AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #81 Skrevet 14. april 2016 1 minutt siden, Gorgonzola skrev: Ærlig talt. Vet ikke om du misforstår med vilje eller bare har et behov for å øse edder og galle. Først: Det er slett ikke unormalt at menn vurderer en potensiell partner (også) ut ifra om hun, rent fysiologisk, er i stand til å bære frem et barn. Det er både legitimt og helt OK. Svangerskap er ikke bare tøft men også annerledes, for kroppen. Det skjønner til og med de fleste (noenlunde oppegående) menn. Strekkmerker og løs hud er (ofte) en naturlig konsekvens av svangerskap og fødsel - de fleste (noenlunde oppegående) menn er fullstendig klar over det og (surprise) lever selvsagt helt fint med det. Det jeg påpekte (som du kanskje mistolket/misforstod (med vilje??)) var at menn - som sådan (nå generaliserer bitterpikken igjen) faktisk har en instinktiv refleksjon med tanke på i hvilken grad en (mulig) fremtidig partner er i stand til å bringe våre gener (gjennom en lite trøblete graviditet og fødsel) videre. Det er faktisk viktig for oss. Du kommenterte hvordan kroppen så ut etter en graviditet, ikke om hun er i stand til å bære frem barn, noe du forøvrig heller ikke kan se. Jeg har ingen problemer med at menn eller kvinner som ønsker å få barn finner seg en partner som kan gi de nettopp det."Er kroppen hennes ikke bare sexy men formet slik at (en framtidig) graviditet og fødsel vil gå noenlunde sømløst?" Går på utseendet, ikke funksjonen. Hadde du skrevet det innlegget du kommer med nå først hadde jeg aldri spurt deg videre om hva du mener. Nå har du jo tatt en helomvending. Anonymkode: 3a4da...c80
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #82 Skrevet 14. april 2016 5 minutter siden, Gorgonzola skrev: Det jeg påpekte (som du kanskje mistolket/misforstod (med vilje??)) var at menn - som sådan (nå generaliserer bitterpikken igjen) faktisk har en instinktiv refleksjon med tanke på i hvilken grad en (mulig) fremtidig partner er i stand til å bringe våre gener (gjennom en lite trøblete graviditet og fødsel) videre. Det er faktisk viktig for oss. Wow! Visste ikke at man kunne se slike ting på forhånd. Anonymkode: eb9e3...266 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #83 Skrevet 14. april 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke alle kvinner er slik, men MANGE . Det er i hvert fall min erfaring, etter å ha datet en del år. Men er dritt lei disse "spillene" selv, er vi ikke voksne mennesker da? Hvis man liker noen godt, hvorfor skal man ikke vise det ved å gi den personen mye oppmerksomhet? Men dessverre, så mister kvinner(og sikkert mange menn)raskt interessen, hvis man viser for mye interesse, selv etter at man har datet litt og vært intime. Så neste gang, skal jeg drite i å vise interesse etter en date, da får heller hun ta kontakt, for det gjør hun hvis hun virkelig er interessert..eller så blir hun det, siden jeg ikke viser særlig interesse. Hater dette spillet som sagt, men er dessverre det som funker i mange tilfeller. Anonymkode: 46dd0...248 Vel. Da tror jeg du kan bli nødt til å vente en stund. Og, da bør du hvertfall ikke bruke imot henne at hun er masete osv. Anonymkode: d79c9...4bc
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #84 Skrevet 14. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Nok en gang er det en rekke kvinnfolk som blir helt fra seg, når noen påpeker at menn tenker på kvinnens utseende når de blir valgt. Når skal dere innse at menn er interesserte i dere først for hvordan dere ser ut, og så kommer personligheten som en bonus? Anonymkode: f23dd...af0 Visste ikke at å spørre spørsmål var å bli helt fra seg. Slutt å vær så dramatisk. Anonymkode: 3a4da...c80 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #85 Skrevet 14. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nok en gang er det en rekke kvinnfolk som blir helt fra seg, når noen påpeker at menn tenker på kvinnens utseende når de blir valgt. Når skal dere innse at menn er interesserte i dere først for hvordan dere ser ut, og så kommer personligheten som en bonus? Anonymkode: f23dd...af0 Når skal du innse at du ikke snakker for alle menn? Anonymkode: eb9e3...266 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #86 Skrevet 14. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke? Har jeg desperat svart deg i denne tråden i håp på gunst fra en som tydeligvis er mer opptatt av å fremstå som veltrent, sexy, don juan enn en likeverdig venn evt partner? Forøvrig tror jeg du laget tråden kun for å provosere og få litt underholdning før du sovner med hånden i underbuksen. Du er sikkert bare barnet. Anonymkode: d79c9...4bc Jeg er ikke TS bare sånn at vi får oppklart det Du må tro hva du vil selvsagt - håper det gir deg noe underholdnings verdi også. Anonymkode: 7e9ad...4a8
Gorgonzola Skrevet 14. april 2016 #87 Skrevet 14. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du kommenterte hvordan kroppen så ut etter en graviditet, ikke om hun er i stand til å bære frem barn, noe du forøvrig heller ikke kan se. Jeg har ingen problemer med at menn eller kvinner som ønsker å få barn finner seg en partner som kan gi de nettopp det."Er kroppen hennes ikke bare sexy men formet slik at (en framtidig) graviditet og fødsel vil gå noenlunde sømløst?" Går på utseendet, ikke funksjonen. Hadde du skrevet det innlegget du kommer med nå først hadde jeg aldri spurt deg videre om hva du mener. Nå har du jo tatt en helomvending. Anonymkode: 3a4da...c80 Feil, igjen. Jeg skrev noe om at menn, i den grad vi er bestykket med evner til å se fremover, ser og vurderer hvordan en potensiell partner er i stand til å gjennomføre et svangerskap, en fødsel og (etterhvert) en restitusjon deretter. Kan du ikke lese?
Gorgonzola Skrevet 14. april 2016 #88 Skrevet 14. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Wow! Visste ikke at man kunne se slike ting på forhånd. Anonymkode: eb9e3...266 It's a man's world - sweetiepie
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #89 Skrevet 14. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når skal du innse at du ikke snakker for alle menn? Anonymkode: eb9e3...266 Faktisk så er det forsket på det også. VIl du se kildene?https://www.researchgate.net/publication/232251330_Mate_Choice_in_human "Human mate choice is complicated because a combination of influences always works. Men prefer young women with a low waist-to-hip ratio and are more interested in short-term casual sex than women. A man's mate value depends on his wealth, status, and power whereas a woman’s mate value is influenced by her youth and physical attractiveness. " Anonymkode: f23dd...af0
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #90 Skrevet 14. april 2016 Et øyeblikk siden, Gorgonzola skrev: Feil, igjen. Jeg skrev noe om at menn, i den grad vi er bestykket med evner til å se fremover, ser og vurderer hvordan en potensiell partner er i stand til å gjennomføre et svangerskap, en fødsel og (etterhvert) en restitusjon deretter. Kan du ikke lese? Det er direkte sitat så det er ikke feil nei. Åh, så hvis jeg viser deg et bilde av en kvinne nå så kan du fortelle meg hvordan hun gjennomfører et svangerskap, en fødsel og restitusjon etterpå? Legg gjerne ved kilder på disse påstandene. Anonymkode: 3a4da...c80 1
Gorgonzola Skrevet 14. april 2016 #91 Skrevet 14. april 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nok en gang er det en rekke kvinnfolk som blir helt fra seg, når noen påpeker at menn tenker på kvinnens utseende når de blir valgt. Når skal dere innse at menn er interesserte i dere først for hvordan dere ser ut, og så kommer personligheten som en bonus? Anonymkode: f23dd...af0 Trenger ikke fordypning i Darwin sine teorier for å verifisere det. Instagram holder i massevis,
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #92 Skrevet 14. april 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Akkurat sånn jeg har det med menn har lagd en tråd om det her engang og da fikk jeg streng beskjed om at jeg siktet for høyt og at jeg måtte slutte å gå etter menn jeg ikke har sjangs på. Jeg er visst for stygg/lite attraktiv for de mennene jeg har datet. (Irriterende at de inviterer meg på date når de syntes jeg er så uattraktiv!) Jaja, godt å høre vi er flere i samme båt 😄 Anonymkode: 0b9e5...4fb vell, jeg dater ikke kvinner jeg føler jeg ikke har "sjans" på. Hun siste, hadde en eks mann som så ut som ett "troll". Men har jo fått inntrykk at dere kvinner verdsetter utdannelse, sosial status og karrièren til mannen høyere en mye annet, en feks utseende? Det holder lissom ikke at man er en bra kar som tar vare på seg selv og har ett ok utseende? Hva mer forventer dere, må ALT være perfekt fra starten av? Tror jeg melder meg av dette dating gamet, orker ikke flere nederlag.Får heller leve som singel og verdsette andre ting i livet. Anonymkode: 46dd0...248
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #93 Skrevet 14. april 2016 10 minutter siden, Gorgonzola skrev: Ærlig talt. Vet ikke om du misforstår med vilje eller bare har et behov for å øse edder og galle. Først: Det er slett ikke unormalt at menn vurderer en potensiell partner (også) ut ifra om hun, rent fysiologisk, er i stand til å bære frem et barn. Det er både legitimt og helt OK. Svangerskap er ikke bare tøft men også annerledes, for kroppen. Det skjønner til og med de fleste (noenlunde oppegående) menn. Strekkmerker og løs hud er (ofte) en naturlig konsekvens av svangerskap og fødsel - de fleste (noenlunde oppegående) menn er fullstendig klar over det og (surprise) lever selvsagt helt fint med det. Det jeg påpekte (som du kanskje mistolket/misforstod (med vilje??)) var at menn - som sådan (nå generaliserer bitterpikken igjen) faktisk har en instinktiv refleksjon med tanke på i hvilken grad en (mulig) fremtidig partner er i stand til å bringe våre gener (gjennom en lite trøblete graviditet og fødsel) videre. Det er faktisk viktig for oss. Instinktivt sier du? Gjelder de dem av dere som skyter med løsskudd også? Du vet, de som overhode ikke har et fnugg sjans i havet på tusener av år engang, til å faktisk reprodusere seg selv. Rett og slett fordi alle svømmerene har druknet i sjølgodheten... Neida. Joda. Nei. Bare veldig sant. Bare fordi kroppen demmes faktisk ikke kan reprodusere noen barn. For å gni det ekstra godt inn. Du ser at den påstanden din dermed ikke holder vann, sant? Den lekker som den dyreste og kjipeste silen på Til Bords. Anonymkode: d79c9...4bc 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #94 Skrevet 14. april 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke TS bare sånn at vi får oppklart det Du må tro hva du vil selvsagt - håper det gir deg noe underholdnings verdi også. Anonymkode: 7e9ad...4a8 By bad. Beklager. Litt underholdning? Jeg er nødt til å le i stillhet her, om du skjønner. Anonymkode: d79c9...4bc
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #95 Skrevet 14. april 2016 TS her ok, hvis en dame har sex med deg, kysser deg, holder deg i hånden på siste daten, da liker hun deg, ikke sant? Så da er spørsmålet, hva skal man gjøre for at hun beholder denne interessen, hvis man ikke har muligheten til å møtes før om feks 2-3 uker? Kan noen smarte, erfarne hoder gi meg noen gode tips? For jeg orker ikke flere nederlag som sagt, det går hardt utover selvfølelsen..... Anonymkode: 46dd0...248
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #96 Skrevet 14. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: TS her ok, hvis en dame har sex med deg, kysser deg, holder deg i hånden på siste daten, da liker hun deg, ikke sant? Så da er spørsmålet, hva skal man gjøre for at hun beholder denne interessen, hvis man ikke har muligheten til å møtes før om feks 2-3 uker? Kan noen smarte, erfarne hoder gi meg noen gode tips? For jeg orker ikke flere nederlag som sagt, det går hardt utover selvfølelsen..... Anonymkode: 46dd0...248 Da må du holde deg vekke fra damer enkelt og greit Anonymkode: 7e9ad...4a8
Gjest Minesveiper Skrevet 14. april 2016 #97 Skrevet 14. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: jeg liker ikke å generaliserer, men tror det er noe fakta bak dette her. For har akkurat tenkt det samme, jeg gir ofte mye, men får lite tilbake. Opplever dette alt for ofte med kvinner, at de blir så passive og tilbakeholdene at jeg ikke helt vet hva de vill...men det er jo godt mulig det er noe "rart" med meg som sagt. Anonymkode: 46dd0...248 På hvilken måte gir du mye?
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #98 Skrevet 14. april 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Faktisk så er det forsket på det også. VIl du se kildene?https://www.researchgate.net/publication/232251330_Mate_Choice_in_human "Human mate choice is complicated because a combination of influences always works. Men prefer young women with a low waist-to-hip ratio and are more interested in short-term casual sex than women. A man's mate value depends on his wealth, status, and power whereas a woman’s mate value is influenced by her youth and physical attractiveness. " Anonymkode: f23dd...af0 Også kjent som: påvirket av hennes ungdommelighet og fysiske attraktivitet. Fra dette dro du den nette konklusjon om at menn er interessert i kvinner for hvordan de ser ut, og personligheten, den er kun en bonus. Så, tror ikke det er vi som skal få inn i hodene våre at utseende vårt alltid vil være det viktigste, men heller du som burde lære deg å formidle det som faktisk står uten å legge til din egne vri på slutten. Det er faktisk ingenting som er så svart-hvitt som det du skal ha det til. Anonymkode: eb9e3...266
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #99 Skrevet 14. april 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: vell, jeg dater ikke kvinner jeg føler jeg ikke har "sjans" på. Hun siste, hadde en eks mann som så ut som ett "troll". Men har jo fått inntrykk at dere kvinner verdsetter utdannelse, sosial status og karrièren til mannen høyere en mye annet, en feks utseende? Det holder lissom ikke at man er en bra kar som tar vare på seg selv og har ett ok utseende? Hva mer forventer dere, må ALT være perfekt fra starten av? Tror jeg melder meg av dette dating gamet, orker ikke flere nederlag.Får heller leve som singel og verdsette andre ting i livet. Anonymkode: 46dd0...248 Hehe. Jeg var jo litt ironisk. Problemet er at når kvinner opplever det som du beskriver i denne tråden (og det flommer jo over at slike tråder skrevet av kvinner her, er tross alt kvinneguiden), så får vi beskjed om at vi må innse at vi ikke får forhold med menn over vår egen liga. Dvs at vi kan få sex av dem, men ikke forhold. Ser ikke at noen har skrevet dette til deg, du er jo mann liksom, så da går det visst på andre ting(?!). Jeg lurer jo på akkurat det samme som deg: hvorfor finner jeg ingen som holder ut med meg? Hvorfor er jeg ikke bra nok? Hva gjør jeg galt? Må alt være perfekt fra starten av? Osv osv osv osv. Som menn her inne sier til meg: du har sikkert en snill og søt venn (i ditt tilfelle venninne) som er superinteressert i deg, men fordi du er opptatt med å løpe etter jenter som er over din liga så går du glipp av kjærligheten. Igjen: jeg er ikke enig i dette over, men dette er hva kvinner som er i samme situasjon som deg får høre. Anonymkode: 0b9e5...4fb 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #100 Skrevet 14. april 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her ok, hvis en dame har sex med deg, kysser deg, holder deg i hånden på siste daten, da liker hun deg, ikke sant? Så da er spørsmålet, hva skal man gjøre for at hun beholder denne interessen, hvis man ikke har muligheten til å møtes før om feks 2-3 uker? Kan noen smarte, erfarne hoder gi meg noen gode tips? For jeg orker ikke flere nederlag som sagt, det går hardt utover selvfølelsen..... Anonymkode: 46dd0...248 Om mulig treng du en tid for deg selv for å finne ut hva du egentlig ønsker i et forhold. Hvem du er og alt det der. Noen sier til og med at du vil finne det du ønsker når du ikke leter.. 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da må du holde deg vekke fra damer enkelt og greit Anonymkode: 7e9ad...4a8 Hva mener du egentlig med det. Sølibat eller hva? Anonymkode: d79c9...4bc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå