Piarina Skrevet 30. oktober 2004 #41 Skrevet 30. oktober 2004 Nilla, jeg skjønner godt at du er skuffet! Det er klart det ikke blir det samme, selvom det er 4 måneder tidligere. Når det er så nær slekt syns jeg det er riktig å ha ihvertfall et år imellom. Det er ikke bare selve datoen som skiller, man forbereder jo en slik begivenhet lang tid i forveien, og det tar sin tid å fordøye dagen. Og all denne tiden kræsjer jo... En ting er bryllup i venneflokken, der må man nesten finne seg i å dele en bryllupssesong, men ikke i aller nærmeste familie. Det hadde også vært noe helt annet om de hadde valgt 4 måneder etter dere istedenfor før dere. Og jeg kan ikke fatte at noen her trenger å slenge janteloven rett i trynet på deg over dette. Hvorfor i all verden gidder man å være inne på bryllupsforumet hvis man er så lei av bryllup...? :klø:
Gjest Tiny i.i. Skrevet 7. november 2004 #42 Skrevet 7. november 2004 Jeg leste denne tråden da den kom, og syns hovedinnlegger var litt suttrete. Nå forstår jeg henne så mye bedre! I går ringte min søster og fortalte at hun er forlovet. De planlegger å ha bryllupet mellom oktober -05 og februar/mars -06. Vi har satt datoen nyttårsaften -05. En av grunnene til at vi ville ha vinterbryllup, er at "alle" andre gifter seg om sommeren. Vi kjenner ingen som har hatt vinterbryllup. Men nå blir det to i rask rekkefølge. Jeg har allerede spurt om hun vil være forlover, og hadde planer om å innvolvere henne mye i planleggingen. Syns det blir litt rart når hun skal planlegge sitt eget parallellt. En annen grunn til at jeg syns det er litt rart, er at hun bare er 19 år! På alle andre måter er hun veldig voksen og fornuftig. Jeg aner ikke hvorfor de har så hastverk at de kanskje skal gifte seg før oss. til nilla.
Gjest Tabby Skrevet 7. november 2004 #43 Skrevet 7. november 2004 Bryllupsplaner er smittsomt tror jeg...
smilepia Skrevet 8. november 2004 #44 Skrevet 8. november 2004 Bryllupsplaner er smittsomt tror jeg... Hehe.. ja det tror jeg faktisk du har rett i! :-) Etter at vi forlovet oss i vår har faktisk min forlovedes eldste bror også forlovet seg - enda han var totalt imot å skulle gifte seg tidligere. De har barn fra før av, så er ikke noen slik grunn til at de nå skal gifte seg. Så derfor tar jeg det som et "bevis" på smittsom-teorien -Smilepia-
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå