Gjest Dolphina Skrevet 25. oktober 2004 #1 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hei! Tenkte jeg skulle lage meg en dagbok. Hadde vel en for en stund siden, men har det med å begynne på nytt ofte jeg! Akkurat nå er jeg på jobb. Jobber litt senere i dag enn vanlig. Skal på trening etterpå og gadd ikke dra hjem i mellomtider. Var og spise middag i sted med søstra mi, hennes samboer og min lille nydelige nevø! Håndballtreninga er fra 19.30 - 21.30. Nå får jeg jobbe litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 25. oktober 2004 #2 Del Skrevet 25. oktober 2004 Grattis med bok , blir spennende og følge med på fortsettelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 25. oktober 2004 #3 Del Skrevet 25. oktober 2004 Gratulerer med dagbok! Du får kose deg på jobben. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 25. oktober 2004 #4 Del Skrevet 25. oktober 2004 Så koselig med besøk alt nå! Jeg koser meg på jobb skal dere vite med vann og marsipanpølser! Nå er jeg igjen alene på kontoret. Driver noen på verkstedet så er heldigvis ikke helt alene. Er ikke så veldig glad i det når det er mørkt ute gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 25. oktober 2004 #5 Del Skrevet 25. oktober 2004 Greit å ikke være helt alene ja. Men med noen der og marsipanpølser til kos så høres det jammen ikke så verst ut altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 25. oktober 2004 #6 Del Skrevet 25. oktober 2004 GRatulerer med ny dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 25. oktober 2004 #7 Del Skrevet 25. oktober 2004 Velkommen som dagboknabo Dolphina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 26. oktober 2004 #8 Del Skrevet 26. oktober 2004 Takk for hilsner *Dina* og Aniola-Fisk! Er nå på jobb, har forsåvidt vært det en stund. Prøvde å skrive et innlegg tidligere i dag, men da tilte dataen min, og det har den vært siden. Håper den funker nå! Er liksom så lite enn får gjort når dataen kutter... Serveren på jobb var nede torsdag og fredag sist uke og da fikk jeg heller ikke gjort stort! Etterpå skal jeg på jobb på min andre jobb. Har en deltidsjobb i butikk. Stortrives! Skal jobbe fra 16.00-20.00. Så skal jeg prøve å rydde litt i kveld. Ellers er jo tirsdag en bra tv-kveld i tillegg. Treninga i går gikk sånn passe greit. Var ikke helt i form, vondt i hodet, sliten og kvalm. Men det får gå. Det dumme var at halve laget var sure og grinete og det går utover alle + at treninga blir dårlig! I dag er samboeren min i Oslo med noen kamerater for å kjøpe Halloween-kostymer. Skal på Halloween-fest til helga. Skulle kjøpe med kostyme til meg å, så er rimelig spent! Men nå får vel jeg jobbe litt! Ha en fin dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 26. oktober 2004 #9 Del Skrevet 26. oktober 2004 Akkurat hjemme igjen fra jobb. Frister ikke akkurat å begynne å rydde og stæsje nå! Dataen er mye mer fristende med smågodt og julebrus... (jeg har tjuvstartet gitt... ) På jobb i dag var det fullt kjør hele tiden! Hadde høstsalg på div varer fra i dag, så da var det fullt av folk! Men tiden går fort da! I morgen skal jeg på jobb på kontoret. Har egentlig trening, men den er avlyst. Egentlig like greit siden jeg skal på personalmøte. Tenkte jeg skulle prøve å få trent i morgen, men veit ikke om jeg rekker. Tenkte å få med ei venninne å se etter div. ting til Halloween-festen! Fysj, nå har hunden fisi!!!! Stinker! Tenk at en så liten hund kan slippe så stramme fiser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 27. oktober 2004 #10 Del Skrevet 27. oktober 2004 Heisann. Ble det noe kostyme på deg? Hva fikk kjæresten tak i? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 27. oktober 2004 #11 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg fikk kostyme! Fikk en lang svart kjole som kan brukes til det meste! Heks og slikt. Tenkte jeg skulle kjøpe meg en svart parykk i tillegg så er jeg nesten klar. Tenkte jeg skulle høre om lillesøstra mi vil sminke meg og slik! I dag var jeg skikkelig trøtt også! Blir 12 før jeg får lagt meg også drømmer jeg en del så er helt utkjørt kl 7 på morran! Hadde tenkt å trene etter jobb i dag, men tror jeg drar hjem og sover litt og går en lengre tur med vofsen i stedet! I dag var det jammen meg kaldt! Men sola skinner og det lyser opp dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 27. oktober 2004 #12 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hei Dolphina. Gratulerer med dagbok. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 27. oktober 2004 #13 Del Skrevet 27. oktober 2004 Takk for det Arkana! Koselig med besøk! Nå skal jeg vel snart ha lunsj. Får vel vente litt vel. Er alene i kveld, så må finne på noe lettvint til middag. Skal på personalmøte fra kl 20. Blir vel kanskje stekte poteter og eggerøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 27. oktober 2004 #14 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hei Dolphina og gratuler med ny dagbok! Takk for hilsen i boken min. Det var ikke mer enn 2-3 grader her i morges heller, og det var rim utenfor. Men det er deilig med fint vær da, selv om man i hovedsak kun ser det inne fra kontoret. Huff, ikke noe morsomt å være trøtt. Er nesten alltid trøtt på jobb jeg, men ikke særlig trøtt når jeg skal legge meg om kvelden. Hilsen Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 27. oktober 2004 #15 Del Skrevet 27. oktober 2004 Takk for hilsen Malou. Det er svært sjelden jeg er trøtt når jeg skal legge meg. Noen ganger er jeg faktisk trøtt når jeg skal legge meg, men lys våken når jeg har lagt meg... Nå er jeg akkurat hjemme igjen en tur. Var oppom søstra mi etter jobb. Fikk lekt litt med gullungen! Etterpå var jeg innom Rema å kjøpte med egg, melk, Swiffer Duster og litt småtteri. Swiffer Duster var bra! Litt dyrt for bare 5 slike greier. Men så tørker jeg svært sjelden støv da! Men nå fikk jeg hvertfall dratt over litt. Var ute en tur med vofsen da jeg kom hjem. Forfriskende å gå en tur! Nå reiser jeg snart på møte! Ha en fin kveld alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 27. oktober 2004 #16 Del Skrevet 27. oktober 2004 Det er svært sjelden jeg er trøtt når jeg skal legge meg. Noen ganger er jeg faktisk trøtt når jeg skal legge meg, men lys våken når jeg har lagt meg... Er du meg? Sånn har jeg det også, natterangler uten like, men flink til å komme meg i seng i rett tid (stort sett... ) når jeg skal tidlig opp på jobb! Tar det igjen i helgene...! Håper det går fint på møtet ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 28. oktober 2004 #17 Del Skrevet 28. oktober 2004 Møtet gikk bra! Var bare litt for å samles. Fikk pizza fra Peppe`s og brus. Koste oss og snakket litt om diverse ting. Og gjett hvem som var like trøtt i dag tidlig! I dag skal jeg på sosial samling med håndballaget. Skal bli koselig! Tror jeg hopper rett i seng etterpå da, og dropper å vente til kjæresten kommer hjem fra kveldsskift. Blir fort 12-1 før jeg får lagt meg til å sove da. Også skal jeg opp igjen tidlig for jeg skal trene med ei venninne kl. 8 i morgen tidlig før jeg skal på jobb kl.10. Blir hardt å jobbe 10 timer når jeg er oppe så tidlig, men skal slappe av med min kjære i morgen kveld, så da går det greit. I helga kommer ei veldig god venninne av meg oppover. Har ikke sett henne på lenge og gleder meg kjempemasse! Skal møte henne på dagen på lørdag. Nei, nå får jeg jobbe litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 1. november 2004 #18 Del Skrevet 1. november 2004 Huff, i dag er det mandag og jeg HATER mandager... Det er skikkelig j***** å stå opp om morran! Jeg er vel et ganske så utpreget B-menneske, heller vel helt ned mot Å! I helga har det vært full fart. Jobbet til 8 på fredag og etterpå spise vi middag og så på tv. Lørdag var vi å fikset det siste vi trengte til festen + gave til min venninne. I tillegg ryddet jeg litt + at det var en del folk innom! Venninna mi var innom og det var kjempekos! Hunden ble med broren til samboeren min hjem på "ferie", så slapp han å være hjemme alene på kvelden. Halloween-festen var en suksess! Hadde det kjempeartig! Live-band og masse venner og kule kostymer. Var vel hjemme igjen ved 1 tida og det var egentlig passe. Begynte å bli sliten siden vi hadde holdt på siden 5. Vi lå over hos sambos foreldre da det var lettere å komme hjem dit. I går våknet jeg tidlig og fikk ikke sove igjen. Det skjer alltid når jeg drikker. Spiste frokost og dro å hentet hunden og så var oppom søstra mi en tur. Etterpå var vi på Torsætra å spiste middag med T`s foreldre, broren og sambo og bestemora hans. Kjempedeilig mat! På kvelden kom ei venninne av meg og kjæresten hennes. La oss vel forsåvidt tidlig i går, men er like trøtt i dag...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 2. november 2004 #19 Del Skrevet 2. november 2004 Like trøtt i dag å! Klarte å forsove meg til trening i går. Bråvåknet halv 8, det er da vi egentlig begynner. Da hadde jeg sovet fra 5... trengte virkelig den søvnen. Sovnet vel rundt 12 i natt og var like trøtt kl.7! Kan man bli trøtt av å ha for lite jern? Jeg dro nå uansett på trening i går, godt å lea på seg! Øvde litt skudd og spilte litt. Middag i går: Medisterpølse, rødkål, makaroni og poteter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 3. november 2004 #20 Del Skrevet 3. november 2004 Ny dag og like trøtt! Kom meg ikke opp før 8 i dag heller. Men går jo greit. Begynner jo egentlig ikke før 9, så har god tid. Middag i går: Kjøttpudding, kålstuing og poteter. I dag er det trening. Tror vi skal på en liten shoppingtur først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå