rainygirl89 Skrevet 16. april 2016 #1 Skrevet 16. april 2016 Hei! De siste ukene har det kommet blod ut sammen med avføringen min. Jeg sliter også med sterke smerter. Det her er litt pinlig, men jeg fikk samboeren min til å lyse med lommelykt inn i endetermen min, mens han stakk en finger inn for å kjenne. Noen ganger etter avføringsbesøk, så kommer det endel blod etter. Samboeren min, syntes han kunne kjenne noen kuler. Jeg har desverre ikke så god råd, så jeg vil ikke oppsøke lege, med mindre jeg må. På kvelden så må jeg ligge med nattbind, for det kan komme mer blod spesielt om kvelden/natta. Håper dere her inne kan hjelpe meg. På forhånd takk. - Frustrert jente.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #2 Skrevet 16. april 2016 Ærlig talt! Kom deg til legen! Anonymkode: 01847...6f9
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #3 Skrevet 16. april 2016 Dårlig råd sier du. Jeg vil anbefale deg å SPARE. kutte der det kan kuttes. Anonymkode: f3f0a...996
Xavana Skrevet 16. april 2016 #4 Skrevet 16. april 2016 Kjøp Sheriproct salve på apoteket og se om det hjelper. Hvis ikke så MÅ du til legen
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #5 Skrevet 17. april 2016 Kjøp sheriproct reseptfritt på apoteket. Det hjalp meg etter bare noen dager og jeg hadde blødninger som deg og kuler på innsiden og en liten som falt ut på utsiden av og til etter hardt dobesøk. Anonymkode: 48adb...275
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #6 Skrevet 17. april 2016 Kjøp Alcos Anal krem og stikkpiller. Stikkpillene fikser hemorroidene innvendig, kremen tar de som evt er utvendig + fikser kløen. Hvis det blir bedre i løpet av noen dager så er det hemorroider du har. Hvis ikke - kom deg til legen Anonymkode: bc7fc...7af
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå