 19. april 2016 #9 Del Skrevet 19. april 2016 Alt fra 0 på en dag til 50, men mest nærmere 0. 29år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #10 Del Skrevet 19. april 2016 1. Ja 2. Ett par ganger om dagen, men stort sett kun til søsteren min. 3. 22 år. Anonymkode: 93d66...005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chauve-Souris Skrevet 19. april 2016 #11 Del Skrevet 19. april 2016 Ja. Tja, alt fra 0-5 per dag kanskje. Jeg er en sånn en som liker å svare på andre sine snapper selv om det tydeligvis ikke er meningen. Så om jeg får en snap av en venninne som har kjøpt seg en ny kjole kan jeg svare med en snap om at den var fin etc. Skjønner ikke helt poenget med appen for å være ærlig, man skal jo som sagt egentlig ikke svare, så meningen med snap er altså bare å proklamere sitt eget liv fordi alle andre liksom syntes det er så interessant. Misforstå meg rett, jeg syntes det er koselig å kunne følge med på hvordan venninner har det i hverdagen, men 10 selfier av deg selv er liksom ikke så interessant da. Starten av tyve årene, men høres nok veldig gammel og kjedelig ut nå. Spesielt siden jeg klarte å skrive 148 ord på tre enkle spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 19. april 2016 #12 Del Skrevet 19. april 2016 1.Ja. 2.Sender sikkert mellom 2 og 8 snap om dagen. Men jeg og mine venner bruker snap som kommunikasjon da, og sjelden som Chauve-Soris sier med snapper som ikke skal besvares. Legger av og til ut storyer også, men bruker ikke den funksjonen såå mye. Bare hvis jeg vil vise frem noe til absolutt alle Men snap er absolutt en av favoritt-appene mine! 3.Er 27. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 19. april 2016 #13 Del Skrevet 19. april 2016 7 minutter siden, Chauve-Souris skrev: Ja. Tja, alt fra 0-5 per dag kanskje. Jeg er en sånn en som liker å svare på andre sine snapper selv om det tydeligvis ikke er meningen. Så om jeg får en snap av en venninne som har kjøpt seg en ny kjole kan jeg svare med en snap om at den var fin etc. Skjønner ikke helt poenget med appen for å være ærlig, man skal jo som sagt egentlig ikke svare, så meningen med snap er altså bare å proklamere sitt eget liv fordi alle andre liksom syntes det er så interessant. Misforstå meg rett, jeg syntes det er koselig å kunne følge med på hvordan venninner har det i hverdagen, men 10 selfier av deg selv er liksom ikke så interessant da. Starten av tyve årene, men høres nok veldig gammel og kjedelig ut nå. Spesielt siden jeg klarte å skrive 148 ord på tre enkle spørsmål. "Man skal ikke svare" ? Hvor har du det fra? Jeg har lange samtaler på snap... Det er faktisk helt normalt. Jeg sender ca 30-50 pr dag. Er i slutten av 20-årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #14 Del Skrevet 19. april 2016 1 time siden, incognita skrev: "Man skal ikke svare" ? Hvor har du det fra? Jeg har lange samtaler på snap... Det er faktisk helt normalt. Jeg sender ca 30-50 pr dag. Er i slutten av 20-årene. Har sett folk her inne skrive det blant annet, at bare rare folk svarer og ingen av venninnene mine svarer på snapper, bare om jeg starter samtalen først, da kan vi ha lange samtaler frem og tilbake! Snakket med andre om det også, de erfarer også at ingen svarer. Anonymkode: 8eedd...07b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jørild Skrevet 19. april 2016 #15 Del Skrevet 19. april 2016 Bruker chat på snap, så om det teller blir det mellom 0-50 per dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 19. april 2016 #16 Del Skrevet 19. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har sett folk her inne skrive det blant annet, at bare rare folk svarer og ingen av venninnene mine svarer på snapper, bare om jeg starter samtalen først, da kan vi ha lange samtaler frem og tilbake! Snakket med andre om det også, de erfarer også at ingen svarer. Anonymkode: 8eedd...07b Helt normalt å svare blant alle jeg kjenner. Aldri hørt om at det skulle være ansett som rart å svare på snap, hvorfor har de da egen chatfunksjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 19. april 2016 #17 Del Skrevet 19. april 2016 Sender vel i snitt 1-2 snapper sånn omtrent hver 3-4 dag. Jeg har også samtaler på snap, men svarer bare på bilder dersom det er obvious at jeg bør. Jeg skriver vel egentlig mer med folk enn jeg sender bilder. Men så er det enkelte dager, som i dag, der det har gått mye i snap, både bilder og tekst, som bryter med snittet ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iona Skrevet 19. april 2016 #18 Del Skrevet 19. april 2016 Er 19 år gammel og sender vel rundt 20 snap om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #19 Del Skrevet 19. april 2016 1) Nei 18 Anonymkode: 42400...f09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #20 Del Skrevet 19. april 2016 Er 33 år, mann. Sender mellom 10-20 per dag. Stort sett dick-pics. Anonymkode: 90418...a41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå