AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #1 Skrevet 17. april 2016 For tre uker siden hadde jeg alle tegn på eggløsning. To uker etter dukker alle tegn på mensen opp, men ikke selve mensen?! Jeg har kviser, løs mage og bittelitt mensensmerter (mulig det bare er innbilt). Nå er jeg èn uke på overtid, men fortsatt ingenting. Jeg har tatt to graviditetstester, men begge er negative. Hva skjer? Jeg er jo sikker på at jeg hadde eggløsning - og nå alle symptomene på mensen? Dette har aldri skjedd før, derfor denne bekymringen. Anonymkode: 329ec...004
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #3 Skrevet 19. april 2016 Negativ test = ikke gravid. Det står også bak på pakken. Det er helt normalt at syklusen krøller seg til innimellom. Anonymkode: 0e9e1...30a
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #4 Skrevet 19. april 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Negativ test = ikke gravid. Det står også bak på pakken. Anonymkode: 0e9e1...30a Det er jeg veldig klar over. Jeg bare påpekte at jeg ikke er gravid, ettersom to graviditetstester har vist det samme, i tilfelle noen skulle foreslå å ta flere tester. Da jeg skrev "hva skjer?", så siktet jeg til syklustullet, og ikke til graviditetstesten. Men takk for svar! Anonymkode: 329ec...004
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå