AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #21 Skrevet 16. april 2016 3 minutter siden, Arktis skrev: Tror frisørene irriterer seg litt over alle de som helst vil klippe minst mulig av håret, er ikke alle som vil fjerne hele de slitte tuppene engang. Meen, så har vel de fleste også hatt erfaring med frisører som ikke vet forskjellen på 3 cm og 10, og det er jo irriterende hvis man faktisk prøver å spare. Jeg betalte den nette sum av 1200,- med rabatt. 1200 kr! Hva gjorde du egentlig? Vet du, jeg kan ikke telle hvor mange ganger jeg har gått til frisøren med håp i øya om å få en perfekt hårklipp, og forlatt frisøren med tårer i øyekroken. De tar alltid for mye, uansett hvor mye jeg beordrer dem om at; "jeg vil kun fjerne de slitte tuppene, så maks 2-3 cm". Dog fant jeg ei som tok de slitte tuppene, uten at jeg ble misfornøyd. Håret så kortere ut enn jeg ville ha det, men hun gjorde det på en slik måte at jeg faktisk ble fornøyd. Typisk at hun flyttet 100 mil unna min hjemby et par måneder senere... Jeg skal saumfare youtube i morgen, og så klippe meg selv. Wish me luck! TS Anonymkode: 706bb...613 1
Arktis Skrevet 17. april 2016 #22 Skrevet 17. april 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1200 kr! Hva gjorde du egentlig? Vet du, jeg kan ikke telle hvor mange ganger jeg har gått til frisøren med håp i øya om å få en perfekt hårklipp, og forlatt frisøren med tårer i øyekroken. De tar alltid for mye, uansett hvor mye jeg beordrer dem om at; "jeg vil kun fjerne de slitte tuppene, så maks 2-3 cm". Dog fant jeg ei som tok de slitte tuppene, uten at jeg ble misfornøyd. Håret så kortere ut enn jeg ville ha det, men hun gjorde det på en slik måte at jeg faktisk ble fornøyd. Typisk at hun flyttet 100 mil unna min hjemby et par måneder senere... Jeg skal saumfare youtube i morgen, og så klippe meg selv. Wish me luck! TS Anonymkode: 706bb...613 Stripet langt hår og klippet det. Tenk hva det ville kostet hvis jeg ikke hadde gjort det hos en lærling?! Eller hvis man i tillegg trenger å kjøpe diverse hårprodukter. Har prøvd å stripe håret selv også, men det måtte jeg love frisøren å aldri gjøre igjen, var ikke helt heldig med resultatet. Lykke til med klippingen!
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #23 Skrevet 17. april 2016 Har alltid klippet selv, aldri vært hos frisør, men har fordelen av å ha langt hår med bølger så det uansett ikke synes om det er skjevt. Klippte meg selv helt (helt!!) kort en gang også og fortsatte å klippe min egen frisyre fram til nå som håret når meg til korsryggen. Har vært "frisør" for flere venninner også. Kanskje jeg har et gen for det? Anonymkode: a429b...08f
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #24 Skrevet 17. april 2016 Når man kjøper saks, hva er viktig å se etter? Har lengden på saksen noe å si? Noe merke som er bedre enn andre? Anonymkode: 5e9af...975
Gjest chisandra Skrevet 17. april 2016 #25 Skrevet 17. april 2016 Har ikke vært hos frisør på....det husker jeg faktisk ikke. 15 år eller noe. Selvgjort er velgjort.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #26 Skrevet 17. april 2016 Så deilig tråd. Inspirerende. Så midt i tråden tok jeg en pause og gikk på badet og klippet håret. Har tenkt på å få det klippet lenge, hos en lærling, men ikke finne tid å sette av i kalenderen. Men nå er det gjordt. Ta taaa. (liten salutt) Flisene er vekk. Takk for inspirasjonen. Anonymkode: ec24a...4e2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå