Gå til innhold

Er det noe galt med meg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er 25 år og (pinlig nok!) jomfru. Det er egentlig ikke noe jeg skammer meg så veldig over, men i det siste har jeg begynt å bli oppriktig redd for at jeg aldri skal klare å ha sex.. 

Jeg har vært hos gynekologen 3 ganger for diverse ting. Alle gangene har det vært helt sinnssykt vondt! Jeg vrir meg i smerte, og det er redd før jeg begynner å gråte. Jeg vet at det er en spesiell situasjon, men det bør ikke være sååå vondt? Gynekologen sier at det egentlig ikke skal gjøre vondt, men at det kan være ubehagelig. Det er ordentlig vondt.. Hvordan skal jeg da noen gang klare å ha sex? 

Jeg klarer heller ikke bruke tamponger. Jeg prøver noen ganger den minste størrelsen de har. Jeg får den inn, men det er veldig vondt og jeg merker den hele tiden.Venninnene mine sier at man ikke skal merke den. Hvis jeg ikke en gang klarer å gå med en tampong, skjønner jeg virkelig ikke hvordan en penis skal få plass der.. 

Jeg må vel bare prøve meg frem, men vet ikke helt hvordan. 

P.S Unnskyld hvis denne heller skulle vært i seksualitet..

Anonymkode: 32018...200

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du sagt til gynekolog at du får vondt av tampong?  Er du sikker på at du setter den inn riktig?  Husker ikke hva det heter nå men det fins noen jenter som er født med en sykdom som gjør at det vokser ekstra vev der inne slik at man får smerter av normal åpning 

Anonymkode: db9a2...7f2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk også driiiitvondt av tampong før. Var vondt å stikke en finger inn der også... 
Noe av grunnen er nok at jeg er litt tørrere der nede enn normalt (sjøgren).

Uansett. Seksuell debut gikk "fint", har nå hatt aktivt sexliv i 8 år.
De første gangene slet vi med å få den inn, men så begynte han å fingre meg til jeg kom på forhånd så jeg var ordentlig våt. Tok vel 2 forsøk på den måten så gikk det. Var så vondt at tårene sprutet, men det ble bedre for hver gang. 7-8 gange var det deilig og ikke vondt lenger.

Anonymkode: 2f59c...cdd

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du sagt til gynekolog at du får vondt av tampong?  Er du sikker på at du setter den inn riktig?  Husker ikke hva det heter nå men det fins noen jenter som er født med en sykdom som gjør at det vokser ekstra vev der inne slik at man får smerter av normal åpning 

Anonymkode: db9a2...7f2

En venninne av meg har den sykdommen du snakker om. Det er så ille at gynekologen kun får en qtips inn.. Jeg nevnte det til min gynekolog, men hun sa at siden jeg får inn det normale utstyret er det veldig lite sannsynlig. Jeg har også nevnt det med tampong, det kan være fordi jeg blør veldig lite til tider.

Anonymkode: 32018...200

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...