Gå til innhold

Vil fjerne silikonen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt silikon 250 gr i 6 år. Jeg ønsker å fjerne de. Er lei av de fake og ekle brystene. Grunnen til at jeg la inn var store areoler og litt heng etter fødsler og amming. Jeg er også blitt singel så det vil bli så flaut å vise disse fake boobsa til eventuelt ny kjæreste. Angrer på hele operasjonen, for det er areolene jeg misliker mest. Areolforminsking er så dyrt og. Enten får jeg være singel resten av livet. Eksen syns puppene er perfekt da, men ikke perfekte nok til å være sammen med meg. Savner å være uten silikon. Hva hadde dere gjort?

Anonymkode: 83131...e12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Silikon eller ikke silikon, det er ikke brystene som avgjør om noen vil være sammen med deg.  Tenker du virklig så lite om deg selv? Trives du ikke med puppene dine så ta innleggene ut, men ikke gjør det pga menn!!

AnonymBruker
Skrevet

Dersom du tror at menn er mer opptatt av det du har mellom navlen og haken enn det du har mellom ørene, så synes jeg ikke du skal fjerne silikonen får du har fått hjelp til å forstå at du har en høyere menneskelig verdi enn brystinnleggene dine. Da kanndu vurdere om silikonen skal ut. 

Anonymkode: 3d538...658

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du hadde en eks som var sammen med deg for utseende ditt så bør du kanskje finne deg en annen type mannfolk til neste gang, og jobb med selvtilliten. Det er helt greit om du vil fjerne silikonen, men det er ikke puppene dine som avgjør om en  normal, jordnær og oppegående mann elsker deg vet du. 

Anonymkode: 04a11...687

AnonymBruker
Skrevet

Vet jo det, men selvtilliten er på bunn. Jeg sliter etter bruddet pga en eks som var veldig opptatt av det ytre. Men noen menn synes hengepupper ikke er fint, og det vil jeg få om silikonen fjernes. Så valget er nå å ha de som de er og fortsatt være flau av dem. Eller fjerne de helt og aldri tørre vise seg foran en mann igjen.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet jo det, men selvtilliten er på bunn. Jeg sliter etter bruddet pga en eks som var veldig opptatt av det ytre. Men noen menn synes hengepupper ikke er fint, og det vil jeg få om silikonen fjernes. Så valget er nå å ha de som de er og fortsatt være flau av dem. Eller fjerne de helt og aldri tørre vise seg foran en mann igjen.

Jeg synes du skal oppsøke fastlegen din og ta en alvorlig prat med henne/han. Både om bryst, muligheter og og selvtilliten din. Du skal,og gå og øve deg i speilet på å si minst en pen ting til deg selv morgen og kveld. Alle har noe positivt ved sitt ytre, finn det i speilet og begynn å bygge opp selvtilliten din ved å begynne å like deg selv igjen. Først da kan andre like deg. 

Anonymkode: 3d538...658

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...