AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #1 Skrevet 19. april 2016 Helt ukjent for meg, inntil for noen uker siden. Det var kveld,og det kom som lyn fra klar himmel. Ble veldig svimmel, svetten rant, blodtrykk steg. Svetten gikk over til frostanfall,med "kramper". Det var som å kjøre karusell. Kvalm. Trodde jeg var alvorlig syk. Legevakt tilkalt. Panikkangst! Fikk beroligende, så når den virket så var jeg tilbake til normalen igjen. Hvordan har det artet seg for deg ved anfall? Kjente meg "uggen " 2 dager før det kom. Jeg har vært veldig presset i lang tid, så sikkert derfor. Anonymkode: 73f9b...10f
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #2 Skrevet 19. april 2016 Trøst deg med at det antakeligvis er lenge til neste gang, dersom det er en neste gang. For meg arter det seg slik at jeg kan føle meg litt "rar" en stund før (ikke hele 2 dager før). Kanskje noen timer før. Føler at det "er noe". Ellers, andre ganger så har det ikke vært noe forvarsel. Jeg har også farlig allergi, så har to ganger i det siste fått allergisjokk. Da har panikkangst fulgt med, som en del av symptomene på allergisjokk, og da kom det bare plutselig da jeg trodde jeg skulle dø. Gråt, hyperventilering, skriking etc. Min bedre halvdel sa at de antakeligvis hørte det langt ut på gata Men da var det jo midt oppi annen sykdom, så jeg kunne ikke se noen forvarsler annet enn allergiske symptomer. Så vær obs på at allergi og angst kan henge sammen om du er veldig allergisk. Ellers vet du jo nå at du kan få panikkangst og kanskje du klarer å roe deg ned vet å vite hva det er. Det er jo mye verre når man får det og tror at det er noe alvorlig galt, noe dødelig. Anonymkode: c2886...978
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå