Spiteful Skrevet 16. april 2016 #1 Skrevet 16. april 2016 Hei. Jeg og mannen har veldig lyst til å prøve ut Egon som nylig har åpnet i byen vår. Vi har to barn på 8 og 10 år. Derfor lurer jeg på om dere vil dele deres erfaring med restauranten? Fortelle litt om svake og sterke sider, om dere er fornøyd eller ei. Har hørt det er litt dyrt der og at man ikke får nok for pengene. Er dette sant? Håper på positive svar
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #2 Skrevet 16. april 2016 Dyrt og lite for pengene ja, dessverre Anonymkode: b4bd4...988 7
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #3 Skrevet 16. april 2016 Man må alltid vente så besett lenge på å få maten... Anonymkode: 8a14c...5b8 4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #4 Skrevet 16. april 2016 Enig i denne vurderingen. Omtrent dobbelt så dyrt som mange andre steder, uten at det er noe bedre - snarere tvert imot. Uforståelig at kjeden fremdeles eksisterer. Anonymkode: b444e...f8c 6
Cata Skrevet 16. april 2016 #5 Skrevet 16. april 2016 Jeg er godt fornøyd med Egon og spiser ofte der når jeg er på reise. (Har ikke Egon her jeg bor.) Synes stort sett maten er god der, selv om det naturligvis ikke er tale om noen gourmetrestaurant. Har alltid opplevd å bli mett når jeg kjøper en vanlig middagsrett der. Siden jeg som regel spiser alene der så synes jeg konseptet deres med betaling ved disken før jeg får maten servert er helt utmerket. Da kan jeg bare reise meg og gå når jeg er ferdig med å spise. 12
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #6 Skrevet 16. april 2016 Synes også at det er både dyrt og at servicen er ganske dårlig, men jeg synes derimot at maten er veldig godt og at det absolutt er nok mat. Anonymkode: 5637e...f8b 5
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #7 Skrevet 16. april 2016 Har jobbet der. Overpriset mat som er ofte varmet opp fra frossen tilstand. Anonymkode: c0dd9...169 8
Gjest Margit Spat Skrevet 16. april 2016 #8 Skrevet 16. april 2016 (endret) Jeg er helt sikker på at man kan få seg billigere middag mange andre steder, men direkte dyrt er det ikke. Det er, som Cata sier, ikke akkurat noen gourmetrestaurant, men de gangene jeg har spist der har jeg alltid fått mat som smaker godt, og som er slik man forventer når man leser menyen. Helt greit, altså. Porsjonene er også i høyeste grad tilstrekkelige. Det som kanskje gir mest mat for pengene er pizzabuffeten (pass på tidsbegrensningene). Jeg synes pizzaene har vært gode. På den Egonrestauranten jeg har vært mest på er servicen dessverre ulidelig treg. Endret 16. april 2016 av Margit Spat
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #9 Skrevet 16. april 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har jobbet der. Overpriset mat som er ofte varmet opp fra frossen tilstand. Anonymkode: c0dd9...169 Er det derfor det tar så lang tid før maten blir servert? Ligger biffkjøttet i dypfryser og så tar de den opp og tiner den før de steker den, etter at man har bestilt maten? Anonymkode: b4bd4...988 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #10 Skrevet 16. april 2016 Egon er helt grei Har både gode og dårlige erfaringer, men det har kommet an på hvilken restaurant jeg har spist på (bor i en by med flere Egon restauranter). Syns maten er helt ok, ikke superfantastisk, men heller ikke dårlig. Vanlig kjederestaurant-mat standard vil jeg si.. Fint utvalg, og vil tro de aller fleste familier finner noe alle familiemedlemmer liker der Anonymkode: 6c38b...095
Gjest Optimo Skrevet 16. april 2016 #11 Skrevet 16. april 2016 Dere må jo bare prøve Egon hvis dere vil, ungene kommer sikkert til å like det. Men det er dyrt og dårlig, dere har garantert bedre spisesteder der dere bor. Jeg har mest erfaring med Egon Byporten i Oslo. De ødelegger alt, enten jeg bestiller laks, fajitas eller biff. Tørt, smakløst, vassent tilbehør. Jeg går ikke dit mer.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #12 Skrevet 16. april 2016 Synes Egon er en tragisk restaurant! Skjønner helt ærlig ikke hvorfor noen vil dra dit frivillig. Maten er langt under middels. Man får altså ingen god matopplevelse her. Syns heller ikke den skipe maten er verdt pengene da en kan få sinnsykt mye bedre restauranter til samme pris. Men den er folkelig da og mange liker jo trash plasser som dette type peppes, MC donals, burger king osv.. Skikkelig dårlig service har de også, eller rettere sagt mangel på service. Har vert der flere ganger i forbindelse med jobb samenheng. Ville aldri dratt der på privaten. Men om dere bor på et lite sted uten andre alternativer er det sikkert greit nok. Men tror de fleste lager bedre mat hjemme. Anonymkode: c31ba...8ce 4
ajarRun Skrevet 16. april 2016 #13 Skrevet 16. april 2016 15 minutter siden, Margit Spat skrev: Jeg er helt sikker på at man kan få seg billigere middag mange andre steder, men direkte dyrt er det ikke. Det er, som Cata sier, ikke akkurat noen gourmetrestaurant, men de gangene jeg har spist der har jeg alltid fått mat som smaker godt, og som er slik man forventer når man leser menyen. Helt greit, altså. Porsjonene er også i høyeste grad tilstrekkelige. Det som kanskje gir mest mat for pengene er pizzabuffeten (pass på tidsbegrensningene). Jeg synes pizzaene har vært gode. På den Egonrestauranten jeg har vært mest på er servicen dessverre ulidelig treg. Har de fått tidsbegrensning? Hvor lenge er den? Eneste jeg spiser på Egon er pizzabuffet og forretter. Hvis jeg vil ha biff finnes det bedre restauranter og maten deres er ikke så god. Pizzabuffeten er helt OK (peppes er bedre for de har mer spennende salat).
Gjest Margit Spat Skrevet 16. april 2016 #14 Skrevet 16. april 2016 1 minutt siden, ambivalentReaction skrev: Har de fått tidsbegrensning? Hvor lenge er den? Eneste jeg spiser på Egon er pizzabuffet og forretter. Hvis jeg vil ha biff finnes det bedre restauranter og maten deres er ikke så god. Pizzabuffeten er helt OK (peppes er bedre for de har mer spennende salat). Tidsbegrensning på den måten at det er en «lunsjbuffet» som de slutter å servere kl 18.00 på tirsdag til lørdag. Søndag og mandag er det hele åpningstiden.
Cleopatra. Skrevet 16. april 2016 #15 Skrevet 16. april 2016 Synes det er altfor dyrt mtp mat og standard; helt OK mat og man må bort til kassen for å bestille. Ikke at det er så fryktelig langt Men når jeg betaler såpass, forventer jeg full service. Vet at det er sånn alle Egon opererer, men synes ikke noe om det mtp på blant annet prisen. 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #16 Skrevet 16. april 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes også at det er både dyrt og at servicen er ganske dårlig, men jeg synes derimot at maten er veldig godt og at det absolutt er nok mat. Service, hva skal en med det? Anonymkode: 90ebc...726
Gjest noe tilfeldig Skrevet 16. april 2016 #17 Skrevet 16. april 2016 ENESTE årsak til å dra på Egon er at man har såpass små barn at de ikke er istand til å oppføre seg sivilisert og man ønsker alkohol til maten. Egon er som en oppgradert utgave av Burger King; ingen bryr seg om ungen din kaster mat på gulvet eller hyler kontinuerlig gjennom to timer uten noen spesiell årsak.. Er ungene 8 og 10 ville jeg definitivt tatt dem med ett sted der maten smaker bedre og mest sannsynlig er billigere.
Gjest Daryl Dixon Skrevet 16. april 2016 #18 Skrevet 16. april 2016 For å si det sånn så synes jeg at siden de kaller opp restauranten sin etter Egon Olsen, som i mine øyne et en nasjonalskatt, så kunne de virkelig ha strekt seg lenger med kvaliteten på maten! Den er langt fra helmax!
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #19 Skrevet 16. april 2016 50 minutter siden, Spiteful skrev: Hei. Jeg og mannen har veldig lyst til å prøve ut Egon som nylig har åpnet i byen vår. Vi har to barn på 8 og 10 år. Derfor lurer jeg på om dere vil dele deres erfaring med restauranten? Fortelle litt om svake og sterke sider, om dere er fornøyd eller ei. Har hørt det er litt dyrt der og at man ikke får nok for pengene. Er dette sant? Håper på positive svar Jeg synes det er en restaurant på svært lavt nivå matlagingsmessig, der prisene ligger for høyt med tanke på det du får servert. Men det er en barnevennlig plass, så jeg kan til en viss grad forstå valget om dere har unger. Jeg må innrømme at jeg ser på det som en harryplass, men det kan være jeg er litt tåpelig og snobbete på det området. Anonymkode: 831a7...034 2
Vox_populi Skrevet 16. april 2016 #20 Skrevet 16. april 2016 6 minutter siden, Fireball skrev: man må bort til kassen for å bestille. Ikke at det er så fryktelig langt. Men når jeg betaler såpass, forventer jeg full service. Du ønsker "servicen" å sitte og vente på å få betale etterpå, når du i stedet kan få gjort det i ventetida mens maten tilberedes? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå