AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #1 Skrevet 18. april 2016 Jeg kan ikke spise godteri lenger fordi jeg får så kraftig kvalme, magesmerter og diare at jeg blir sprø! Lurer på om dette er vanlig eller om det går an å slutte å tåle noe helt plutselig? Spiser ikke godteri så ofte, men det er gjerne det jeg liker å kose meg med i helgene. Nå... Nå må jeg kose meg på do hvis jeg prøver meg. Kanskje greit for helsa sin del, siden jeg må kutte ut godis haha! Har også begynt å få diare av melk også... Flott! Hehe Noen med samme problem her? Anonymkode: 42ec2...105
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #2 Skrevet 18. april 2016 Er forresten snakk om smågodt, eller all slags godis for den del. Og spiser jeg bløtkake eller marsipankake er jeg ihvertfall ødelagt resten av dagen, så det har jeg for lengst sluttet å spise. For mange dåper, bursdager og konfirmasjoner har blitt ødelagt for min del.. Ts Anonymkode: 42ec2...105
Gjest morhjertegod Skrevet 18. april 2016 #3 Skrevet 18. april 2016 Jeg reagerer også slik på for mye sukker, vet ikke hvorfor, men prøver unngå det. Kakesammenkomster, blir fulgt opp av diare. Jeg har kuttet ut det meste av sukker, alt godteri og søtsaker, tøft første uken, men nå frister det ikke og magen er rolig.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #4 Skrevet 18. april 2016 Boksene med smågodt er de rene bakteriebombene. Jeg tåler de, men kan ikke spise salat fra salatbarer. Da blir jeg grundig syk. Der og er hygiene og smitten raus. Anonymkode: 9fba8...024
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå