Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2004 #1 Skrevet 25. oktober 2004 Hei! Var på helsekosten her om dagen og fant en slankepille de kalte Redoctol..I følge pakkninge vedlegget skulle dette fungere på samme måte som Reducil som man får hos legen Og hun som jobbet der sa at de hadde fått mange tilbake meldinger på detteog at dette skulle fungere.. Er fortsatt litt skeptisk jeg da,lurer derfor på om det er noen her som har erfaring med disse pillene?
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2004 #2 Skrevet 25. oktober 2004 Hei, Jeg har spist disse pillene i kun to dager så jeg er usikker på effekten av de ennå. Er spent så jeg blir gla om du holder meg oppdatert på om de funker for deg. Mari
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2004 #3 Skrevet 25. oktober 2004 Hei Mari! Vel ja jeg er på min tredje dag jeg da,men kan ikke si jeg har merket noe til at gotteri suget har minsket enda :-? Men det er vel litt tidlig enda tenker jeg,men det er jo fint å vite at det er flere av oss som prøver da! Skal holde deg oppdatert jeg og du det samme? Så får vi se da vet du om de fungerer så bra som dama bak disken sa :-) Cathrine - tråd starter -
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2004 #4 Skrevet 25. oktober 2004 Så bra, da holder vi hverandre oppdaterte Skjønner hva du mener ang søtsuget. Uff, jeg har så lyst på en king size stratos at jeg holder på å gå på veggen :-x Mari
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2004 #5 Skrevet 25. oktober 2004 Skal du gå ned mye Mari? Etter to kjappe svangerskap skal jeg ned 20 kilo..... Cathirne
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2004 #6 Skrevet 25. oktober 2004 Etter svangerskap så skal jeg nå ned borti 15 kilo håper jeg på. Jeg får dilla av at alt strammer av klær og føler meg som en oppblast ku :-(
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå