AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #21 Skrevet 25. juni 2016 Den 17.4.2016 at 13.57, AnonymBruker skrev: Hva er grunnen til at det er så ekstremt mange alenemødre i Norge? Er det dårlig planlegging og mangel på selvrespekt? Det å få barn, føler i alle fall jeg, er noe veldig stort og spesielt man deler for første gang med den personen man virkelig elsker, ikke noe man bare får og går videre. Kan ikke damer vente med å få barn til de har funnet den de føler er den de vil leve med resten av livet isteden for å få uplanlagte barn i øst og vest? Anonymkode: be1b1...467 Jeg vil mene alle kvinner følte det var noe stort og spesielt å få barn og som de delte med sin store kjærlighet i livet. Ingen bare får barn, uplanlagte i øst og vest, det ligger brudd, tårer, hjertesorg og barn som opplever pappaen sin flytter ut i kjølvannet av det å bli alenemamma. Jeg synes ditt kvinnesyn er negativt og lite respektløst. Kan ikke damer vente med å få barn til de har funnet den de skal leve med resten av livet, jo det er jo nettopp det vi gjør! Men jeg og mange med meg kan ikke for at han var utro og ble en drittsekk og jeg valgte da å gå. Synes du skal tenke litt lenger enn nesten din TS. Anonymkode: 80dd1...d22 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #22 Skrevet 25. juni 2016 Jeg for min del mener det lureste er å vente med sex og barn til en er i et fast forhold. Da lettvindt sex, ons og forhold setter spor i kropp og sjel.. Men jeg dømmer ikke de som gjør det da vi alle har forskjellige kultur, oppdragelse og bakgrunn. Mange hadde nok ventet med å raskt innlede sex forhold om de hadde visst om de negative konsekvensene slike lettvinte holdinger kan få. Men folk kan også ha ventet med sex og barn men vært uheldige i sine valg av partnere. De kan ha innledet forhold til menn eller kvinner som mishandler dem både psykisk eller fysisk og derfor må bryte av hensyn til barna. De er ofte fine mennesker med høy moral og stor samvittighet. Og som egentlig ville vært en drømmepartner for en som ønsket seg en partner med høy integritet. Synes derfor det ville jo vært veldig urettferdig om slike mennesker eller andre som har vært uheldige i livet ikke skulle få oppleve en ny sjanse til å få begynne på nytt. Selv om de har barn. Alle kan feile også de beste. Anonymkode: 3e26e...7d4 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #23 Skrevet 25. juni 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil mene alle kvinner følte det var noe stort og spesielt å få barn og som de delte med sin store kjærlighet i livet. Ingen bare får barn, uplanlagte i øst og vest, det ligger brudd, tårer, hjertesorg og barn som opplever pappaen sin flytter ut i kjølvannet av det å bli alenemamma. Jeg synes ditt kvinnesyn er negativt og lite respektløst. Kan ikke damer vente med å få barn til de har funnet den de skal leve med resten av livet, jo det er jo nettopp det vi gjør! Men jeg og mange med meg kan ikke for at han var utro og ble en drittsekk og jeg valgte da å gå. Synes du skal tenke litt lenger enn nesten din TS. Anonymkode: 80dd1...d22 Signerer dette, og til ts: få litt mer livserfaring og ydmykhet over livet, det er ikke alle som velger selv, tro det eller ei. Anonymkode: 81392...81a 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå