AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #1 Skrevet 19. april 2016 Hei! Har siden januar gått på 10 mg cipralex. Opplevde en svært ubehagelig bivirkning; svetting! Her snakker vi at jeg må ta med skift til en hver anledning, dusje 3-4 ganger om dagen, og generelt føle meg uvel pga. de enorme hetetoktene. Byttet for 3 uker siden til Fontex pga. denne bivirkningen, men svettingen vil virkelig ikke gi seg. Noen som har erfaring med andre medikamenter, og hva de synes? Anonymkode: 48b67...7a2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #2 Skrevet 19. april 2016 Antidepr. Paroxetin/Seroxat gir ingen bivirkninger på meg. Stemningregulerende Lamictal gjør at jeg skifter mellom perioder med frossen/svett, men svetten kommer nesten bare om natten. Anonymkode: e15c3...3c8
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #3 Skrevet 19. april 2016 3 uker er for kort tid. Svettingen fra cipralexen kan fortsatt henge i. Du får gi det et par uker til før du kan konkludere med den ene eller det andre,men uansett er vi alle ulike. Jeg har gått på begge de ad du nevner,men opplevde aldri svetting. Anonymkode: d17fd...378
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå