AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #1 Skrevet 18. april 2016 Hei jeg går fortiden på mercilon som jeg har gjort i snart 6 år(er på det sjette året) men har tenkt å bytte, er det noen som er bedre? Jeg vet ikke hvordan jeg er uten dem. Men føler jeg la på meg utrolig mye av disse ppillene, det har nok gått av til nå men men 🙄 Det jeg vil skal kunne gå an er å hoppe over mens.. Anonymkode: 12a94...eda
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #2 Skrevet 18. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hei jeg går fortiden på mercilon som jeg har gjort i snart 6 år(er på det sjette året) men har tenkt å bytte, er det noen som er bedre? Jeg vet ikke hvordan jeg er uten dem. Men føler jeg la på meg utrolig mye av disse ppillene, det har nok gått av til nå men men 🙄 Det jeg vil skal kunne gå an er å hoppe over mens.. Anonymkode: 12a94...eda Da kan du vel nesten velge alle. Anonymkode: 9b7d4...9a8
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #3 Skrevet 18. april 2016 Gjennomsnittlig vektoppgang på p-piller er 0,2 kg. Så uansett er det nok ikke p-pillene som skyldes så mye vektoppgang, men. Jeg har prøvd mange forskjellige merker. Nå bruker jeg merket Zoely. De er dyre p-piller, men funker godt for min del og jeg kan hoppe over mange pillefrie uker uten problem. Men at de funker for meg, betyr ikke at de vil funke for deg! Anonymkode: 617d5...324
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #4 Skrevet 18. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Gjennomsnittlig vektoppgang på p-piller er 0,2 kg. Så uansett er det nok ikke p-pillene som skyldes så mye vektoppgang, men. Jeg har prøvd mange forskjellige merker. Nå bruker jeg merket Zoely. De er dyre p-piller, men funker godt for min del og jeg kan hoppe over mange pillefrie uker uten problem. Men at de funker for meg, betyr ikke at de vil funke for deg! Anonymkode: 617d5...324 Hehe ja, regnte nesten med det. Var 16 når jeg begynte og da husker jeg at jeg fikk så mye strekkmerker på kort tid.. Hvor mye ligger de på? Har hørt litt negativt om mercilon så har litt lyst å bytte, men de funker jo fint for meg da Anonymkode: 12a94...eda
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #5 Skrevet 19. april 2016 Jeg går på Yasmin. Det eneste jeg ikke er fornøyd med er at jeg ikke klarer å hoppe over mensen. Jeg får den to-tre dager før jeg skal begynne på sukkerpillene... Noe som er kjipt. Men jeg har absolutt ingen bivirkninger. Jeg var kvalm og hadde ømme pupper de første tre månedene, men etter det, absolutt ingenting. Huden er kjempefin, har aldri kviser lenger. Anonymkode: 12970...aab
Rosa Sitron Skrevet 19. april 2016 #6 Skrevet 19. april 2016 Tror du bare må prøve deg frem JEg er kjempefornøyd med Yasmin, på Loette fikk jeg blødninger støtt og stadig, men venninnene mine er veldig fornøyd.
peppermyntete Skrevet 19. april 2016 #8 Skrevet 19. april 2016 6 minutter siden, Klink skrev: mikrogynon. billige og kan hoppe over mens. Jeg kunne ikke det på hverken microgynon eller oralcon. Så det finnes dessverre ingen garantier for TS her.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #9 Skrevet 19. april 2016 Jeg kunne ikke hoppe over mensen verken på mercilon eller microgynon. Du må nesten bare prøve deg frem TS Anonymkode: c21f9...42a
Xavana Skrevet 19. april 2016 #10 Skrevet 19. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg går på Yasmin. Det eneste jeg ikke er fornøyd med er at jeg ikke klarer å hoppe over mensen. Jeg får den to-tre dager før jeg skal begynne på sukkerpillene... Noe som er kjipt. Men jeg har absolutt ingen bivirkninger. Jeg var kvalm og hadde ømme pupper de første tre månedene, men etter det, absolutt ingenting. Huden er kjempefin, har aldri kviser lenger. Anonymkode: 12970...aab Jeg var ikke så fornøyd med Yasmin. Ble gravid
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #11 Skrevet 19. april 2016 Hvilke merker som er best er så individuelt at det er egentlig ikke noen vits i å høre andres erfaringer, dessverre. Du må bare prøve. Jeg kan ikke hoppe over mensen med noen av de tre typene jeg har prøvd, så det kravet har jeg gitt opp. Kroppen min overstyrer alt. Anonymkode: 47c40...603
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå