Gå til innhold

Barbere underlivet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på 16 som har sensitiv hud og få lett kviser og lignende,  men vil gjerne fjerne alt håret nedentil.  Har prøvd å barbere men det kommer røde nupper og kommer kviser.  Prøvde voks en gang men jeg klarte ikke å dra det av fort nok, det var for vondt.  Har noen noen tips? 

Anonymkode: 342ef...fab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kondomeriet har visst en barberingsgel som er bra for nupper, og også en bra krem til å ha på etter barberingen.
Men har ikke prøvd selv.

Lykke til :) 
Og husk at det er helt greit og ikke barbere også

Skrevet
7 minutter siden, Pottah skrev:

Kondomeriet har visst en barberingsgel som er bra for nupper, og også en bra krem til å ha på etter barberingen.
Men har ikke prøvd selv.

Lykke til :) 
Og husk at det er helt greit og ikke barbere også

Tusen takk,  skal sjekke det ut:)

AnonymBruker
Skrevet

Bruk en ren barberhøvel, i det minste oppbevar den tørt, ikke i dusjen e.l. 

Anonymkode: 7f97f...509

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruk en ren barberhøvel, i det minste oppbevar den tørt, ikke i dusjen e.l. 

Ja jeg har hørt man burde bruke et nytt barberblad, men det koster jo litt med sånne ordentlig,  funker engangsbarberhøveler? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt barbergelen til RFSU + den kremen som skal smøres på etterpå for å forhindre nupper. Kan oppdatere etter det har gått noen dager, sliter selv med nupper. :) Har kun barbert bikinilinjen da, men sliter like mye med røde prikker der. 

Anonymkode: b4832...59f

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Anonum2345 skrev:

Ja jeg har hørt man burde bruke et nytt barberblad, men det koster jo litt med sånne ordentlig,  funker engangsbarberhøveler? 

Jeg synes Gilette engangshøvler er bedre enn de dyre høvlene. 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nettopp kjøpt barbergelen til RFSU + den kremen som skal smøres på etterpå for å forhindre nupper. Kan oppdatere etter det har gått noen dager, sliter selv med nupper. :) Har kun barbert bikinilinjen da, men sliter like mye med røde prikker der. 

Anonymkode: b4832...59f

Takk, det hadde vært supert om du oppdaterte 

AnonymBruker
Skrevet

. Det er vanlig å slite med nupper og slikt frem til underlivet er vane med å være hårløst mot klær. I mellomtiden fnnes det mange gode kremer å smøre på både før og etter. Prøv barbering med intimsåpe eller spesialgel for underlivet. Ellers funker "dermalibour - repairing cream" for etter barbering fra apoteket svært godt. Ikke slitt med barberingsnupper siden jeg prøvde den.

Anonymkode: a0729...b62

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må du barbere? Kan du ikke bare klippe vekk det som stikker utenfor badetøyet? 

Anonymkode: a224a...ebb

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må du barbere? Kan du ikke bare klippe vekk det som stikker utenfor badetøyet? 

Anonymkode: a224a...ebb

Kan selvfølgelig det, men tror dette er fra person til person hva en liker,  og selv er jeg glad i å ha den barbert. 

AnonymBruker
Skrevet

Hei!  Rein høvel som er oppbevart tørt. Først dusjer du og vasker deg. Skrubb og peel huden du skal barbere. Så har du rfsu sin intim barbergel og barber med hårene. Ett til to rakog skylle godt av høvelen begge sider, og ett til to rak igjen og skyll høvelen..Og sånn fortsetter du til du har tatt alt du skal ta.

Hold alltid huden stram her og der mens du raker. Og etterpå tar du på mer barbergel og raker i motsatt retning (mot hårveksten). Så skyller du av alt til slutt, og deretter skyller med litt kaldlunket vann. Og klappe tørt, ikke gni.  Så har du på den after intim gel. Bomullstruse er best etterpå.

Skrubb huden et par ganger i uken og bruk den after intim gelen.  Og ikke barber deg oftere enn hver 3 dag er min anbefaling. Gillette Venus eller mack 3 høvler får du billig på nettet. Engangshøvler er noe drit.. 

Anonymkode: eccdc...25a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...