Gjest Bare lurer litt Skrevet 25. oktober 2004 #1 Skrevet 25. oktober 2004 Dette spørsmålet retter seg mest mot menn og jeg håper på mest mulig ærlige og oppriktige svar. Jeg har aldri født, er 29 år og synes at skjeden ikke er stram nok. Har truffet noen ulike menn, men alle kan sies å ha "normale" peniser, så er er ikke noe galt med dem. Ingen har klaget eller noe, men det er jeg selv som ikke lurer på om en skjede bør være like stram og friksjonsdyktig som en stram...et eller annet? Når skjeden blir våt, så blir det vel uansett ikke mye friksjon og motstand, gjør det vel? Eller? Noen som kan opplyse her?
Gjest Mann 28 Skrevet 25. oktober 2004 #2 Skrevet 25. oktober 2004 Dette spørsmålet retter seg mest mot menn og jeg håper på mest mulig ærlige og oppriktige svar. Jeg har aldri født, er 29 år og synes at skjeden ikke er stram nok. Har truffet noen ulike menn, men alle kan sies å ha "normale" peniser, så er er ikke noe galt med dem. Ingen har klaget eller noe, men det er jeg selv som ikke lurer på om en skjede bør være like stram og friksjonsdyktig som en stram...et eller annet? Når skjeden blir våt, så blir det vel uansett ikke mye friksjon og motstand, gjør det vel? Eller? Noen som kan opplyse her? Tror du kan ta det helt med ro, en 29 år gammel jente som ikke har født barn, er neppe altfor vid nedentil. Når du skriver like friksjonsdyktig og stram som et eller annet... hva mener du egentlig å sammenlikne med da? Når du blir våt i skjeden, så er jo dette ment som glidemiddel for at penis skal skli lettere og at det ikke skal bli for tørt der inne og at friksjonen blir så stor at man blir sår. Det er altså en stor fordel for oss menn at jenta blir våt, ellers kan det fort bli ubehagelig for å oss å ha samleie med dere. Skjeden er jo også fleksibel og utvider seg etter størrelsen på penis (om den ikke er altfor stor da, penis altså), slik at den "omfavner" penis på en måte. Jeg tror du skal være ganske så vid der nede før dette blir et problem for en gutt. Problemet blir vel heller kanskje større den andre veien, nemlig at du selv ikke føler så mye under samleiet om du er for vid? Er det et problem for deg eller har du det deilig under samleiet? Det eneste du vel kan gjøre om du selv føler at du er for vid, er å trene opp musklene i underlivet. Etter hva jeg har forstått, så kan kvinner drive knipeøvelser (skal vistnok hjelpe mot mulig inkontinens i voksen alder også). Det er altså ikke selve skjeden du trener opp slik at den blir mindre, men musklene som gjør at du bløndt annet kan knipe rundt penis når du har den inni deg. Dette vet jeg gir en deilig følelse for oss gutter, og forhåpentligvis gjør det det også bedre for jenta under samleiet. Jeg tror som sagt du kan ta det med ro, og ikke engste deg. Gutta du har ligget med har jo virket fornøyde, så det er neppe noe galt med deg
Gjest Bare lurer litt Skrevet 25. oktober 2004 #3 Skrevet 25. oktober 2004 Takk for utfyllende svar som svarer på akkurat det jeg lurer på (følte meg heldig nå). Jo da jeg merker jo at det er bra under et samleie og jeg har det fint. Men jeg trodde det skulle være ennå strammere? For når det blir vått glir det jo så "lett" at mannen umulig kan merke annet enn enn "våt sklie"? Jeg trodde kanskje mannen forventet en slags "støvsuger-effekt"..
Gjest Valhalla Skrevet 25. oktober 2004 #4 Skrevet 25. oktober 2004 Jeg trodde kanskje mannen forventet en slags "støvsuger-effekt".. Huff nå fikk du meg til å tenke på vandrerhistoriene om menn som bruker støvsuger på seg selv, iiik
Gjest Mann 43 Skrevet 25. oktober 2004 #5 Skrevet 25. oktober 2004 Tror du kan ta dine bekymringer med knusende ro. At du skulle være for vid kan jeg vanskelig tenke meg er et problem. Har nok ikke erfaring med det kjempeantallet jenter, dessuten er det en stund siden det var andre enn kona involvert, men jeg har aldri opplevd at en jente har vært for vid. At det kanskje kan være mindre friksjon (og kanskje kjennes vid ut) når hun er veldig våt - det har hendt. Våtheten "hennes" har jo også variert, noen ganger veldig opphisset og våt andre ganger mindre. Alt dette er vel bare deilig - at det ikke er helt likt hver gang. Kona har født 2 barn og er slett ikke for vid. Dette går seg til med tiden, og kanskje litt trening. "Mann 28" er jo inne på tema med å trene bekkenbunnen og musklene deromkring. Dette blir vel litt som spørsmålet om mannen har stor eller liten penis - det kommer mye an på hvordan han bruker den hvor godt det er for "hun" - og "han". Slik vet jeg det er med jenter også - noen kan bruke sin skjede på en måte som er kjempegodt - andre gjør det ikke. Dette har ikke noe å gjøre med hvor vid man er. Konklusjon - ta det helt med ro - du er helt normal som det er og ingen gutt/mann kommer til å stille et eneste spørsmål om din "vidde".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå