Gå til innhold

Lei "ustabile" kvinner

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud. Tror aldri jeg har tenkt halvparten av det du ramset opp der. Men.

Helt greit. Jeg snakket ikke om deg heller ;)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det gjør du ikke - mistenker at du ikke har prøvd det heller. 

Faktumet er at kvinnfolk er meget passive og tilbakeholdene. Vi vet ikke HVEM dere er og har ikke så mye annet enn utseendet å gå etter. Nettopp fordi dere ikke viser hvem dere er ...det er jo mannen som må ta alt initiativet. Likevel forventer dere at vi skal bli interessert i noe som vi ikke vet at finnes ? jaja ...er den berømmelige kvinnfolk logikken. 

Anonymkode: 7e9ad...4a8

jeg liker ikke å generaliserer, men tror det er noe fakta bak dette her. For har akkurat tenkt det samme, jeg gir ofte mye, men får lite tilbake. Opplever dette alt for ofte med kvinner, at de blir så passive og tilbakeholdene at jeg ikke helt vet hva de vill...men det er jo godt mulig det er noe "rart" med meg som sagt.

Anonymkode: 46dd0...248

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Gorgonzola skrev:

Mer en bekreftelse på at du mangler skills på å tolke umiddelbare kommentarer og heller tolker alt i "verste mening"

Når ble "grei", "morsom" "lar meg få pusterom" sex og kropp? Som var omtrent halvparten av de umiddelbare og intuitive "egenskapene" jeg, som mann, mente at vi menn gjerne setter pris på - hos vår kvinne? :vetikke: 

"Er hun fin? Liker hun å kline? Suger/svelger hun? Er kroppen hennes ikke bare sexy men formet slik at (en framtidig) graviditet og fødsel vil gå noenlunde sømløst?"

Er sex og kropp. Altså like mange krav på utseendet som personlighet, derfor kommentar om sex og kropp. Det at du i det hele tatt ser på kroppen hennes og vurderer hvordan en graviditet vil påvirke den sier jo også hvor fiksert menn er på det. At suger/svelger hun er like viktig som om hun er morsom og grei sier jo også sitt! :vetikke:

Anonymkode: 3a4da...c80

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alle. Jeg gjør ikke det. Derfor det føles som et ekstra nederlag når jeg blir møtt med slik oppførsel. Det ender nok i at jeg kommer til å bli slik mot andre menn, så kommer de til å føle som deg, så er vi i gang igjen. Kjipt at det skal være slik for begge kjønn!

Jeg kan ikke gi deg så mye honnør sånn helt uten videre at jeg tar deg på DET ordet. Det må du og andre gjøre seg langt mer fortjent til. 

Trikset er å ikke være avhengig av at noen må like deg som person ..med en gang jenter drar det kortet der så misliker jeg dem instantly ..så terskelen min er meget lav på det der. Men herregud så desperate kvinnfolk blir når man plutselig viser at de ikke er top #1 prioritet i hverdagen lengre.  Da er det for sent for min del ..men likevel en observasjon å ta med seg. 

Skrevet

"Er hun fin? Liker hun å kline? Suger/svelger hun? Er kroppen hennes ikke bare sexy men formet slik at (en framtidig) graviditet og fødsel vil gå noenlunde sømløst?"

Er sex og kropp. Altså like mange krav på utseendet som personlighet, derfor kommentar om sex og kropp. Det at du i det hele tatt ser på kroppen hennes og vurderer hvordan en graviditet vil påvirke den sier jo også hvor fiksert menn er på det. At suger/svelger hun er like viktig som om hun er morsom og grei sier jo også sitt! :vetikke:

Korrekt. Det betyr noe/mye for oss. Evolusjon. Trøbbel med det?

AnonymBruker
Skrevet

Altså, jeg mener at er man ikke interessert så sier man i fra om det, så slipper den andre parten å leve i håpet så lenge. 

Grunner til at jeg tenker ting kan dabbe av er blant annet at det er så lett å finne folk man kan date for tiden, det er bare å gå på en eller annen datingside på nett eller laste ned en datingsapp og plutselig har man x antall muligheter. Jeg tror det kan bidra til at det blir vanskeligere å holde seg til bare en, fordi man konstant er på leting etter noe som kan vise seg å være bedre. Man vil ikke helt slå seg til ro med en, fordi man tenker at da kan man gå glipp av et enda bedre tilbud.

Andre grunner er om den andre personen er mer intens enn seg selv, og at ting går litt for raskt. Eller at man føler at personligheten blir feil etter man har blitt bedre kjent. 

Det beste er å spørre om du merker noen har mistet interessen, så får du kanskje klarhet i hva som er problemet. 

Anonymkode: ec685...9f1

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det gjør du ikke - mistenker at du ikke har prøvd det heller. 

Faktumet er at kvinnfolk er meget passive og tilbakeholdene. Vi vet ikke HVEM dere er og har ikke så mye annet enn utseendet å gå etter. Nettopp fordi dere ikke viser hvem dere er ...det er jo mannen som må ta alt initiativet. Likevel forventer dere at vi skal bli interessert i noe som vi ikke vet at finnes ? jaja ...er den berømmelige kvinnfolk logikken. 

Jo, jeg vet svaret. Trenger ikke barbere av meg håret for å vite det. Jeg kan heller ikke vurdere en mann jeg ikke kjenner utifra mer enn utseendet, poenget er når man skal bli kjent bør du være mer interessert i hvem hun er enn om hun suger/svelger og om hvordan kroppen hennes vil se ut etter en graviditet, men hvis dere vil at vi kvinner skal begynne å dømme dere utifra samme kriterer vil fødselsraten i Norge bli enda lavere enn den er i dag.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Gorgonzola skrev:

Korrekt. Det betyr noe/mye for oss. Evolusjon. Trøbbel med det?

Ja, slutt å vær overfladisk og ikke bli bitter når du ikke når opp til samme ideal du setter for kvinner.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Gorgonzola skrev:

Hehe, nei jeg vet godt at jeg ikke faller inn i den kategorien du ramsa opp. Men, jeg vil si at i det minste så tar de damene et visst ansvar for hva slags liv de ønsker seg. Istedenfor å stille to små krav og være fornøyd med det. Et stimulerende gjensidig forhold er aldri bare sex og biff.

Anonymkode: d79c9...4bc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, nei jeg vet godt at jeg ikke faller inn i den kategorien du ramsa opp. Men, jeg vil si at i det minste så tar de damene et visst ansvar for hva slags liv de ønsker seg. Istedenfor å stille to små krav og være fornøyd med det. Et stimulerende gjensidig forhold er aldri bare sex og biff.

Endelig en klok mann i denne tråden! :klappe:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jo, jeg vet svaret. Trenger ikke barbere av meg håret for å vite det. Jeg kan heller ikke vurdere en mann jeg ikke kjenner utifra mer enn utseendet, poenget er når man skal bli kjent bør du være mer interessert i hvem hun er enn om hun suger/svelger og om hvordan kroppen hennes vil se ut etter en graviditet, men hvis dere vil at vi kvinner skal begynne å dømme dere utifra samme kriterer vil fødselsraten i Norge bli enda lavere enn den er i dag.

Barberer du av deg håret så slipper du tilnærmingen av #playerene - da tiltrekker du deg menn som genuint er interessert i å bli kjent med deg basert på hvem du viser at du er.  Du hadde nok hatt større sjanse på å tiltrekke deg drømmefyren da. Istedenfor den som bare kom bort til deg fordi du var fin på håret den kvelden ;)

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg liker ikke å generaliserer, men tror det er noe fakta bak dette her. For har akkurat tenkt det samme, jeg gir ofte mye, men får lite tilbake. Opplever dette alt for ofte med kvinner, at de blir så passive og tilbakeholdene at jeg ikke helt vet hva de vill...men det er jo godt mulig det er noe "rart" med meg som sagt.

Du har jo egentlig funnet svaret. Du spiller et spill, dama oppdager at du spiller et spill, og spiller det tilbake på deg. Og bom, så er hun borte fordi hun ikke liker å bli spilt med. Så enkelt.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke gi deg så mye honnør sånn helt uten videre at jeg tar deg på DET ordet. Det må du og andre gjøre seg langt mer fortjent til. 

Trikset er å ikke være avhengig av at noen må like deg som person ..med en gang jenter drar det kortet der så misliker jeg dem instantly ..så terskelen min er meget lav på det der. Men herregud så desperate kvinnfolk blir når man plutselig viser at de ikke er top #1 prioritet i hverdagen lengre.  Da er det for sent for min del ..men likevel en observasjon å ta med seg. 

ja, og det værste er at det virker som en del kvinner ikke forstår dette selv engang, hvis jeg skal tyde mye av det som skrives her inne på forumet...

De damene som har vært mest interessert, er alltid de jeg har vist minst interesse ovenfor.Litt synd at  det skal være slik, for liker jeg virkelig en jente, så liker jeg å vise at jeg gjør det.

Hilsen TS

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Gorgonzola skrev:

Forøvrig kunne det vært interessant å få din kommentar på resten av innlegget mitt som du galant ignorerte. Men spiller du spillet, så gidder ikke jeg noe mer enn dette.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Du har jo egentlig funnet svaret. Du spiller et spill, dama oppdager at du spiller et spill, og spiller det tilbake på deg. Og bom, så er hun borte fordi hun ikke liker å bli spilt med. Så enkelt.

Nei det er ikke det han sier - han bare erkjenner at han må forholde seg til spillereglene som gjelder. Så lenge han orker ihvertfall. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et stimulerende gjensidig forhold er aldri bare sex og biff.

Kunne ikke vært mer enig med deg her :laugh::kose:

AnonymBruker
Skrevet

Barberer du av deg håret så slipper du tilnærmingen av #playerene - da tiltrekker du deg menn som genuint er interessert i å bli kjent med deg basert på hvem du viser at du er.  Du hadde nok hatt større sjanse på å tiltrekke deg drømmefyren da. Istedenfor den som bare kom bort til deg fordi du var fin på håret den kvelden ;)

Hah dagens. Du mener jeg ikke kan bli brukt seksuelt fordi jeg har barbert av meg håret? Jøss. Har fortsatt et underliv og så lenge jeg har det så er menn interesserte i tøm og røm.

Tipper du playerne du ser for deg ikke er de playerne vi kvinner møter på. Dere menn ser alltid for dere at det kun er de kjekkeste mennene som oppfører seg slik.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du, jeg er kvinne.

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du, jeg er kvinne.

BUSTED :hoho: 

AnonymBruker
Skrevet

ja, og det værste er at det virker som en del kvinner ikke forstår dette selv engang, hvis jeg skal tyde mye av det som skrives her inne på forumet...

De damene som har vært mest interessert, er alltid de jeg har vist minst interesse ovenfor.Litt synd at  det skal være slik, for liker jeg virkelig en jente, så liker jeg å vise at jeg gjør det.

Hilsen TS

Ja jeg vet - men dette er ganske kjent egentlig at sånn fungerer det. Du legger ikke så mye følelser ned det du kan få når som helst. Men du blir meget interessert i alt som er utilgjennelig. Damer er verste synderen her. Og ja helt ubevisst. 

Skriver du masse meldinger og er PÅ hele tiden så dabber interessen hennes av. Hun tar deg for gitt og vil heller komme på leting etter noe litt mer spesielt som hun mener å fortjene selv. 

Det er mye bedre at de sitter hjemme og teller timene inntil neste gang du kanskje husker henne. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...