Gå til innhold

Bali Kyllinggryte fra Toro


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syns den er kjempe god - samboern min syns den er alt for mild og kjempe kjedelig. Jeg vet hva jeg skal ha til middag nestegang han ikke er hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takker for svar. Nå begynner jeg å glede meg til middagen i dag. Jeg ser jo nå at jeg har klart å kjøpe kremfløte istedet for matfløte, men det går for det samme det..? Åhh, jeg er helt elendig på kjøkkenet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar. Nå begynner jeg å glede meg til middagen i dag. Jeg ser jo nå at jeg har klart å kjøpe kremfløte istedet for matfløte' date=' men det går for det samme det..? Åhh, jeg er helt elendig på kjøkkenet..[/quote']

Det går helt fint, den blir bare litt feitere og tykkere i konsistensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker veldig godt Bali-gryta, mens svigermor synes den var smakløs og kjedelig.

Så du bør vel snake den og fortelle oss hva du synes,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nå har jeg spist meg skikkelig mett. Jeg synes den var ganske god egentlig, men jeg spiste nok litt for mye og litt for fort, så jeg blei litt kvalm, men det var jo min egen feil da...Ellers så kan jeg nå anbefale den til alle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den er kjedelig og smakløs (som alle andre posegryter) og dessuten liker jeg ikke frukt i middagsretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den er kjedelig og smakløs (som alle andre posegryter) og dessuten liker jeg ikke frukt i middagsretter.

Enig. Frukt har ingenting med middag å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...