AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #1 Skrevet 17. april 2016 Hva tror dere dette kan være? Gutten er 10 år og jeg forstår ikke hva dette kan komme av. Bruker omo colour som vaskemiddel og har gjort det i åresvis. Kan det være nikkelallergi? Anonymkode: fede5...832
atropos Skrevet 17. april 2016 #2 Skrevet 17. april 2016 Hvor er det da? Er det flere steder på kroppen?
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #3 Skrevet 17. april 2016 Han har prikker på overkroppen , både mage og rygg. Samt på ett felt under navelen. Men han bruker ofte bukser uten knapp også, om det skulle være den. Noen med nikkelallergi som kjenner igjen utslettet? Anonymkode: fede5...832
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #5 Skrevet 17. april 2016 Hvor lenge har han hatt dette? Kan du google undertrøyeutslett og se om det kan ligne. Det er litt for flatt synes jeg til å være undertrøyeutslett. Men bildet kan lyve. (Et virus som går over.) Anonymkode: 24ca1...e48 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #6 Skrevet 17. april 2016 Fikk ikke hits på undertrøyeutslett.. men kom på en ting til. De har hatt svømming på skolen. Én gang i år, og det var for noen dager siden. Er ikke sikker på når utslettet kom, men ganske sikker på at det kom etterpå. Anonymkode: fede5...832
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #7 Skrevet 26. april 2016 En liten oppdatering; Jeg tror det kan komme av noen nye klær som ikke ble vasket før bruk. To av barna mine har fått flekker, og det siste etter å ha brukt en ny t-skjorte fra Kappahl. Og 10 åringen fikk mer utslett av jeansen kjøpt på Kappahl. Vel, har lært leksen med å vaske nye klær. Gjorde det alltid da de var små. Og til de som lurer.. jeg har ikke utslettet gutten min Anonymkode: fede5...832 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #8 Skrevet 27. april 2016 Ta han til legen Anonymkode: a2d26...782
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå