Gå til innhold

Kommentarer til kjolen min

Fremhevede innlegg

Skrevet

ja, det var faktisk stropper på den,men de kan tas av,er sånne knapper på innsiden... Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med de rynkene, ok det var litt ekstra ille på bildet, men den er blitt sydd inn, og syersken sa at det ikke var noe å gjøre med pga at det er spiler i kjolen og veldig tykt stoff... Any ideas?

Klemmer til alle sammen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes at kjolen er utrolig fin og du kledde den

Gjest Gjesten
Skrevet
ja, det var faktisk stropper på den,men de kan tas av,er sånne knapper på innsiden... Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med de rynkene, ok det var litt ekstra ille på bildet, men den er blitt sydd inn, og syersken sa at det ikke var noe å gjøre med pga at det er spiler i kjolen og veldig tykt stoff... Any ideas?

Klemmer til alle sammen

Jeg syns liksom den ser litt stor ut jeg...Men, var veldig fin altså! Kanskje det hjelper å bruke et korsett under? Og personlig, tror jeg det blir finere uten stroppene, syns de så litt lange ut...

Skrevet

den er absolutt ikke stor...! Den er blitt kjempetrang :o

Men tror det er det at den ikke er sydd nok inn akkurat mellom livet og helt øverst... Men nå har jeg mått tatt bort bildene, fordi folk som kommer i bryllupet har fått snusen i at de ligger her, og kjolen er litt "hemmelig"... Tusen takk for masse fine kommentarer og kritikk :) Masse klemmer til alle

Skrevet

Så dumt at du tok bort bildet, for nå ble jeg kjempenyskjerrig!

Og jeg skal ikke i bryllupet, altså. Ikke så vidt jeg vet i alle fall... :ler:

Skrevet

Har reklamert på sømmen i dag, så jeg får igjen kjolen til uka.. Tar noen bilder og legger ut da :wink:

Håper det blir bedre denne gangen :roll:

Skrevet
Har reklamert på sømmen i dag, så jeg får igjen kjolen til uka.. Tar noen bilder og legger ut da  :wink:  

Håper det blir bedre denne gangen :roll:

Det var nok lurt! :)

Håper det blir bra nå.

Catzy

Skrevet

Jeg får meldingen "No photo specified!". :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...