avida30 Skrevet 14. april 2016 #101 Skrevet 14. april 2016 Ja her er det nok deg det er noe feil med som gjør at interessen dabber av, har ikke noe med at de er psykisk ustabile i hodet å gjøre.
melly666 Skrevet 14. april 2016 #102 Skrevet 14. april 2016 Jeg tenker at poenget her ikke er å vise for mye eller for lite interesse/oppmerksomhet, men at man må gi riktig mengde oppmerksomhet på riktig stadige. Hvis man bare er ute etter å ha hvilken som helst dame bare hun er dramafri, pen og kåt - og så fort som mulig så skjønner jeg at man "spiller spillet". Men hvis man er litt mer åpen for at dating er en prosess som kan ta lang tid så vil jeg si at det beste er å være ærlig med sine følelser og vise det man egentlig mener. Synes du daten gikk fantastisk - hvorfor vente med å ringe? Hvorfor ikke sende en melding eller to når du tenker på henne, eller kanskje til og med skype hele natten? Slik jeg leser datingverdenen er ikke problemet for mye oppmerksomhet i seg selv ( med mindre man er en svært needt person som sender 50 meldinger på en time uten svar tilbake) men at den andre ikke er like interessert som du er. Så ja, viser man for mye interesse vil man kanskje skremme bort de som ikke er der enda. Men jeg tenker at, istedenfor å gjette og bomme på hvor interessert man skal være, så er man oppriktig. Og da vil man på et tidspunkt møte en som føler det samme som deg helt uten spill og mind games.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #103 Skrevet 14. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe. Jeg var jo litt ironisk. Problemet er at når kvinner opplever det som du beskriver i denne tråden (og det flommer jo over at slike tråder skrevet av kvinner her, er tross alt kvinneguiden), så får vi beskjed om at vi må innse at vi ikke får forhold med menn over vår egen liga. Dvs at vi kan få sex av dem, men ikke forhold. Ser ikke at noen har skrevet dette til deg, du er jo mann liksom, så da går det visst på andre ting(?!). Jeg lurer jo på akkurat det samme som deg: hvorfor finner jeg ingen som holder ut med meg? Hvorfor er jeg ikke bra nok? Hva gjør jeg galt? Må alt være perfekt fra starten av? Osv osv osv osv. Som menn her inne sier til meg: du har sikkert en snill og søt venn (i ditt tilfelle venninne) som er superinteressert i deg, men fordi du er opptatt med å løpe etter jenter som er over din liga så går du glipp av kjærligheten. Igjen: jeg er ikke enig i dette over, men dette er hva kvinner som er i samme situasjon som deg får høre. Anonymkode: 0b9e5...4fb Årsaken til at du fikk slike svar, er nok for det at dere kvinner kan plukke og velge mer en oss og derfor kan fort ende oppi senga med en kar som er over deres "nivå", utseendesmessig. Nå vet jeg ikke om det er tilfelle for deg, men bare nevner det. Menn er ofte mer ute etter tilfeldig sex og er derfor villig til å gå ned ett par "hakk" for å få det. Men når vi menn blir avvist av kvinner, som er på samme nivå eller "lavere", så er det jo ofte noe dypere i det, tror jeg. Jeg er verken stygg eller feit, høy er jeg også, så noe annet "rart" må det jo være. Noe som det kan være vanskelig å finne ut av å forandre på, noe som ligger dypt forankret i den jeg er. Dette gjør meg veldig bekymret for fremtiden, Jeg ønsker ikke å være singel og ensom hele livet. Hilsen TS. Anonymkode: 46dd0...248
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #104 Skrevet 14. april 2016 Hvor gammel er du ts? Anonymkode: d79c9...4bc
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #105 Skrevet 14. april 2016 11 minutter siden, melly666 skrev: Jeg tenker at poenget her ikke er å vise for mye eller for lite interesse/oppmerksomhet, men at man må gi riktig mengde oppmerksomhet på riktig stadige. Hvis man bare er ute etter å ha hvilken som helst dame bare hun er dramafri, pen og kåt - og så fort som mulig så skjønner jeg at man "spiller spillet". Men hvis man er litt mer åpen for at dating er en prosess som kan ta lang tid så vil jeg si at det beste er å være ærlig med sine følelser og vise det man egentlig mener. Synes du daten gikk fantastisk - hvorfor vente med å ringe? Hvorfor ikke sende en melding eller to når du tenker på henne, eller kanskje til og med skype hele natten? Slik jeg leser datingverdenen er ikke problemet for mye oppmerksomhet i seg selv ( med mindre man er en svært needt person som sender 50 meldinger på en time uten svar tilbake) men at den andre ikke er like interessert som du er. Så ja, viser man for mye interesse vil man kanskje skremme bort de som ikke er der enda. Men jeg tenker at, istedenfor å gjette og bomme på hvor interessert man skal være, så er man oppriktig. Og da vil man på et tidspunkt møte en som føler det samme som deg helt uten spill og mind games. ja, stemmer nok det. Men har du en forklaring på hvorfor noen kvinner går fra å virker super interesserte og nesten forelska på en date, som feks varer fra fredag-søndag, så deretter miste interessen 1-2 uker etterpå? Etter min logikk, så er jo ikke det særlig normal og stabil oppførsel? Anonymkode: 46dd0...248
melly666 Skrevet 14. april 2016 #106 Skrevet 14. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: ja, stemmer nok det. Men har du en forklaring på hvorfor noen kvinner går fra å virker super interesserte og nesten forelska på en date, som feks varer fra fredag-søndag, så deretter miste interessen 1-2 uker etterpå? Etter min logikk, så er jo ikke det særlig normal og stabil oppførsel? Anonymkode: 46dd0...248 Nja, så er jo spørsmålet om de oppfatter deg som interessert da. Hvis du er veldig forsiktig med å ta kontakt, og holde stemningen oppe så tenker de kanskje at det ikke gikk så bra (eventuelt at du er player som bare ville ha sex).
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #107 Skrevet 14. april 2016 Virker nesten som om 1. Var kun ute etter en flørt 2. Har flere flørter på gang Hva pratet dere om da? Hva sa hun at hun ville ha av et forhold? Anonymkode: d79c9...4bc
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #108 Skrevet 14. april 2016 2 minutter siden, melly666 skrev: Nja, så er jo spørsmålet om de oppfatter deg som interessert da. Hvis du er veldig forsiktig med å ta kontakt, og holde stemningen oppe så tenker de kanskje at det ikke gikk så bra (eventuelt at du er player som bare ville ha sex). Jeg føler jeg viser nok, men ikke for mye interesse. Du vet jo innerst inne selv hvordan det er, viser man for mye interesse, så kan det gå galt jeg har fått inntrykk av at hvis en kvinne virkelig liker deg, så strømmer det inne med meldinger daglig, men det gjelder vell kanskje ikke alle kvinner? Anonymkode: 46dd0...248
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #109 Skrevet 14. april 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Også kjent som: påvirket av hennes ungdommelighet og fysiske attraktivitet. Fra dette dro du den nette konklusjon om at menn er interessert i kvinner for hvordan de ser ut, og personligheten, den er kun en bonus. Så, tror ikke det er vi som skal få inn i hodene våre at utseende vårt alltid vil være det viktigste, men heller du som burde lære deg å formidle det som faktisk står uten å legge til din egne vri på slutten. Det er faktisk ingenting som er så svart-hvitt som det du skal ha det til. Anonymkode: eb9e3...266 Prefer betyr ikke påvirket. Det står at de foretrekker. En publikasjon som sier svart på hvitt at menn verdsetter primært utseende hos kvinner, gjerne unge og fruktbare kvinner, og du sier at det ikke er svart/hvitt. Det er flere menn her som har påpekt det samme, at vi bryr oss om at dama er deilig. Men hun kan ikke være dum og deilig. Personlig så ville jeg heller vært med en middels pen dame, som suger som en helt og jobber og står på, enn en deilig en som er lat. En som er villig til å tilfredstille meg seksuelt og med andre ting. Men har jeg valget mellom en lat, deilig jente, og en skikkelig stygg og feit en, velger jeg førstnevnte. Anonymkode: f23dd...af0
Maleficenta Skrevet 14. april 2016 #110 Skrevet 14. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg legger ikke opp til det - men jeg forholder meg til spillereglene. Det er ALTIDS kvinnfolkene som starter med det der ..først litt uskyldig utilgjennelige blir de ..så fortsetter de å strekke strikken. Beste av alt at de til slutt ikke forstår hvorfor jeg ikke gidder å bry meg. Det gjelder forøvrig kvinnfolk i alle aldre. Anonymkode: 7e9ad...4a8 Men du sier du sender lite mld. Kanskje de tror det er du som ikke er interessert og da vil ikke de virke desperate eller masete... Ingen liker å føle at man er mer interessert i den andre, enn den andre er i en. 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #111 Skrevet 14. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: ja, stemmer nok det. Men har du en forklaring på hvorfor noen kvinner går fra å virker super interesserte og nesten forelska på en date, som feks varer fra fredag-søndag, så deretter miste interessen 1-2 uker etterpå? Etter min logikk, så er jo ikke det særlig normal og stabil oppførsel? Anonymkode: 46dd0...248 Tror dette med dating har blitt litt vanskelig for begge kjønn på grunn av rikelig tilgang til sosiale medier. Tinder, facebook osv. gjør det mulig at samtidig som man dater, så vil andre beilere kunne ta kontakt, flørte osv. Plutselig så har han eller hun nye blitt spennende, og da vil jo interessen for den forrige dale betraktelig. Man bruker ikke lengre all sin tid og energi på en av gangen, men man holder mulighetene åpne for at kanskje treffer jeg andre underveis. Anonymkode: eb9e3...266
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #112 Skrevet 14. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror dette med dating har blitt litt vanskelig for begge kjønn på grunn av rikelig tilgang til sosiale medier. Tinder, facebook osv. gjør det mulig at samtidig som man dater, så vil andre beilere kunne ta kontakt, flørte osv. Plutselig så har han eller hun nye blitt spennende, og da vil jo interessen for den forrige dale betraktelig. Man bruker ikke lengre all sin tid og energi på en av gangen, men man holder mulighetene åpne for at kanskje treffer jeg andre underveis. Anonymkode: eb9e3...266 ja, trist at det er slik.....og hos mange kvinner så strømmer det jo inne med tilbud daglig, enten det er på face, datingsider eller via andre kanaler. Anonymkode: 46dd0...248
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #113 Skrevet 15. april 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Årsaken til at du fikk slike svar, er nok for det at dere kvinner kan plukke og velge mer en oss og derfor kan fort ende oppi senga med en kar som er over deres "nivå", utseendesmessig. Nå vet jeg ikke om det er tilfelle for deg, men bare nevner det. Menn er ofte mer ute etter tilfeldig sex og er derfor villig til å gå ned ett par "hakk" for å få det. Men når vi menn blir avvist av kvinner, som er på samme nivå eller "lavere", så er det jo ofte noe dypere i det, tror jeg. Jeg er verken stygg eller feit, høy er jeg også, så noe annet "rart" må det jo være. Noe som det kan være vanskelig å finne ut av å forandre på, noe som ligger dypt forankret i den jeg er. Dette gjør meg veldig bekymret for fremtiden, Jeg ønsker ikke å være singel og ensom hele livet. Hilsen TS. Anonymkode: 46dd0...248 Det finnes ikke noen universalmanm som alle kvinner liker, vi vil gjerne ha en mann med like interesser og verdier og dette er veldig ulikt fra kvinne til kvinne. Om det er noe som skulle gjøre deg mindre attraktiv, så må det være dine holdninger til kvinner, dette er noe vi fort kan merke, selv om du ikke sier det direkte. Anonymkode: 3bcc6...6cd 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #114 Skrevet 15. april 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: ja, trist at det er slik.....og hos mange kvinner så strømmer det jo inne med tilbud daglig, enten det er på face, datingsider eller via andre kanaler. Anonymkode: 46dd0...248 Det gjør det sikkert hos menn også, og hos mange kvinner går det månedsvis i mellom. Anonymkode: 3bcc6...6cd 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #115 Skrevet 15. april 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Årsaken til at du fikk slike svar, er nok for det at dere kvinner kan plukke og velge mer en oss og derfor kan fort ende oppi senga med en kar som er over deres "nivå", utseendesmessig. Nå vet jeg ikke om det er tilfelle for deg, men bare nevner det. Menn er ofte mer ute etter tilfeldig sex og er derfor villig til å gå ned ett par "hakk" for å få det. Men når vi menn blir avvist av kvinner, som er på samme nivå eller "lavere", så er det jo ofte noe dypere i det, tror jeg. Jeg er verken stygg eller feit, høy er jeg også, så noe annet "rart" må det jo være. Noe som det kan være vanskelig å finne ut av å forandre på, noe som ligger dypt forankret i den jeg er. Dette gjør meg veldig bekymret for fremtiden, Jeg ønsker ikke å være singel og ensom hele livet. Hilsen TS. Anonymkode: 46dd0...248 Men hvem er det som bestemmer hvilket nivå alle ligger på da? Er det du det eller? Jeg tror dette er ett av problemene dine. Slike utseendenivå er en veldig umoden tankegang. Anonymkode: 5e6ad...2c7
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #116 Skrevet 15. april 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Du må skape litt drama og svingninger i følelsene hennes. Ellers mister de interessen ..det er jo derfor den slags type menn drar mye damer sånn naturlig. Ikke skriv særlig med meldinger ..gjør deg utilgjennelig ..gjør henne usikker. Vis at du er ettertraktet. Ellers så forsvinner de til første og beste #player som vet å trykke på de rette knappene. Anonymkode: 7e9ad...4a8 Dessverre, enig i dette, uansett alder. Anonymkode: fbce3...2cd
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #117 Skrevet 15. april 2016 Det er vanskelig å skjønne hva som gjør at de mister eller ikke har interesse. Jeg har også, som dame, problemet med at menn jeg ikke er interessert i viser mest interesse. Og jeg klarer ikke å kapre en mann jeg er interessert i. Utseendet mitt er over middels, så jeg burde jo egentlig klare det. Men jeg tror at løsningen for oss, TS, ikke er å prøve å finne feil med oss selv. Det er nok tvert i mot mer tiltrekkende jo mer faen man gir i hva andre synes. Man må sørge for å like seg selv. Jeg skal jobbe litt mer med det. Være opptatt av meg selv. Anonymkode: b2c60...62c
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #118 Skrevet 15. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er vanskelig å skjønne hva som gjør at de mister eller ikke har interesse. Jeg har også, som dame, problemet med at menn jeg ikke er interessert i viser mest interesse. Og jeg klarer ikke å kapre en mann jeg er interessert i. Utseendet mitt er over middels, så jeg burde jo egentlig klare det. Men jeg tror at løsningen for oss, TS, ikke er å prøve å finne feil med oss selv. Det er nok tvert i mot mer tiltrekkende jo mer faen man gir i hva andre synes. Man må sørge for å like seg selv. Jeg skal jobbe litt mer med det. Være opptatt av meg selv. Anonymkode: b2c60...62c ja, greia er å gi faen og tenke at man ikke trenger å være avhengig av en annen for å være lykkelig. Da blir man automatisk mer avslappet og mer tiltrekkende. Problemet er at jeg ikke blir noe yngre med årene og ønsker etter hvert å stifte min egen familie.Blir stressa når jeg ser på face at gamle bekjente har fått egen familie osv. Føler meg litt mislykket innimellom. Er i midten av 30 årene. Men virker som hun jeg datet sist viser litt mer interesse igjen nå, men slik opp og ned oppførsel gjør meg ekstremt skeptisk, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre!? Anonymkode: 46dd0...248
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #119 Skrevet 15. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er vanskelig å skjønne hva som gjør at de mister eller ikke har interesse. Jeg har også, som dame, problemet med at menn jeg ikke er interessert i viser mest interesse. Og jeg klarer ikke å kapre en mann jeg er interessert i. Utseendet mitt er over middels, så jeg burde jo egentlig klare det. Men jeg tror at løsningen for oss, TS, ikke er å prøve å finne feil med oss selv. Det er nok tvert i mot mer tiltrekkende jo mer faen man gir i hva andre synes. Man må sørge for å like seg selv. Jeg skal jobbe litt mer med det. Være opptatt av meg selv. Anonymkode: b2c60...62c ..og hvis jeg hadde fått til en date med en dame som var over middels, så hadde jeg tatt meg god til å bli kjent med henne, hvis hun også hadde en allright personlighet. Jeg hadde ikke latt den sjansen gå fra meg, selv jeg også selv har ett ok utseende. Er det noe med personligheten din som muligens kan virke "avskrekkende" for menn? Hilsen TS Anonymkode: 46dd0...248
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #120 Skrevet 15. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er vanskelig å skjønne hva som gjør at de mister eller ikke har interesse. Jeg har også, som dame, problemet med at menn jeg ikke er interessert i viser mest interesse. Og jeg klarer ikke å kapre en mann jeg er interessert i. Utseendet mitt er over middels, så jeg burde jo egentlig klare det. Men jeg tror at løsningen for oss, TS, ikke er å prøve å finne feil med oss selv. Det er nok tvert i mot mer tiltrekkende jo mer faen man gir i hva andre synes. Man må sørge for å like seg selv. Jeg skal jobbe litt mer med det. Være opptatt av meg selv. Anonymkode: b2c60...62c vi kan jo dra på date sammen og eventuelt "rette" på våre feil, he he Anonymkode: 46dd0...248
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå