Grooo Skrevet 25. oktober 2004 #1 Skrevet 25. oktober 2004 Hvordan er temperaturen der da? Vi vurderer en tur sammen med svigermor, men hun tåler ikke varmen spesielt godt... Er det kanskje bedre å reise senere, april/mai? Hvor anbefaler dere oss å reise? Er ikke ute etter "festing og morro", bare slappe av, se div. severdigheter og kose oss. Trenger ikke sol&bad, men det er selvfølgelig ikke en bakdel om det er slike muligheter.
blåveis Skrevet 25. oktober 2004 #2 Skrevet 25. oktober 2004 Hvordan er temperaturen der da? Vi vurderer en tur sammen med svigermor, men hun tåler ikke varmen spesielt godt... Er det kanskje bedre å reise senere, april/mai?. Det er jo mye varmere i april/mai enn i februar/mars, da!! Selv var jeg der i de første to ukene i januar og da var det så kaldt at vi syntes det var for kaldt til å bade, men jeg har hørt om andre som har hatt gode norske sommertemperaturer på den tiden. Hvor anbefaler dere oss å reise? Er ikke ute etter "festing og morro"' date=' bare slappe av, se div. severdigheter og kose oss. Trenger ikke sol&bad, men det er selvfølgelig ikke en bakdel om det er slike muligheter.[/quote'] Sol og bad finner dere på turiststedene.. Ikke noe problem. Er dere ute etter severdigheter anbefaler jeg Hurgada framfor Sharm el Sheik, siden det derifra (fra Hurgada, altså) er grei bussturavstand (og det arrangsjeres turere) til Luxor. Vil dere se pryamider, må dere nok til Cairo. Det er ikke plassen for å slappe av!
Gjest Grooo i.i. Skrevet 25. oktober 2004 #3 Skrevet 25. oktober 2004 Det er jo mye varmere i april/mai enn i februar/mars' date=' da!! [/quote'] Hehe, der jo derfor jeg spørr. Har ikke peiling jeg! *ler*
Plonk Skrevet 26. oktober 2004 #5 Skrevet 26. oktober 2004 Hvis dere ikke primært er ute etter sol og bad, ville jeg anbefalt en tur med Tema-reiser med cruise på Nilen og besøk ved alle helligdommene i Luxor, kongenes dal osv. Vi var der for et par år siden og det var uforglemmelig. Etterpå hadde vi en badeuke i Hurghada, men det var en nedtur i forhold!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå