Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2004 #1 Del Skrevet 25. oktober 2004 Noen som vet litt om dette yrket?trenger jeg bare studiekompetanse,og går det an å gå på dette i Stavanger. Er det lett å få jobb og hva ligger en årslønn på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 26. oktober 2004 #2 Del Skrevet 26. oktober 2004 Her står det litt om yrket. Jeg har også søkt på Samordna Opptak, men finner rett og slett ikke tanntekniker noe sted der, så jeg kan ikke si noe om opptakskrav. Vet du om utdanningen plutselig har skiftet navn? Jeg går en annen helsefagutdanning selv, og i begynnelsen av første året hadde vi et prosjekt på tvers av utdanningene hvor jeg bl.a. var på gruppe med en fra tannteknikk. Det er jo ikke mer enn et år siden, så synes det er litt rart at det tilsynelatende plutselig ikke finnes noen tannteknikerutdanning nå... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 26. oktober 2004 #3 Del Skrevet 26. oktober 2004 Her står det endel om opptakskrav til tannteknikerutdanning. http://www.tannteknikerforbundet.no/utdann.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå