AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #121 Skrevet 15. april 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: ..og hvis jeg hadde fått til en date med en dame som var over middels, så hadde jeg tatt meg god til å bli kjent med henne, hvis hun også hadde en allright personlighet. Jeg hadde ikke latt den sjansen gå fra meg, selv jeg også selv har ett ok utseende. Er det noe med personligheten din som muligens kan virke "avskrekkende" for menn? Hilsen TS Anonymkode: 46dd0...248 Nei, jeg får ikke sjansen til å vise personlighet noe særlig. Problemet er å finne noen å gå på date med. Som på Sukker og Tinder, så er det ikke så lett å finne en mann som både er tiltrekkende, seriøs og i rett alder, som også skriver og svarer på meldinger, og hvor det da blir aktuelt å gå på date. Men i det virkelige liv så er jeg nok litt sjenert, og jeg møter ikke menn naturlig gjennom jobb eller venner. Anonymkode: b2c60...62c 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #122 Skrevet 15. april 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men virker som hun jeg datet sist viser litt mer interesse igjen nå, men slik opp og ned oppførsel gjør meg ekstremt skeptisk, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre!? Anonymkode: 46dd0...248 Jeg synes ikke du skal logre med halen til henne nå, hvis hun avviste deg tidligere. Vær veldig opptatt, du. Anonymkode: b2c60...62c
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #123 Skrevet 15. april 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg får ikke sjansen til å vise personlighet noe særlig. Problemet er å finne noen å gå på date med. Som på Sukker og Tinder, så er det ikke så lett å finne en mann som både er tiltrekkende, seriøs og i rett alder, som også skriver og svarer på meldinger, og hvor det da blir aktuelt å gå på date. Men i det virkelige liv så er jeg nok litt sjenert, og jeg møter ikke menn naturlig gjennom jobb eller venner. Anonymkode: b2c60...62c Du må da innse at du sikter for høyt når de du finner tiltrekkende ikke svarer deg tilbake? Som mann vet jeg at hvis en dame slutter å svare er hun ikke interessert. Anonymkode: f23dd...af0
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #124 Skrevet 15. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du må da innse at du sikter for høyt når de du finner tiltrekkende ikke svarer deg tilbake? Som mann vet jeg at hvis en dame slutter å svare er hun ikke interessert. Anonymkode: f23dd...af0 Ja, jeg ser den muligheten i noen tilfeller. Vet at jeg slett ikke har sjans på alle. Meg jeg tror jeg skal ha sjans på en eller annen mann der ute som jeg finner tiltrekkende og interessant, da jeg selv heller ikke er så verst. Så jeg venter heller på en slik en, enn å prøve å sikte på noen jeg egentlig ikke har interesse for. Da er jeg heller singel en stund til. Mye bedre, det. Anonymkode: b2c60...62c 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #125 Skrevet 15. april 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg ser den muligheten i noen tilfeller. Vet at jeg slett ikke har sjans på alle. Meg jeg tror jeg skal ha sjans på en eller annen mann der ute som jeg finner tiltrekkende og interessant, da jeg selv heller ikke er så verst. Så jeg venter heller på en slik en, enn å prøve å sikte på noen jeg egentlig ikke har interesse for. Da er jeg heller singel en stund til. Mye bedre, det. Anonymkode: b2c60...62c du fremstår som en typisk norsk kvinne, kravstor og prippen.Kanskje du blir litt for kjedelig for mange mannfolk? Anonymkode: 46dd0...248
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #126 Skrevet 15. april 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: du fremstår som en typisk norsk kvinne, kravstor og prippen.Kanskje du blir litt for kjedelig for mange mannfolk? Anonymkode: 46dd0...248 OK, så du går til angrep til en som har gitt deg positive og ikke kritiske råd. Vel, her trekker jeg meg ut. Lykke til. Anonymkode: b2c60...62c 4
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #127 Skrevet 15. april 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg ser den muligheten i noen tilfeller. Vet at jeg slett ikke har sjans på alle. Meg jeg tror jeg skal ha sjans på en eller annen mann der ute som jeg finner tiltrekkende og interessant, da jeg selv heller ikke er så verst. Så jeg venter heller på en slik en, enn å prøve å sikte på noen jeg egentlig ikke har interesse for. Da er jeg heller singel en stund til. Mye bedre, det. Anonymkode: b2c60...62c Jeg skjønner, helt opp til deg å vente. Bare husk at du dessverre har en klokke som tikker. Hva gjør du om du venter for lenge? Mener ikke være negativ, men dessverre er dette en kjip ting for mange kvinner. Anonymkode: f23dd...af0
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #128 Skrevet 16. april 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner, helt opp til deg å vente. Bare husk at du dessverre har en klokke som tikker. Hva gjør du om du venter for lenge? Mener ikke være negativ, men dessverre er dette en kjip ting for mange kvinner. Anonymkode: f23dd...af0 Hva mener du med klokke som tikker? I forhold til barn? Æsj, det skal ikke jeg ha og ingen av mine venninner heller. Så da er det ingen klokke som tikker Anonymkode: 6b916...ee1 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #129 Skrevet 16. april 2016 Den 14. april 2016 at 22.19, AnonymBruker skrev: hvorfor skal man ikke være interessert i det, hvis man virkelig er interessert? Uansett, sist gang dette skjedde, så ble det kun to date. Helgen vi var sammen, "oppførte" vi oss nesten som kjærster med masse kyssing og holdt hverandre i hendene når vi gikk tur. osv. Var en dame jeg virkelig ønsket å satse på....men hun var vell ustabil da eller skal jeg kanskje si falsk? Forstår bare ikke helt hva som foregår i topplokket på slike, som går fra å virke forelsket, til å miste interessen etter en ukes tid. Anonymkode: 46dd0...248 Det er nok noe ved deg som er turn off. Kan være du er for pushy, for lett å få, en spesiell væremåte, dårlig i senga, liten penis osv. Anonymkode: 8ca02...d8f 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #130 Skrevet 16. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med klokke som tikker? I forhold til barn? Æsj, det skal ikke jeg ha og ingen av mine venninner heller. Så da er det ingen klokke som tikker Anonymkode: 6b916...ee1 Hvis du ikke skal ha barn, så er det ihvertfall greit å vente så lenge du bare kan. Bare husk at mennesker ikke blir noe særlig vakrere med årene da Anonymkode: f23dd...af0
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #131 Skrevet 16. april 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke skal ha barn, så er det ihvertfall greit å vente så lenge du bare kan. Bare husk at mennesker ikke blir noe særlig vakrere med årene da Anonymkode: f23dd...af0 Er ikke alle som er så overfladiske vet du Er andre ting enn utseendet som teller. Men menn er jo bare opptatt av utseendet. Nå har jeg noen menn å velge i, så må bare finne ut av dette her. Føler meg litt som Ungkarskvinnen. Hvem skal få rosa mi og nyte min trange gledeshule? Anonymkode: 6b916...ee1 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #132 Skrevet 16. april 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke alle som er så overfladiske vet du Er andre ting enn utseendet som teller. Men menn er jo bare opptatt av utseendet. Nå har jeg noen menn å velge i, så må bare finne ut av dette her. Føler meg litt som Ungkarskvinnen. Hvem skal få rosa mi og nyte min trange gledeshule? Anonymkode: 6b916...ee1 Hmm, hun jeg har skrevet til hittil klager over at hun heller vil vente på en attraktiv mann, enn å finne en hun ikke finner så veldig attraktiv. Noe som er helt greit. Men det er jo ganske overfladisk. Poenget mitt er at andelen attraktive menn vil synke i årene, og det utseendet hennes også gjøre. Anonymkode: f23dd...af0
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #133 Skrevet 16. april 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner, helt opp til deg å vente. Bare husk at du dessverre har en klokke som tikker. Hva gjør du om du venter for lenge? Mener ikke være negativ, men dessverre er dette en kjip ting for mange kvinner. Anonymkode: f23dd...af0 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmm, hun jeg har skrevet til hittil klager over at hun heller vil vente på en attraktiv mann, enn å finne en hun ikke finner så veldig attraktiv. Noe som er helt greit. Men det er jo ganske overfladisk. Poenget mitt er at andelen attraktive menn vil synke i årene, og det utseendet hennes også gjøre. Anonymkode: f23dd...af0 Dette var visst ment til meg. Jeg har ingen klokke som tikker, da jeg ikke skal ha barn. Og selv om utseendet blir dårligere med årene, så synes jeg likevel det er bedre å være singel enn å være med en man ikke synes er attraktiv. Med årene vil jeg selvsagt være mer aksepterende til hårtap og rynker hos menn, da en mann fortsatt kan være kjekk, om man er i samme alder. Du virker veldig negativ og pessimistisk på mine vegne, og det skal du få lov til, men jeg velger å være positiv. Har ikke tenkt å satse på negative selvoppfyllende profetier. Anonymkode: b2c60...62c 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #134 Skrevet 16. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette var visst ment til meg. Jeg har ingen klokke som tikker, da jeg ikke skal ha barn. Og selv om utseendet blir dårligere med årene, så synes jeg likevel det er bedre å være singel enn å være med en man ikke synes er attraktiv. Med årene vil jeg selvsagt være mer aksepterende til hårtap og rynker hos menn, da en mann fortsatt kan være kjekk, om man er i samme alder. Du virker veldig negativ og pessimistisk på mine vegne, og det skal du få lov til, men jeg velger å være positiv. Har ikke tenkt å satse på negative selvoppfyllende profetier. Anonymkode: b2c60...62c Altså jeg kjenner deg ikke engang. Jeg påpekte bare potensielle ting ved å vente for lenge. Det positive er jo at når du først finner han, så føles det ekstra godt. Ser absolutt den. Håper da at du skal finne en fyr, herregud, det er jo ikke sånn at jeg håper du er singel for alltid. Anonymkode: f23dd...af0
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #135 Skrevet 18. april 2016 Den 14.4.2016 at 22.04, AnonymBruker skrev: Dette har skjedd ved flere anledninger; vært på date, blitt mye sex, kosing, kyssing, holder hverandre i hendene.. hatt det generelt morsomt sammen. Dama har med andre ord sett ut til å trives i mitt selskap. Planlegger å møtes igjen, neste helg, eller eventuelt om to uker. Holder kontakt via meldinger, men så dabber det gradvis av fra hennes side. Meldingene blir kortere og kortere og det tar lenger tid mellom vært svar. Med andre ord, hun mister "plutselig" interessen! Hva er greia med det? Fra å omtrent oppføre seg som om vi er sammen, til å miste interessen etter en ukes tid med meldinger. Skriver helt normale, morsomme, hyggelig meldinger. Så hva gjør jeg feil? Eller er det bare slik at mange kvinner konstant er på leting etter noe enda bedre? Kanskje det rett og slett er noe "galt" med meg, som gjør av mange kvinner ombestemmer seg etter de har fått tenkt litt og derfor ikke ønsker å satse videre. Ikke særlig god følelse når man føler at man aldri er bra nok. Har derfor begynt litt å slutte å stole på hva kvinner sier og "viser", for man vet jo aldri om det plutselig forandrer seg. Lurer virkelig på hva som skjer oppi hodet til folk som oppfører seg slik? Er sikkert en del mannfolk som er slik også, men det kan jo ikke jeg bekrefte, siden jeg kun dater kvinner. Anonymkode: 46dd0...248 Skjedde det noe annerledes på siste date? Hvordan avviste hun deg? Hvis det er noe som går igjen kan det jo være et eller annet du gjør eller sier, uten at det er lett for oss å vite hva det er. Anonymkode: a677b...84f
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #136 Skrevet 18. april 2016 Ser mange svar her, og ikke EN eneste person har "gjettet" hva det er som feiler meg og grunnen til at jeg er tilbaketrekt. Jeg er tilbaketrekt fordi jeg føler det samme som deg ts. Det er jo så lett å erstatte mennesker den dag i dag, det er vanskelig å investere i mennesker synes jeg. Vennskap er så mye lettere enn kjærligheten. Også er jeg lei av å bli såra!!!!!!!!!!!! Ja, jeg er en pen jente så jeg får napp hele tiden. Men sannheten er at jeg DRITER i hvor mange napp det er, jeg vil bare møte den rette. Anonymkode: 97b44...0ea
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #137 Skrevet 18. april 2016 Dette er da ikke en beskrivelse av ustabile kvinner. Vet du i det hele tatt hva som kjennetegner ustabile mennesker? Det er store vekslinger i følelseslivet deres. Det er et mønster. Det du beskriver er bare kvinner som mister interesse for deg. Det gjør dem da ikke ustabile. Kjære vene... Anonymkode: 4dc07...af7 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #138 Skrevet 18. april 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser mange svar her, og ikke EN eneste person har "gjettet" hva det er som feiler meg og grunnen til at jeg er tilbaketrekt. Jeg er tilbaketrekt fordi jeg føler det samme som deg ts. Det er jo så lett å erstatte mennesker den dag i dag, det er vanskelig å investere i mennesker synes jeg. Vennskap er så mye lettere enn kjærligheten. Også er jeg lei av å bli såra!!!!!!!!!!!! Ja, jeg er en pen jente så jeg får napp hele tiden. Men sannheten er at jeg DRITER i hvor mange napp det er, jeg vil bare møte den rette. Anonymkode: 97b44...0ea Hvor mange utropstegn en person bruker forteller ganske mye om hva slags person man har med å gjøre. Du har brukt over 10 utropstegn sammenhengende. Jeg kan ikke akkurat si at det vipper i din favør. Anonymkode: 4dc07...af7 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #139 Skrevet 19. april 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er da ikke en beskrivelse av ustabile kvinner. Vet du i det hele tatt hva som kjennetegner ustabile mennesker? Det er store vekslinger i følelseslivet deres. Det er et mønster. Det du beskriver er bare kvinner som mister interesse for deg. Det gjør dem da ikke ustabile. Kjære vene... Anonymkode: 4dc07...af7 vel, følelsen mine er ikke som en berg og dal bane hvor jeg går fra å være intim og kose med en person og trives i hennes selskap, fra å miste interessen 1 uke etterpå. Slik oppførsel er å være "ustabil" følelsesmessig etter min mening Men jeg sitter vell kanskje med svaret selv om hvorfor en del kvinner er slik, for det dere har så utrolig mange valg. Dere kan LETT finne en ny og "bedre". Og dere er verdensmestere på å analysere ditt og datt og plutselig så "finner" dere ut at han ikke er den "rette" allikevel... av en eller annen merkelig grunn. Altså jeg elsker kvinner, ikke missforstå, men jammen meg hvor vanskelig det kan være å forstå seg på dere innimellom. Syntes derfor det kan være vanskelig å stole helt på hva kvinner sier, men det er vell strengt tatt mitt problem. Anonymkode: 46dd0...248
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #140 Skrevet 19. april 2016 Skjedde det noe annerledes på siste date? Hvordan avviste hun deg? Hvis det er noe som går igjen kan det jo være et eller annet du gjør eller sier, uten at det er lett for oss å vite hva det er. Anonymkode: a677b...84f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå