Gå til innhold

psoriasis?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en stor hypokonder så det er sagt og kan godt hende jeg bare er hysterisk, men har funnet en liten rosa flekk som flasser akkurat midt I halsgropen. Nå freaker jeg ut og er redd jeg får psoriasis. Høres det sånn ut ? Det klør ikke eller noe. Tror vi har flere med dette I familien. Er redd jeg skal få flekker over hele kroppen. Er det vanlig å få I voksen alder?  Hvor ille er det? Jeg vasket badet I stad så kan kanskje hende jeg bare har reagert på noe vaskemidler håper jeg. Kan noen være så snill å berolige meg? 

Anonymkode: c96b8...aa3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har oppdaget en flekk for et lite øyeblikk siden å derfor tror du at du har psoriasis? 

Helt ærlig så høres det litt hypokonder aktig ut ja. 

Se det litt ann, gå til legen om det ikke forsvinner. For og få diagnosen psoriasis må du ha hatt det i mer enn 6 mnd. Da jeg fikk psoriasis begynnte det som ett stort kløende sår. Selv om det sikkert er forskjellig fra person til person. 

Anonymkode: 31755...715

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en stor hypokonder så det er sagt og kan godt hende jeg bare er hysterisk, men har funnet en liten rosa flekk som flasser akkurat midt I halsgropen. Nå freaker jeg ut og er redd jeg får psoriasis. Høres det sånn ut ? Det klør ikke eller noe. Tror vi har flere med dette I familien. Er redd jeg skal få flekker over hele kroppen. Er det vanlig å få I voksen alder?  Hvor ille er det? Jeg vasket badet I stad så kan kanskje hende jeg bare har reagert på noe vaskemidler håper jeg. Kan noen være så snill å berolige meg? 

Anonymkode: c96b8...aa3

Ikke tenk på deg sykdom du ikke ønsker å få. Psoreasis begynner skjelden i halsgropen. Det er ofte bein eller armer som først blir angrepet. 

Anonymkode: 9b79e...e96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...