AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #141 Skrevet 19. april 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: vel, følelsen mine er ikke som en berg og dal bane hvor jeg går fra å være intim og kose med en person og trives i hennes selskap, fra å miste interessen 1 uke etterpå. Slik oppførsel er å være "ustabil" følelsesmessig etter min mening Men jeg sitter vell kanskje med svaret selv om hvorfor en del kvinner er slik, for det dere har så utrolig mange valg. Dere kan LETT finne en ny og "bedre". Og dere er verdensmestere på å analysere ditt og datt og plutselig så "finner" dere ut at han ikke er den "rette" allikevel... av en eller annen merkelig grunn. Altså jeg elsker kvinner, ikke missforstå, men jammen meg hvor vanskelig det kan være å forstå seg på dere innimellom. Syntes derfor det kan være vanskelig å stole helt på hva kvinner sier, men det er vell strengt tatt mitt problem. Anonymkode: 46dd0...248 Kvinner liker å være intime og kose, trenger ikke å ha sterke følelser for en person for dette, spesielt om mannen pusher på og man ikke har helt gjort opp en mening enda. Anonymkode: 3bcc6...6cd 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #142 Skrevet 19. april 2016 Du virker veldig bitter TS. Jeg skjønner godt at det ikke er så interessant å date deg, kvinnesynet ditt henger visst ikke helt på greip. Anonymkode: a9500...382 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå