AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #21 Skrevet 16. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får alltid med den utskriften hos f.eks brillelanf. Du får den hos alle optikere om du ber om det. Anonymkode: 3f51f...d43
applestories Skrevet 16. april 2016 #22 Skrevet 16. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Man skal være forsiktig med å stole på "råd" på forum når det gjelder sånt. Mange lyver og anbefaler kjeder hvor de selv jobbet eller kjenner folk som jobber osv, og gir dårlige skussmål til andre kjeder, uten at dette nødvendigvis stemmer. Anonymkode: 89680...811 Tviler optikkbutikkansatte stormer til tråden for å anbefale egne kjeder og snakke dritt om konkurrentene, men man kan jo aldri vite 1
Gjest Dwight Skrevet 16. april 2016 #23 Skrevet 16. april 2016 Fornøyd med synsam i både stavanger og oslo
Vox_populi Skrevet 16. april 2016 #24 Skrevet 16. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er selvsagt ikke slik at alle er nøyaktig like bra ...men optikere i kjede xxx er oftest bedre enn de i kjede yyy, er det det du mener? 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #25 Skrevet 17. april 2016 Den Thursday, April 14, 2016 at 0.48, AnonymBruker skrev: Linseabonnement sluttet jeg med for mange år siden. Jeg tar synstest hos optiker og bestiller linsene på nett. Du sparer utrolig mye penger på dette. Anonymkode: 3f51f...d43 Det stemmer ikke alltid. Mine linser koster rundt 550 per mnd å bestille på nett. Linseabb hos brilleland koster det samme. Da er nødlinser og så mange syn/linsekontroller jeg vil inkludert. I tillegg har jeg en rabatt på 40 prosent på briller pluss glass som kan brukes en gang i året. Så jeg har linseabb istedet for å bestille på nett. Det blir billigst for meg. Anonymkode: 591df...16b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå