Gå til innhold

Fake Gucci mokkasiner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fortsatt usikker, ts?

Les svaret til tigress. Skoene er merket med en slik lapp som sier hva de er laget av. Dette henger ikke på greip.

Serienummer hun har sendt bilde av kan fortsatt være fake. Selv har jeg både en veske og et par solbriller med Serienummer men som jeg likevel vet er fake.

Lykke til!

Anonymkode: 6a431...a08

Videoannonse
Annonse
Gjest Tigress
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fortsatt usikker, ts?

Les svaret til tigress. Skoene er merket med en slik lapp som sier hva de er laget av. Dette henger ikke på greip.

Serienummer hun har sendt bilde av kan fortsatt være fake. Selv har jeg både en veske og et par solbriller med Serienummer men som jeg likevel vet er fake.

Lykke til!

Anonymkode: 6a431...a08

Eg har ei "Chanel"-veske med serienummer. Fekk han av ein kompis som hadde kjøpt ho på marknad i Nepal. Ganske viss på at den er fake!

Gjest hockeyfrue
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at disse er uekte. For det første kommer ikke Guccisko med et klistremerke som viser hva de er laget av, dessuten er sømmen annerledes og skjev i forhold til ekte Gucci loafers. Jeg ville ikke kjøpt disse! Vil anbefale deg å finne en som både har kvittering og serienr. på plass :) 

AnonymBruker
Skrevet

Kjære TS, jeg anbefaler å se på hva som kommer opp når du søker på Gucci Loafers på Finn. Merket nedi skoene er helt annerledes enn det som vises på disse. Har ikke spesielt god peiling på Gucci, men dette ser ikke helt bra ut.

Anonymkode: 49944...b6e

• Liker 1
Skrevet

Gidder man virkelig å bruke tid på å forfalske Gucci sko til en ordinærpris av 3000 kr? Skjønner Louis Vuitton vesker da de kan koste ganske mye, men tviler på at du får tak i fake Gucci SKO. Går heeelt sikkert bra! :)

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahahahaha, nei. God stil er visst veldig subjektivt. 

Anonymkode: 47dd6...fb4

Jeg synes også det viser mangel på estetisk forståelse og kreativitet. I et godt komponert antrekk kan de der fint se ganske så bra ut, og fullføre helheten. Skoene i seg selv er forferdelige, det er jeg enig i - men jeg kan se for meg mange kule kombinasjoner likevel. Selv om jeg ikke liker Fjellreven-sekker eller hvite skinnsofaer så kan jeg fremdeles innse og innrømme at det kan bli fint satt i riktig sammenheng.

2 timer siden, fima skrev:

Gidder man virkelig å bruke tid på å forfalske Gucci sko til en ordinærpris av 3000 kr? Skjønner Louis Vuitton vesker da de kan koste ganske mye, men tviler på at du får tak i fake Gucci SKO. Går heeelt sikkert bra! :)

Ja, det gidder man. Så lenge merkevaren er sterk så finnes det kopier, uavhengig av pris. 

Til ts; Disse er mest sannsynlig falske. Det ser nesten ikke ut som om de er brukt - hun kunne fint solgt de for dobbel pris. Sømmer og sålen tyder også på at det er noe som ikke stemmer. Det er ikke lett å vite når bildene er så dårlige, men likevel. 

Skrevet (endret)
6 timer siden, fima skrev:

Haha, jeg har sett falske HM klær på et kjøpesenter i Asia, så tviler ikke på at mange gidder å fake sko til 3000,- når interessen er der for å fake plagg til noen få hundre kroner..

Synes de skoene ser utrolig falske ut og burde gå opp et lys når hun ikke har tags, dustbag, eske, kvittering osv. på så nye sko. Hadde de vært ekte og selger faktisk ville bevise dette hadde hun lett vist frem en kontoutskrift i det minste. Men ville uansett vært forsiktig med å kjøpe ting på finn nå. Har hørt om folk som kjøper en ekte vare til seg selv og selger en fake med papirene og kvitteringen til den ekte. Folk er sleipe! 

Super fake har det også blitt mye av. Vet enkelte high end consignment stores på nettet nekter å gå god for Chanel produsert etter år XX, pga. det har blitt så vanskelig å skille de ekte fra de falske. Dette er riktignok på vesker, men kan også overføres til sko osv. 

Du reagerer på prisen og det er riktig. Hun kunne lett tatt mye høyere pris, da de nesten ikke er brukt. Er noe for godt til å være sant, er det som regel dessverre også det. :(

Endret av Fashionistaen
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Fashionistaen skrev:

Haha, jeg har sett falske HM klær på et kjøpesenter i Asia, så tviler ikke på at mange gidder å fake sko til 3000,- når interessen er der for å fake plagg til noen få hundre kroner..

Synes de skoene ser utrolig falske ut og burde gå opp et lys når hun ikke har tags, dustbag, eske, kvittering osv. på så nye sko. Hadde de vært ekte og selger faktisk ville bevise dette hadde hun lett vist frem en kontoutskrift i det minste. Men ville uansett vært forsiktig med å kjøpe ting på finn nå. Har hørt om folk som kjøper en ekte vare til seg selv og selger en fake med papirene og kvitteringen til den ekte. Folk er sleipe! 

Super fake har det også blitt mye av. Vet enkelte high end consignment stores på nettet nekter å gå god for Chanel produsert etter år XX, pga. det har blitt så vanskelig å skille de ekte fra de falske. Dette er riktignok på vesker, men kan også overføres til sko osv. 

Du reagerer på prisen og det er riktig. Hun kunne lett tatt mye høyere pris, da de nesten ikke er brukt. Er noe for godt til å være sant, er det som regel dessverre også det. :(

Det med folk som kjøper ekte varer til seg selv og selger fake er old news. Jeg husker selv at jeg har lekt med tanken da jeg hørte fra en bekjent at hun finansierte designervarene sine slik. For min del seiret fornuften og samvittigheten. 

Så jeg vil heller ikke anbefale folk å kjøpe designervarer på Finn.no eller andre nettsteder. 

Anonymkode: 33208...919

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...