Chihiro Skrevet 19. august 2007 #21 Skrevet 19. august 2007 Eh... trådstarter har forhåpentligvis funnet ansiktsmaske nå, tråden er jo fra 2004!
kitekatt Skrevet 19. august 2007 #22 Skrevet 19. august 2007 holder meg laaaaangt unna nivea produkter o.l. jeg liker også Derm Gentle Cream Exfoliant...den er så smooooooth!!! Signerer denne Og for fukt, Avene sin.
Rainbow-sss Skrevet 19. august 2007 #23 Skrevet 19. august 2007 Jeg digger digger digger Skin Refining Masque fra Dermalogica. Helt fantastisk
kitekatt Skrevet 19. august 2007 #24 Skrevet 19. august 2007 Hei, jeg kan anbefale urtemasken til Mt Sapola. Den er 100% ren og består av 7 malte urter. Kan blandes med honning , yoghurt eller vann. Utrolig effektiv og dypt rensende. ( kan også brukes på halloween) !! Ja, denne har jeg også. Veldig god1
kitekatt Skrevet 19. august 2007 #25 Skrevet 19. august 2007 Eh... trådstarter har forhåpentligvis funnet ansiktsmaske nå, tråden er jo fra 2004! Haha!!! oida Jaja, men det kan jo være nyttig for andre også som leser tråden
Bex Skrevet 21. august 2007 #26 Skrevet 21. august 2007 Decleor Herbs&Clay! Kjempegod, under 200 på SN. Er litt gammel, denne tråden, men ville bare takke for dette tipset. Er litt plaget med småkviser, men det har blitt så utrolig mye bedre etter jeg begynte med denne masken. Så nå lurer jeg på om jeg skal kjøpe krem og rens fra Decleor også. Bruker Dermalogica Active Moist nå, men har ikke sluppet unna kviseproblemet mitt (er 26, så burde jo ha sluppet kviser nå).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå