AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #1 Del Skrevet 15. april 2016 Hei. Hvordan vet jeg hva slags lys bilen min har? Om det er vanlig eller xenon.. Anonymkode: 03bd5...d1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #2 Del Skrevet 15. april 2016 Stiller spørsmål fordi jeg har lagt nr 2 et lurt sted og bilføreren jobber så får ikke sjekket akkurat nå. Om jeg VET at det står i vognkortet kan jeg be vedkommende om å løpe ned og sjekke. Anonymkode: 03bd5...d1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troll! Skrevet 15. april 2016 #3 Del Skrevet 15. april 2016 Sett deg inn i bilen på kvelden og slå på tenninga, går lysene frem og tilbake, så har du xenon, Automatisk lysjustering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #4 Del Skrevet 15. april 2016 Står det ikke i brukermanualen? Anonymkode: 90f36...5ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 15. april 2016 #5 Del Skrevet 15. april 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Står det ikke i brukermanualen? Anonymkode: 90f36...5ed Nei, den omhandler nok generelt de forskjellige til den modellen du har. Det du kan gjøre er å se på lyset når det tennes, mot en vegg. Det er en blålig farge på lyset, og etter tenning ser du kanten øverst på lyset på veggen beveger seg litt opp og ned. Da er det xenon pærer som er montert. Det skal vel være mulig å finne ut av om du kan bytte selv, men noen få bilmerker/modeller står det at du skal oppsøke verksted. Det er ikke mange som er laget slik at gud og hvermansen kan skifte pærer på bilen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gutt_Buskerud Skrevet 18. april 2016 #6 Del Skrevet 18. april 2016 (endret) Har du muligheten til og justere høyden på frontlysene dine med en bryter inne i fra bilen, da har du halogen. Har du ikke denne muligheten, så har du trolig Xenon. Og nei, det står ikke i vognkortet om du har halogen eller xenon. Endret 18. april 2016 av Gutt_Buskerud 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå